Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:03:47 GMT

سایت ها و کانال های خبری، مجوز بگیرند

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۵۴۶۸

سایت ها و کانال های خبری، مجوز بگیرند

یزد - ایرنا - فرماندار اردکان گفت: بر اساس بخشنامه ، مدیران سایت ها و کانال های خبری باید برای انتشار اخبار، مجوز بگیرند تا اخلاق حرفه ای را رعایت کرده باشند .

به گزارش ایرنا هادی مقیمی عصر روز دوشنبه در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه اردکان افزود: مدیران ادارات و مسئولان شهرستان بر اساس بخشنامه ، موظفند با رسانه هایی که دارای مجوز هستند همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: متاسفانه خیلی از کانال ها و سایت های خبری اردکان همچنان فاقد مجوز هستند .
فرماندار اردکان با بیان اینکه تمام انتقادات و پیشنهادات خبرنگاران را زمانی می پذیریم که خودشان متعهد و مجوز لازم را دریافت کرده باشند تصریح کرد: امیدواریم سال آینده شاهد باشیم همه کانال های خبری این شهرستان در اقدام مثبت مجوز دار شدن قدم گذارده باشند.
مقیمی در ادامه در خصوص فیلترینگ تلگرام گفت: مهمترین رسانه ارتباطی بین ایرانیان تلگرام است که با توجه به قوانین جمهوری اسلامی استفاده از آن منع شده است.
وی یادآور شد : کسانی که با خبر سر و کار دارند نمی توانند از یک رسانه محدود شوند و خیلی از دوستان خبرنگار کانال در این فضای مجازی و مخاطبین زیادی هم دارند و همچنان این فضا فعال است .
فرماندار اردکان اظهار داشت: معتقدیم هر موضوعی باید پیگیری شود و با دشمن در همان فضا مبارزه کرد تا جایی که به منافع ملی آسیب نرساند .
مقیمی از خبرنگاران خواست خودشان طرحی را جهت ارتقاء سطح کیفی اخبار شهرستان ارائه دهند و اجرایی کنند .
وی در ادامه با بیان اینکه خبرنگار به معنای واقعی کسی است که زبان گویای مردم باشد افزود: یک خبرنگار باید مشکلات ، دردها و نارسایی های جامعه را به گوش مسئولان برساند .
فرماندار اردکان اظهار داشت : خبرنگار باید بداند رسالت مهم و اساسی بر عهده دارد و به قلمش متعهد و امانت دار باشد .
مقیمی با بیان اینکه یک خبرنگار باید همیشه خبرنگار بماند و تحت تاثیر هیچ جریان سیاسی یا جناح خاصی کار نکند گفت: یک رسانه زمانی تاثیر خودش را می گذارد که دامنه برد بالایی داشته و براساس اخبار مستندش ، تصمیمات مهم گرفته شود .
وی گفت: خبرنگاران باید با هدف و چارچوب حرفه ای خبرنگاری آشنا شوند تا بتوانند کار کنند.
در این نشست خبرنگاران سوالات خود را مطرح و در خاتمه از آنها تجلیل به عمل آمد .
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544/ 6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرماندار تجليل از خبرنگاران شهرستان اردكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمهدی شاهین زاده بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دولت، انجام خدمات الکترونیک است و در این راستا مجوزها بویژه پروانه کسب اصناف از سوی درگاه ملی مجوزها صادر می‌شود که به همین منظور تمام کسانی که دارای مجوز کسب و کار هستند برای دریافت تسهیلات و خدماتی که دولت ارائه خواهد داد، باید کد شناسه یکتا داشته باشند.

سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان گناوه افزود: کد یکتا به حساب بانکی افرادی که فعالیت اقتصادی دارند متصل می‌شود.

وی گفت: تا پیش از این، افراد باید از مجوز فیزیکی استفاده می‌کردند یا استعلامی از نهادهای مربوطه انجام می‌گرفت تا اعتبار پروانه کسب آنها بررسی شود، اما با الکترونیکی شدن و ایجاد بستر جهت دریافت کد یکتا دیگر نیازی به موارد ذکر شده نیست.

شاهین زاده با بیان اینکه مهم‌ترین موضوعی که در حال حاضر اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی به دنبال آن هستند اخذ شناسه یکتا توسط بازاریان و کسبه است، افزود: متقاضیان می‌توانند با ورود سه کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه یا کد مجوز و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها، به سرعت و به صورت رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) خود را دریافت کنند.

شاهین زاده تاکید کرد: با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، کسبه‌ای که مجوز الکترونیک نداشته باشد و نام آن‌ها در بانک اطلاعات کسب و کار کشور نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهند شد.

سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان گناوه گفت: اتاق اصناف شهرستان و اتحادیه‌های صنفی آماده پاسخگویی در این مورد به کسبه و بازاریان است.

کد خبر 6098535

دیگر خبرها

  • هنرمندان اردکان در فرهنگسرای خاتمی گردهم آمدند
  • شلوغ‌بازی رسانه‌ای برای دروغ‌پراکنی
  • معلمان، آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان را جدی بگیرند
  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است
  • گل‌زنی داور در لیگ‌ دسته پایین اروپا که سوژه رسانه‌ها شد (فیلم)
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • مقیمی: پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند