Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: زنی 35 ساله با کشاندن پسربچه ها به خانه اش از لحظه های شیطانی فیلم می گرفت.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، یک زن 35 ساله متاهل پس از به اشتراک گذاری عکس های خود در فیس بوک مبنی بر زنده بودنش تا 2 روز دیگر قربانیان بین 16 تا 18 ساله خود را در فیس بوک فریب می داد و بعد از قرار گذاشتن و برقراری رابطه نامشروع با آنان از لحظات سپری شده به صورت پنهانی فیلم و عکس تهیه می کرد و سپس از آنان در مقابل نپرداختن هزینه مورد نظرش و منتشر نکردن فیلم و عکس در یوتیوب و فیس بوک از قربانیان خود اخاذی و آن ها را وادار به رابطه نامشروع می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش های منتشر شده توسط پلیس، این زن شیطان Evil صفت که جنیفر دمیسی نام دارد خود را دختری 16 ساله و مبتلا به بیماری سرطان معرفی می کرد و با پوشاندن موی سر خود طوری که سرش بدون مو دیده شود و پوشیدن لباس مخصوص بیماران سرطانی یک بیمارستان در آریزونا به صورت گفتگوی تصویری آنلاین قربانیان خود را به بهانه بازدید وی در مکان هایی که انتخاب می کرد قرار ملاقات می گذاشت.

به گفته پلیس Police وی به مدت 5 سال به این شیوه قربانیان خود را تحت سواستفاده قرار می داد.

این زن به علت آن که یکی از قربانیان خود از پرداختن پول سر باز کرد او را تهدید به انتشار عکس‌ ها و فیلم های گرفته شده کرد اما نوجوان 15 ساله والدین خود را در جریان قرار داد و آنان با مشاوره و همکاری پلیس طبق یک نقشه دقیق و حساب شده با قرار دادن یک افسر پلیس با هویت جعلی در صفحه فیس بوک طوری که از دوستان قربانی 16 ساله به شمار آید توجه جنیفر دمیسی را به خود جلب کرد و در نهایت با حضور پلیس به صورت مخفیانه در محل قرار پس از حضور او در اتومبیل شخصی اش دستگیر شد.

جنیفر به جرم Crime تجاوز به عنف و سوء استفاده جنسی از نوجوانان به وسیله فیس بوک و اخاذی از آن ها طی 5 سال گذشته دستگیر و به زندان Prison منتقل شد تا اولین جلسه دادگاه وی برگزار شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

از تن فروشی توبه کردم و حالا ازدواج موفقی دارم

عروس غیرتی با شمشیر داماد خائن را ناقص کرد

حکم جلب ساشا سبحانی پسر جنجالی سفیر صادر شد + فیلم توهین

پیشنهاد بی شرمانه 4 بسکتبالیست ملی به دختران جوان ژاپنی

دست درازی مرد بی حیا در هواپیما به یک دختر در کنار همسرش+عکس

لیلی 14 ساله پس از تجاوز مرد شوم به طرز فجیعی مُرد!

فیلمبرداری  زن متاهل از تجاوز به پسران محله! + عکس

فیلم لحظه گردن زدن یک زن در عربستان با شمشیر + جزییات

زنی را ربودند و کلیه هایش را 100 میلیون فروختند!!

حکم تخلف اقتصادی شبنم نعمت زاده دختر وزیر سابق

تجاوز همایون به مهسا در اتاق پر از شکلات ! + عکس

پسر 18 ساله به خاله اش نظر داشت! / دایی و خاله ام در وضعیت نامناسبی بودند!

تصاویر گردن زدن یک زن با شمشیر در عربستان غوغا به پا کرد +عکس

وقتی فهمیدم زنم از من حامله نشده است دنیا روی سرم خراب شد !

گفتگو با سعید براتی بعد از آزادی از اسارت تروریست ها / 15 ماه در یک دخمه بودم + عکس

خودکشی مادر نازنین زهرا در بی اعتنایی پلیس مرند به فیلم شکنجه دیدن کودکش ! + عکس

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه فیلم شیطان Evil سرطان پلیس Police جرم Crime زندان Prison قربانی نوجوان زن عکس زن جوان عکس ایران زندگی ازدواج زن تصاویر بیمارستان حوادث مرد پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی

دو بازیکن 19 ساله از لیگ برتر انگلیس با اتهام تجاوز جنسی مواجه شده‌اند. 

طرفداری | پرونده تجاوز جنسی بار دیگر در لیگ برتر انگلیس گشوده شد. 

به گزارش سان؛ دو بازیکن لیگ برتری به اتهام تجاوز جنسی توسط پلیس انگلیس دستگیر شده‌اند. مطابق یافته‌ها این دو بازیکن در یک باشگاه بازی می‌کنند و هر دو 19 سال سن دارند. پرونده‌ آن‌ها در حال حاضر با دو اتهام تجاوز و همراهی در آن توسط پلیس پیگیری می‌شود، هر چند آن‌ها با قرار وثیقه آزاد شده‌اند. یکی از متهمان پرونده یک شب را در ایستگاه پلیس گذراند و به سوالات کارآگاهان پرونده پاسخ داد. هم‌تیمی این بازیکن نیز یک روز پس از او دستگیر شد. محلی که این دو بازیکن مرتکب جرم شده‌اند، در اطراف ورزشگاه خانگی تیم‌شان عنوان شده است. پلیس در گفت‌وگو با سان موضوع «اتاق خصوصی» در نزدیکی ورزشگاه را برای تجاوز جنسی را تایید کرده است. سخنگوی باشگاه لیگ برتری به دلیل تحقیقات پلیس در این مرحله از اظهارنظر خودداری کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد
  • هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • خاطره گویی در جمع دوستان اسرار جنایت یک ساله را فاش کرد | وقتی قاتل خودش را لو داد