Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@23:02:42 GMT

واکنش فواد معصوم به درخواست العبادی

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۵۶۷۵

واکنش فواد معصوم به درخواست العبادی

به گزارش پارس نیوز، 

فواد معصوم گفت: دستور خواهد داد که پارلمان جدید در موعد مشخص شده از سوی قانون اساسی شکل گیرد و نشست‌های خود را برگزار کند.

وی همچنین از دولت و پارلمان آینده خواست تمام تلاش‌های خود را برای تحقق اصلاحات واقعی که تضمین کننده زندگی شایسته و کریمانه برای شهروندان باشد، به کارگیرند.

بر اساس گزارش السومریه، معصوم با تمجید از شهروندان عراقی که در جریان اعتراضات اخیر به وضعیت برق، آب، بهداشت، مشکل بیکاری، سوء‌خدمات و فساد مسئولانه و مسالمت آمیز عمل کردند، تاکید کرد ما به قدرت مردم خود برای ساخت دولت شهروندی، برابری در حقوق، پیشرفت و رفاه اعتماد داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدرالعبادی نخست وزیر عراق روز یکشنبه ۲۸ مرداد از معصوم خواسته بود زمینه برگزاری نشست پارلمان جدید را در نزدیک‌ترین زمان ممکن در چارچوب سقف زمانی مشخص شده بر اساس قانون اساسی به منظور آغاز تدابیر انتخاب رئیس پارلمان، رئیس جمهوری و مامور شدن نماینده فراکسیون اکثریت برای تشکیل دولت آینده فراهم کند.

دادگاه عالی فدرال عراق روز یکشنبه ۲۸ مرداد نتایج نهایی انتخابات پارلمانی را در چهارمین دوره آن تایید کرد. احزاب پیروز ۹۰ روز برای تشکیل دولت جدید فرصت دارند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: قانون دولت مسالمت آمیز انتخابات برق حقوق عراق قانون اساسی مسالمت آمیز پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۵۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فواد ایزدی: آمریکا و اسرائیل با عملیات روانی دنبال کاهش فشارهای بین‌المللی هستند

 فواد ایزدی کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه کشورمان با یک جنگ ترکیبی کشور مواجه است، اظهار داشت: یکی از ابزارهای دشمن جنگ‌های ترکیبی بخش رسانه و عملیات روانی دارد؛ بخش رسانه‌ای دشمن از دقایق حمله ایران به اسرائیل شروع شده است و همچنان ادامه دارد.

ایزدی با تاکید بر اینکه در اصفهان چند ریز پرنده مورد هدف قرار گرفته است، گفت: دشمن با بهره‌گیری از رسانه در این رخداد بزرگنمایی می‌کنند و در مقابل عملیات وعده صادق را کوچک‌ جلوه می‌دهد.

این‌کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به سخنان وزیر امور داخلی اسرائیل و ویدئویی که در حال پخش است، افزود: پایگاه نیروی هوایی اسرائیل به بدترین شکل صدمه دیده اما ادعا می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به تطاهرات مردم ایران پس از نماز جمعه آیا رخداد امروز صبح حضور آن‌ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد، خاطرنشان کرد: در دو هفته گذشته ایران در صدر اخبار جهان‌بوده است و یکی از دلایل هجمه‌ها خبری تحت تاثیر قرار دادن این تظاهرات است اما مردم ایران همواره در میدان بودند و این عملیات روانی برای آن‌ها معنی ندارد برخلاف صهیونیست‌ها چرا که مردم ایران‌ تجربه هشت سال دفاع مقدس را دارند.

ایزدی گفت: مسیر جمهوری اسلامی ایران‌ مسیر صحیحی است و عملیات روانی دشمن‌ نیز با هوشیاری و هوشمندی خنثی خواهد شد.

این کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه امروز اعلام‌می‌کنند ۹۹ درصد موشک‌های ایران مورد هدف قرار گرفته است، افزود: سخنان وزیر امور داخلی اسرائیل نشان می‌دهد که این ادعاها کذب است و عملیات وعده صادق مخرب بوده و آن‌ها با جنگ روانی به دنبال کوچک‌نمایی هستند.

وی گفت: آمریکا از ابتدا میدان دار صحنه است و ارتباط آن‌ها با اسرائیل در حوزه نظامی، رسانه‌ای و تبلیغانی است و کاملا هماهنگ هستند؛ همه دیدیم که شب گذشته آمریکا قعطنامه به رسمیت شناختن فلسطین را وتو کرد و انگلیس و سوئیس در این خصوص رای ممتنع دادند.

این‌کارشناس مسائیل بین الملل افزود: همه دنیا به دلیل جنایات اسرائیل در غزه از حمله تبیهی وعده صادق خوشحال شدند و عدد ۹۹ درصد قبل از اینکه این عملیات آغاز شود توسط آمریکا و اسرائیل طراحی شده است.

وی افزود: به دلیل عملیات وعده صادق و وتو قطعنامه به رسمیت شناختن فلسطین یک فشار رسانه‌ای گسترده‌ای روی آمریکا وجود دارد و آن‌ها با ایجاد عملیات روانی به دنبال کاهش این فشارها هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • فواد ایزدی: آمریکا و اسرائیل با عملیات روانی دنبال کاهش فشارهای بین‌المللی هستند
  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • صهیونیست‌ها از منافقین درخواست کمک کردند!
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • قصد رئیس جمهور گرجستان برای وتوی قانون عوامل خارجی
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • تجمع حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس
  • حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس تجمع کردند
  • واکنش کرملین به پیشنهاد ماکرون برای برقراری آتش‌بس در طول المپیک
  • واکنش دولت به درخواست ها برای تغییر تیم اقتصادی