Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:جان بولتون مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا گفت که کشورش با کشورهای اروپایی رایزنی می کند تا آنها را برای برداشتن گام های محکم تر علیه برنامه هسته ای ایران ترغیب کند.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، تارنمای روزنامه صهیونیستی جروزالم پست امروز(دوشنبه) با درج این مطلب، افزود: بولتون اهمیت موضوع عدم دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای را برای آمریکا دلیل خروج ترامپ ازتوافق هسته ای و اعمال دوباره تحریم های اقتصادی توسط رئیس جمهوری آمریکا بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ترامپ روز 18 اردیبهشت ماه سال جاری آمریکا را از توافق هسته ای ایران با 1+5 خارج کرد.این اقدام با انتقاد بین المللی و کشورهای دیگر امضا کننده این توافق از جمله کشورهای اروپایی روبرو شد و آنها اعلام کردند که به برجام پایبند می مانند.آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکنون در 11 گزارش خود پایبندی ایران به توافق هسته ای را تایید و عدم انحراف ایران از این برنامه را تایید کرده است.مشاور امنیت ملی آمریکا که کشورش از بانیان اصلی تشکیل گروهک تروریستی داعش است، ادامه داد: همچنین یکی از دلایل نگرانی ادامه دار ما از نقش ایران در منطقه به عنوان تامین کننده اصلی تروریسم بین المللی است. ما به همین دلیل نگران اقدامات تهران در سوریه،یمن و همراه با حزب الله در لبنان هستیم.وی که اززمان رسیدن به منصب مشاور امنیت ملی برای اولین بار به سرزمین های اشغالی فلسطین سفر می کند،افزود:اتحادبین آمریکا و اسرائیل ، هیچگاه مستحکمتر از حال نبوده است.به نوشته جروزالم پست، بولتون زمانی که از بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی یاد کرد این موضوع موجب خوشحالی نتانیاهو شد و از بولتون خواست تا آن را دوباره تکرار کند.این مقام ارشد آمریکایی اضافه کرد که منتظر دیدار از سفارت آمریکا در قدس است.رئیس جمهوری آمریکا 15 آذرماه سال گذشته در یک سخنرانی تصمیم جنجالی خود مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام و دستور انتقال سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی به قدس را صادر کرد که در اردیبهشت سال جاری اجرا شد.جان بولتون دیروز برای دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی وارد تل آویو شد.یکی از محورهای این دیدار حضور ایران در سوریه اعلام شده بود. برچسب ها: بولتون ، آمریکا ، هسته ای

منبع: خرداد

کلیدواژه: بولتون آمریکا هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۴۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاه‌های ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکایی

دانشگاه‌های ایران امروز با برگزاری تجمع در فضای آموزشی به حمایت از دانشگاهیان آمریکایی خواهند پرداخت.

به گزارش ایسنا، ورود نیروهای مسلح به فضای دانشگاهی به عنوان یک بدعت شوم و برخلاف پروتکل‌های آموزشی نقاب از چهره حاکمیت آمریکا برداشت،‌ کشوری که خود را به عنوان مهد دموکراسی و حامی حقوق بشر معرفی می‌کند؛ اما تحمل یک تجمع مسالت‌آمیز برای حمایت از مردم غزه از سوی دانشجویان آمریکا را ندارد و با استفاده از نیروهای مسلح این حرکت مدنی را  سرکوب می‌کند،‌ این سرکوب وحشیانه با لابی‌گری رژیم صهیونیست صورت گرفته و نشان می‌دهد که دولت آمریکا به عنوان نماد استکبار کاملا تحت کنترل رژیم صهیونیستی است و برای رضایت این اقلیت حاضر است که تمام پروتکل‌های بین المللی را زیر پا بگذارد و دانشجویان و اساتید را در فضای آموزشی و دانشگاهی سرکوب کند.

حمایت از مردم بی‌گناه فلسطین به حلقه اتصال میان آزادی‌خواهان در سرتاسر جهان تبدیل شده است،‌ به طوری که امروز در دانشگاهای ایران تجمعات فراوانی در خصوص حمایت از اقدام دانشجویان و اساتید دانشگاهی شکل گرفته است که مطابق برنامه ذیل برگزار می‌شود.

در دانشگاه تبریز امروز بعد از نماز ظهر و عصر از صحن مسجد پیامبر اکرم تجمعی با حضور دانشجویان و اساتید برگزار می‌شود.

تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه های خوزستان در محکومیت تعرض به دانشجویان و اساتید حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا نیز در قالب برنامه‌ای با عنوان وجدان بیدار برگزار خواهد شد.

اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران نیز تجمعی در جهت حمایش از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا برگزار می‌کنند، این تجمع امروز بعد از نماز ظهر در مقابل سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود،‌ نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.

دانشگاه امیرکبیر نیز با طی بیانیه‌ای از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

در این بیانیه آمده است: در پی سیاست‌های حمایتی و ضدبشری ایالات متحده آمریکا از جنایات رژیم منفور صهیونیستی، در روزهای اخیر و به رغم بایکوت خبری، شاهد انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین هستیم.تصاویری که به روشنی مؤید رفتارهای متناقض دولت آمریکاست که از یک طرف خود را به عنوان مهد آزادی بیان معرفی می‌کند و برای سایر کشورها نسخه‌ی رعایت حقوق بشر می‌پیچد، اما از طرف دیگر؛ این‌گونه اساتید دانشگاهی و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر بار دیگر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، مواجهه‌ بشردوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین نموده، سرکوب این اساتید و دانشجویان را توسط پلیس و دولت آمریکا که مؤید حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی است قویاً محکوم می‌کند.
 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • جلسه مجلس به دلیل به حدنصاب نرسیدن زودتر به پایان رسید
  • دانشجویان ایران هم‌صدا با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • تجمع دانشگاه‌های ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکایی
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • جنبش «همبستگی با غزه» گوش مدعیان دموکراسی را کر کرده است