Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهار بازیکن تیم ملی بسکتبال ژاپن به دلیل پول دادن غیرقانونی برای رابطه جنسی، از دهکده بازی‌های آسیایی در جاکارتای اندونزی اخراج شدند.به گزارش خبرگزاری کیودو ژاپن، این بازیکنان در حالی که لباس تیم را به تن داشتند برای شام بیرون رفته بودند و بعد به همراه چند زن به هتل بازگشتند.

یاشیرو یاماشیتا، مسئول کاروان ژاپن گفت: "شرمنده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ما عمیقا عذرخواهی می‌کنیم و تلاش می‌کنیم ورزشکاران در ادامه طبق مقررات عمل کنند. "مسابقات بسکتبال قبل از افتتاحیه بازی‌ها در روز شنبه آغاز شد و این واقعه بعد از پیروزی پنجشنبه ژاپن مقابل قطر رخ داد. یاماشیتا همچنین گفت که بازیکنان ژاپن، فردی محلی که می‌توانست ژاپنی حرف بزنند را ملاقات کردند و او بود که آن‌ها را به باری که زنان در آن حضور داشتند، برد.

به گفته یاماشیتا این چهار بازیکن چند ساعتی در بار بودند تا این که به همراه چهار زن به هتل بازگشتند و تا صبح جمعه آن‌جا ماندند.

به گفته مسئولان این چهار بازیکن تاکویا هاشیموتو، کیتا ایمامورا، یویا ناگایوشی و تاکوما ساتو بودند. یاماشیتا همچنین گفت که هشت عضو باقیمانده تیم بسکتبال ژاپن رقابت‌ها را ادامه خواهند داد: "این بازیکنان به دلیل کاری که انجام دادند به ژاپن پرواز خواهند کرد. آن‌ها باید الگو‌های جامعه باشند نه فقط از نظر توانایی‌های ورزشی بلکه در زمینه‌های دیگر هم باید این گونه باشند. "

مسئولان برگزاری مسابقات می‌گویند جاکارتا و پالمبانگ، دیگر شهر مسابقات میزبان ۱۸۰۰۰ ورزشکار است. این مسابقات از شنبه گذشته آغاز شد و تا دوم سپتامبر ادامه دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیم بسکتبال ژاپن بازیهای آسیایی جاکارتا2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست

به گزارش "ورزش سه"، روابط نه چندان خوب گواردیولا با کانسلو باعث شد که این بازیکن به دنبال ترک منچستر سیتی باشد و در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با امضای قراردادی قرضی از این باشگاه به بارسلونا پیوست.

این بازیکن خیلی زود توانست خودش را در ترکیب بارسلونا ثابت کند و به یکی از ستاره‌ها و مهره‌های کلیدی ژاوی در طول فصل تبدیل شد، اما شرایط در ادامه به همین شکل برای او پیش نرفت و اشتباهات و افتی که در عملکردش داشت  فشارها را روی او افزایش داد و باعث شد که محبوبیتش را بین هواداران این تیم هم از دست بدهد.

دو اشتباه مهلک این ستاره پرتغالی در دیدار برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان و همچنین در بازی مقابل رئال مادرید در لالیگا که منجر به باز شدن دروازه بارسلونا شد باعث شد که صحبت درباره بازگشت او به منچسترسیتی در پایان فصل به صورت جدی مطرح شود.

این در حالی است که تا چند هفته پیش گفته می‌شد که مدیران بارسا به دنبال دائمی کردن قرارداد او یا تمدید قرارداد قرضی‌اش به مدت یک فصل دیگر هستند. گواردیولا در پاسخ به سوالی درباره بازگشت او به سیتی در تابستان پیش رو گفت: «هنوز حرفی درباره کانسلو نزدیم و همه چیز در پایان فصل مشخص خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • پرفسور کروس آلمان را قهرمان اروپا می‌کند
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • برخورد صمیمانه شمسایی با خبرنگار ژاپنی
  • حضور یک ایرانی در تیم ملی والیبال ژاپن!
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!