Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@22:12:41 GMT

سرانجام فرهاد مجیدی شاخ غول را شکست+عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۵۴۹۶

سرانجام فرهاد مجیدی شاخ غول را شکست+عکس

ساعت 24-فرهاد مجیدی از حالا دیگر مدرک مربیگری معتبری دارد که اگر سرمربی تیم های لیگ برتری نباشد ، می تواند مرد شماره دوی هر نیمکتی در لیگ ایران و تیم های بزرگ باشد.

فرهاد مجیدی سرانجام مدرک مربیگری  A آسیا را گرفت. تقریبا 4 سال قبل بود که فرهاد مجیدی پس از پایان دوران فوتبالش به انگلستان رفت تا تحت نظر اتحادیه فوتبال انگلستان ، سخت ترین تجربه فوتبالی خود برای آموزش مربیگری را پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او ولی تنها مدتی پس از حضور در این کلاس ها از این گفته که دوره ای را در اسپانیا آغاز کرده. بحث بر سر مدرک مربیگری فرهاد هر روز به سوژه ای بدل شده بود تا اینکه سرانجام او امشب از این مدرک رونمایی کرده است ، البته نه از خود مدرک که از تصویری که از روی مانیتور از روی مدرک گرفته شده است.

نکته مهم مدرک این است که نه از اسپانیا صادر شده و نه از انگلیس که صادره از ای اف سی و برای امارات است.

فرهاد البته برای نشستن روی نیمکت تیم های لیگ برتری باید همچنان کلاس هایش را ادامه دهد و مدرک حرفه ای آسیا را هم بگیرد که دوره های چند مرحله ای و پیچیده دارد.

خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۵۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک باورنکردنی؛ خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟

دیوید تیلور به عنوان گزینه اول هدایت تیم کشتی اوکلاهاما در نظر گرفته شده است که این می‌تواند به منزله پایان دوران کشتی این کشتی گیر پرافتخار باشد که چندین طلای جهانی و المپیک را به دست آورده است.

به گزارش سایت Flo Wrestling، مدیران تیم کشتی ایالت اوکلاهاما و دیوید تیلور از اواخر هفته گذشته در مورد مربیگری دیوید تیلور در این تیم با هم در ارتباط بودند و مذاکراتشان را شروع کردند.

این می‌تواند به منزله پایان دوران کشتی دیویدی تیلور باشد که اکنون روی به مربیگری آورده است.

با توجه به عدم تجربه تیلور در مربیگری، جذب تیلور با استاندارد‌ها در این ایالت همخوانی نخواهد داشت، ولی نباید فراموش کرد که این کشتی گیر سال‌ها کنار کائل ساندرسون (قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن و مربی تیم ملی آمریکا) بوده و ممکن است توانایی انجام این کار را داشته باشد.

تیلور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت. او همچنین سه بار قهرمان جهان شده است و مدال نقره مسابقات جهانی ۲۰۲۱ را کسب کرده است.

تیلور تابستان امسال برای رفتن به بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ رقابت داشت، اما در مسابقات انتخابی المپیک شکست خورد. او دو کشتی را به آرون بروکس باخت تا از رسیدن به المپیک پاریس بازبماند.

به گزارش ایسنا، با توجه به بالا رفتن سن دیوید تیلور رقیب سنتی حسن یزدانی، به نظر باید او را از این به بعد در کنار تشک کشتی ببینیم و هدایت تیم کشتی اوکلاهاما می‌تواند اولین حضور تیلور در کسوت مربیگری باشد.

دیگر خبرها

  • آنتونیو رودیگر در 31 سالگی سرانجام قهرمانی در مسابقات لیگ را تجربه کرد
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • شوک باورنکردنی؛ خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟
  • کوراش کار نهاوندی صاحب مدرک مربیگری درجه B جهانی شد
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • هواداران رودا خوشحال از صعودی که سرانجام نداشت
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • راز «نفرین توت عنخ آمون» که بیش از ۲۰ نفر را کشت سرانجام فاش شد