Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@16:25:48 GMT

توتال رسماً خروج از ایران را تأیید کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۴۶۹۹

توتال رسماً خروج از ایران را تأیید کرد

توتال امروز طی بیانیه‌ای رسماً خروج از پروژه چندین میلیارد دلاری توسعه میدان گاز پارس جنوبی را تایید و اعلام کرد اگر شرکت سینوپک چین بخواهد می‌تواند این پروژه را ادامه دهد.

خبرگزاری فارس: به نقل از رویترز، شرکت فرانسوی توتال امروز اعلام کرد پیش‌تر و پس از آنکه نظر آمریکا را برای گرفتن معافیت تحریمی نتوانستیم جلب کنیم به مقامات ایرانی درباره خروج از پروژه چندین میلیارد دلاری گاز پارس جنوبی اطلاع داده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توتال امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: اگرچه درباره آینده و شرایط شرکت چینی سینوپک به ما اطلاعی نداده‌اند، اما همچنانکه قبلاً هم گفته بودیم این شرکت دولتی چین در صورت تمایل حق ادامه این پروژه را دارد.

به گزارش فارس امروز زنگنه وزیر نفت ایران هم درباره آخرین وضعیت قرارداد توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی گفت: توتال به صورت رسمی قرارداد توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی را ترک کرده است.

وزیر نفت درباره جایگزینی شرکت فرانسوی توتال در قرارداد توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر فرایند جایگزینی شرکت دیگر در حال انجام است.

منبع: فردا

کلیدواژه: توتال ایران پروژه پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گندم امروز رسماً آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، امروز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ نخستین برداشت گندم در مناطق گرمسیر کشور به طور رسمی آغاز شد. علیرضا مهاجر، معاونت امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی امروز همزمان با سفر به استان هرمزگان به مهر گفت: نخستین برداشت گندم در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به طور رسمی آغاز شد.

وی افزود: برداشت گندم در مناطق گرمسیری کشور و در استان‌های سیستان و بلوچستان، بوشهر، جنوب کرمان و جنوب فارس امروز انجام شد.

معاونت امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: اگر در اردیبهشت ماه بارش خوبی داشته باشیم پیش بینی می‌شود امسال خودکفایی گندم تکرار شود و حدود ۱۱ میلیون تن محصول به شرط عدم آفت و بلای طبیعی برداشت شود.

کد خبر 6063442 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • توقف مهمترین پروژه برق آبی در حال توسعه پاکستان پس از ترور مهندسان چینی
  • برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پژو پارس در سال جدید
  • (تصاویر) خودروی برقی شیائومی امروز رونمایی می‌شود
  • تصاویر | خودروی برقی شیائومی امروز رونمایی می‌شود
  • طمع بر سر حکمرانی، اندیویا را به چالش کشید!
  • برداشت گندم امروز رسماً آغاز شد
  • ◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری
  • پروژه پتروشیمی نهاوند منتظر تأیید کمیسیون امور زیربنایی است
  • افزایش ۱۵۰ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز ایران تا ۱۴۰۶
  • افزایش ۱۵۰ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز ایران تا سال ۱۴۰۶