Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@22:57:37 GMT

آخرین وضعیت جدایی بوآتنگ از زبان سرمربی بایرن مونیخ

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۵۵۹۹

به گزارش ایلنا، بواتنگ در برد یک بر صفر بایرن مقابل دروخترسن/آسل در جام حذفی 90 دقیقه بازی کرد. این مدافع آلمانی در پایان فصل گفت که پس از هفت سال در آلیانس آره‌نا آماده چالشی جدید است و بایرن هم بعید است که مانع رفتن او شود اما کواچ بر این باور است که این بازیکن 29ساله در سپتامبر هم همچنان بازیکن بایرن خواهد بود: «باید دید آیا اتفاقی تا پایان مهلت نقل و انتقالات می‌افتد یا نه اما من فرض را بر این می‌گذارم که هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من خوشحالم که او در این بازی خیلی عالی کار کرد.»

کواچ فصل پیش با آینتراخت فرانکفورت فاتح جام حذفی شد و این برد در جام حذفی، دومین پیروزی رسمی او با بایرن، پس از برد مقابل فرانکفورت در سوپرجام است. بایرن در این مسابقه برخلاف آن بازی کم‌فروغ ظاهر شد و با گل دقیقه 81 روبرت لواندوفسکی به پیروزی رسید. کواچ گفت: «بازی سختی بود، همانطور که همیشه در دور اول جام حذفی بازی‌ها دشوار است. ما نمی‌خواستیم اینطور شود اما در نهایت مساله مهم این بود که به دور بعد رفتیم.»

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بایرن مونیخ منچستریونایتد ژروم بواتنگ نیکو کواچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۵۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!

ماریو گومز افشاگری جالبی راجع به دوران حرفه‌ای خود انجام داده‌است

طرفداری | ماریو گومز، مهاجم سابق تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ در گفتگو با پادکست Viola news فاش کرد که در سال 2013، پیشنهاد رئال مادرید را برای پیوستن به فیورنتینا رد کرده است:

زمانی که از بایرن مونیخ جدا شدم، اتلتیکو مادرید پیشنهاد بسیار خوبی به من داد اما چون از دیگو سیمئونه می ترسیدم، آن را رد کردم. می دانستم که سبک بازی من به هیچ وجه با سبک فوتبال سیمئونه سازگار نیست. رئال مادرید هم من را به عنوان رقیب کریم بنزما می‌خواست. به خاطر دارم که کریم در آن زمان فرم چندان خوبی نداشت و باشگاه به دنبال خرید رقیبی برای او بود. کارلو آنچلوتی هم می‌خواست من را به پاری سن ژرمن ببرد.

می‌خواهی بگویی که برای پیوستن به فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردی؟

بله‌ همینطور است. رئال مادرید هم مثل بایرن مونیخ اداره می‌شود، یعنی یک نفر رئیس و همه کاره است و کسی نمی‌تواند در کار او دخالت کند. در بایرن مونیخ، اولی هونس و کارل هاینتس رومنیگه حرف اول و آخر را می‌زدند و من با آن‌ها به مشکل خوردم، تا جایی که تنها با یک دست دادن ساده از بایرن مونیخ جدا شدم. چون نمی‌خواستم این اتفاق با پرز هم تکرار شود، به رئال مادرید نرفتم. فیورنتینا در آن زمان می‌خواست یوونتوس را به چالش بکشد و پروژه آن‌ها برای من جذاب بود، به همین خاطر حاضر شدم با آن‌ها قرارداد امضا کنم.

گفتنی است ماریو گومز در جولای ۲۰۱۳ با قراردادی به ارزش 15.5 میلیون یورو از بایرن مونیخ به فیورنتینا پیوست. او در ۴۵ بازی برای بنفش‌پوشان، آمار ۱۴ گل و ۵ پاس گل را به ثبت رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم