Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاجی اردبیلی که در سفر حج است برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در اردبیل اقدامی خیرخواهانه انجام داد. ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، خیران اردبیلی همیشه در اقدامات خیرخوانه پیشگام بوده‌اند و د ر کمک به آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد به فقیران پیشتاز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی اردبیلی میکائیل جهانی که هم‌اکنون در سفر حج است از سفر مکه مبالغی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا کرد که این امر نشان از گذشت این فرد خیر است که 14 میلیون تومان برای آزادی زندانی جرائم غیرعمد و 30 میلیون تومان برای کمک به نیازمندان هزینه کرده است.

هم‌اکنون بسیاری از افراد به دلیل مشکلات اقتصادی در زندان به سر می‌برند که خانواده‌هایشان با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند و بی‌صبرانه چشم انتظار کمک‌های خیران هستند تا زندانیانشان آزاد شوند.

این بار نیز صحنه‌های بسیار خوبی در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در اردبیل به ثبت رسید و حاجی اردبیلی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از مکه مکرمه پیشگام شد که این امر خوشحالی زندانیان این خانواده‌ها را به دنبال داشت.

خوشحالی فرزندان به انتظار نشسته جرائم غیرعمد برایم بسیار مهم است

میکائیل جهانی حاجی اردبیلی با بیان این که هدف از کمکم به آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد کسب رضایت خدا و خوشحال کردن فرزندان به انتظار نشسته است بیان کرد: این امر برای من بسیار مهم ارزشمند و است.

وی بیان کرد: از این که بتوانیم در آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد سهیم باشم خوشحالم و از این که بتوانم برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد پیشگام شوم بسیار خوشحالم.

این خیر اردبیلی در راستای آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد پیشگام بوده و مبالغی را برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا کرده است.

این خیر اردبیلی در کمک به فقرا و نیازمندان نیز پیشگام بوده و برای این نیازمندان نیز در حد توان خود گام‌های اساسی برداشته است.

آری، آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد در استان مهم است چرا که با آزادی زندانیان خوشحالی بین آنان بازمی‌‌گردد و خوشحالی و امید در بین آنان جاری می‌شود.

خیران اردبیلی که همیشه در اقدامات خیرخواهانه پیشگام بودند این بار نیز در این امر خیر پیشگام شدند که باید برای همگان این درس گذشت یک الگو باشد.

گزارش از اکبر رزمی

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۴۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند

کرم الله محبوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دانش آموزان دبیرستان پسرانه غیر دولتی علامه دهخدا با مشارکت در پویش دانش آموزی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، با اهدای پول توجیبی خود به ستاد مردمی دیه استان یک زندانی غیر عمد را آزاد کردند.

وی افزود: علاوه بر مشارکت دانش آموزان در این پویش، باقیمانده بدهی این زندانی نیز توسط نیکوکاران استان برای آزادی و بازگشت این شخص به آغوش خانواده‌اش فراهم شد.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان بیان کرد: تا فرا رسیدن دهه کرامت ۷ زندانی جرایم غیر عمد دیگر نیز با کمک دانش آموزان دبیرستان پسرانه غیر دولتی علامه دهخدا از زندان‌های استان آزاد خواهند شد.

کد خبر 6088091

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد