Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ،  احمد طاهری اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان های خاش و سراوان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان، طی چند روز گذشته از فعالیت یک باند که به صورت مسلحانه قصد انتقال موادمخدر از مناطق شرقی به استان‌های مرکزی کشور را داشتند، با خبر شدند.

وی افزود: پس از اقدامات شبانه روزی و رصد مسیرهای تردد اعضای این باند، یگان های عملیاتی پلیس با شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یک درگیری مسلحانه، موفق به دستگیری یک قاچاقچی، توقیف 4 دستگاه خودرو و کشف 851 کیلو و 755 گرم تریاک، 10 کیلو و 760 گرم مرفین و 258 کیلو و 700 گرم حشیش شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در همین راستا ماموران انتظامی شهرستان دلگان با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ایرانشهر با یک سری تحقیقات گسترده به اطلاعاتی در خصوص جابه جایی محموله مواد افیونی در محورهای روستایی این شهرستان دست یافتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: جان برکفان پلیس مبارزه با موادمخدر در مسیر آنها کمین کرده که قاچاقچیان با مشاهده آنان با تغییر مسیر به سمت بیابان های اطراف متواری و پس از مدتی تعقیب و گریز خودروها را رها و با استفاده از تاریکی شب و عوارض زمین متواری شدند.

طاهری عنوان کرد: در این عملیات نیز ضمن دستگیری 2 سوداگر مرگ و توقیف 3 دستگاه خودرو در پاکسازی از منطقه، یک تن و 8 کیلو و 670گرم تریاک، 7 کیلو و 650 گرم هروئین و 2 کیلو و 600 گرم شیشه، یک قبضه سلاح کلاش به همراه دو تیغه خشاب و ۱۲۲عدد فشنگ جنگی کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری بقیه اعضای این 2 باند خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق موادمخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خرید و فروش خودرو سیستان و بلوچستان قاچاق مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۴۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۵۴ هزار و ۷۲۵ قوطی انواع نوشابه و دلستر قاچاق به ارزش ۹۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال از انبار یک شرکت در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد، اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال از اصلی‌ترین دستاوردهای مبارزه با کالای قاچاق است.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اطلاع از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت، به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان، ۵۴ هزار و ۷۲۵ قوطی انواع نوشابه و دلستر قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۹۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این خصوص متهم ۳۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سردار ملکی از مردم خواست برای ریشه‌کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

کد خبر 745520

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین