Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@22:59:25 GMT

واحد تنظیم بازار در آذربایجان شرقی راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۴۸۸۲

واحد تنظیم بازار در آذربایجان شرقی راه اندازی می شود

اکبر فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در گفتگو با خبرنگار مهر، از راه اندازی واحد تنظیم بازار در جهاد کشاورزی این استان خبر داد و اظهار داشت: این واحد با هدف نظارت بر قیمت نهاده ها و عرضه تولیدات دامی و کشاورزی در بازار راه اندازی می شود.

وی افزود: با نظارت این واحد، نهاده های دامی و کشاورزی وارداتی با ارز دولتی در اختیار تولید کنندگان بخش کشاورزی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی تاکید کرد: همچنین این واحد بر عرضه محصولات دامی و کشاورزی در بازار به نرخ مصوب دولتی نظارت می کند.

فتحی با اشاره به نظارت بر قیمت تولیدات دامی و کشاورزی خاطرنشان کرد: بازرسان این واحد درکنار دیگر واحدهای نظارتی استان بر عرضه مرغ، تخم مرغ، شیر و تولیدات دامی و کشاروزی به نرخ مصوب دولتی نظارت کرده و در کنترل بازار دخالت می کنند.

وی در پایان با بیان اینکه بخش کشاورزی از جمله ارکان‌ مهم اقتصاد مقاومتی و امنیت غذایی کشور محسوب می شود، افزود: همه تلاش کارکنان این سازمان در جهت نیل به خودکفایی محصولات اساسی و در راستای حمایت از کالای ایرانی و کشاورزی پایدار است.

کد خبر 4380520

منبع: مهر

کلیدواژه: تنظیم بازار مرغ وزارت جهاد کشاورزی مردم علیه احتکار خبرگزاری مهر کرمانشاه روز خبرنگار بوشهر گرگان احتکار شهرکرد مشهد بیرجند شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: چندین کار برای تنظیم بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان انجام گرفت که بسیار در کاهش تورم قیمت اقلام مورد نیاز مردم مؤثر واقع شد، برپایی بازارچه‌ها، نظارت بر تولید و توزیع کالا و تأمین بیش از نیاز کالا ازجمله این اقدامات بود.

وی افزود: موفقیتی که در تأمین بازار سال گذشته در چهارمحال و بختیاری به دست آمد منجر شد نرخ تورم در استان کاهشی شود، باید مراقبت کنیم که تورم در استان افزایش پیدا نکند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: راه‌اندازی بازارچه‌ها در ۴۳ شهر استان و تبدیل آن به بازارچه‌های دائمی باید در دستورکار باشد.

حیدری عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم ایجاد شود تا نمایشگاه‌های بهاره در سراسر چهارمحال و بختیاری برپا شود تا محیطی برای حمایت تولیدکننده و مصرف کننده فراهم شود.

وی با تاکید بر تأمین کافی کالا در چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: این مهم باید به صورت ویژه رصد تا ثبات در بازار در خصوص کالاهای مورد نیاز مردم ایجاد شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با توجه به اینکه ۲۵ اردیبهشت روز ورود عشایر به استان است لذا نیازهای آنان ازجمله آرد روستایی و عشایری در دستور کار باشد که با مشکلی مواجه نشویم.

حیدری با بیان اینکه کمبود دارو به هیچ وجه در استان مشاهده نشود و مسئولان ذی‌ربط در خصوص این مهم تلاش کنند، بیان کرد: قیمت لاستیک و قطعات خودرو باید ثابت باشد، اینگونه نباشد که هر صنفی قیمت دلخواهی برای این کالاها مشخص کند.

وی تاکید کرد: بر کار بنگاه‌های املاک نظارت شود به‌ویژه اینکه مراقبت لازم صورت گیرد تا واحدهای نهضت ملی مسکن به فروش نرسد، این کار غیرقانونی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در ایام عید امسال شاهد کاهش چشمگیر تصادفات رانندگی در استان بودیم، این به دلیل همکاری کلیه دستگاه‌ها با اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه استان بود، این تجربه موفق باید در بحث نظارت بر بازار هم مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 6086416

دیگر خبرها

  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد
  • پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری