Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@10:10:04 GMT

کلاهبرداری از طلافروش ها با همراه بانک!

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۵۳۴۲

کلاهبرداری از طلافروش ها با همراه بانک!

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ دوم علی سرحدی رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان گفت: با دریافت چند مرجوعه قضائی مشابه از سوی تعدادی از طلا فروشان سطح شهر زاهدان مبنی بر کلاهبرداری مردی جوان از طریق خرید اینترنتی با نرم افزار‌های بانکی موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته‌ها مشخص شد مردی جوان پس از انتخاب قطعه طلای مورد نظرش برای پرداخت وجه از طریق نرم افزار همراه بانک تلفن همراه، اقدام به پرداخت وجه می‌کرده و پس از وارد کردن شماره حساب مالباخته و انتخاب وجه واریزی اطمینان او را نسبت به پرداخت وجه جلب و با تغییر شماره حساب، پیامک جعلی واریز وجه را به او نشان داده و بلافاصله از مغازه خارج می‌شده است.

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: متهم در بازجوئی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، اما در ادامه بازجوئی‌ها در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به ۶ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۱۶۰ میلیون ریال با ارائه پیامک جعلی اعتراف کرد.

وی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا از شهروندان بویژه کسبه خواست تا حد امکان برای دریافت وجه جنس فروخته شده، از وجوه نقد و یا کارت عابر بانک استفاده شود و در صورت واریز وجه از طریق همراه بانک، تا زمانی که وجه جنس خریداری شده توسط مشتری به حساب شما واریز نشده است و پیامک آن وصول نشده، جنسی به مشتری تحویل داده نشود.

انتهای پیام/ع

کلاهبردار سریالی طلا فروشی های زاهدان دستگیر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۵۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آن‌ها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

دیگر خبرها

  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد