Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@06:00:27 GMT

استقلال- فولاد و چالش گلزنی در غیاب تیام

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۵۶۲۶

به گزارش "ورزش سه"، مامه تیام بی تردید ستاره نیم فصل دوم گذشته استقلال بود که اتفاقا درخشش خود را در بازی با همین فولاد با دبل در ورزشگاه غدیر آغاز کرد.


دقیقا بعد از همین بازی بود که تیام چهره یک ستاره را در استقلال پیدا کرد و با درخشش در بازی های بعدی به بهترین بازیکن آبی ها در تیم فصل دوم لیگ برتر و البته لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شد اما او در پایان فصل پیشنهاد نجومی عجمان را به حضور در جمع آبی ها ترجیح داد و خودش انتخاب کرد که شانسش را برای آقای گلی در لیگ قهرمانان آسیا از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما استقلال در 4 هفته ای که از شروع لیگ هجدهم می گذرد به نظر هنوز نتوانسته یک مهاجم گلزن تمام عیار در ترکیب خود پیدا کند و به همین دلیل هم هست که این تیم موقعیت های گلزنی را یکی پس از دیگری از دست می دهد و شاید به همین دلیل هم هست که در هفته های ابتدایی جای خالی تیام بیش از پیش حس می شود.


البته در این بین نباید فراموش کرد که جانشین اصلی تیام در استقلال الحاجی گرو است که هنوز نتوانسته در ترکیب ثابت این تیم به میدان برود و اگر او به شرایط بازی کردن برسد، به نظر باید از حالا منتظر حضورش در ترکیب اصلی آبی ها برابر فولاد باشیم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۵۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه دانیال اسماعیلی‌فر پس از بازی با صنعت نفت روزهای پرتنشی را تجربه کرده و شادی گل او خبرساز شد، اما نباید نسبت به نمایش فنی او در این مسابقه بی‌توجه بود.

دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه 8 موفق به گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان شد و ارسال امید عالیشاه را تبدیل به گل کرد تا تیمش در مسیر کسب برتری پرگل قرار بگیرد و با کسب سه امتیاز در زمین حریف، رتبه دوم جدول لیگ برتر و اختلاف یک امتیازی با استقلال را نگه دارد.

دانیال در سمت راست زمین آنقدر مطمئن و کم‌اشتباه بود که صنعت نفت برخلاف بازی‌های قبل نتوانست از آن جناح نفوذ کند و کار خاصی انجام بدهد و جلوگیری از حملات و از سوی دیگر ایجاد موقعیت‌های پرشماری هم داشت تا نشان بدهد در بهترین فرم فنی و بدنی قرار دارد و می‌تواند به پرسپولیس در مسیر قهرمانی دوباره کمک کند.

اسماعیلی‌فر با وجود درخشش مقابل صنعت نفت و گلزنی در بازی اخیرشان، از رقابت بزرگ هفته آینده لیگ برتر برابر سپاهان و تیم سابق خود محروم شد تا سرخ‌پوشان یکی از آماده‌ترین مهره‌های خود را برای تقابل با شاگردان مورایس در اختیار نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم