Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@03:22:22 GMT

اعلام رسمی شکایت ترکیه از آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۵۷۷۷

اعلام رسمی شکایت ترکیه از آمریکا

به گزارش جهان نيوز به نقل از اسپوتنیک، سازمان تجارت جهانی امروز دوشنبه اعلام کرد که ترکیه رسماً پرونده ای را برای شکایت از آمریکا در این نهاد گشوده است.

در بیانیه صادره از سوی سازمان تجارت جهانی در این خصوص آمده است: آنکارا از این سازمان خواسته است تا کمک هائی در رابطه با اختلافات ترکیه با آمریکا پیرامون وضع تعرفه مازاد بر آلومینیوم به این کشور ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیانیه سازمان تجارت جهانی در این خصوص می افزاید: درخواست ترکیه امروز ۲۰ آگوست برای اطلاع اعضای این نهاد به آن ها ابلاغ شد.

گفتنی است، آمریکا به دنبال عدم آزادی یک کشیشِ متهم در ترکیه، تحریم هائی را علیه آنکارا اعلام کرده و نیز این کشور را در شمول اعمال تعرفه های گمرکی بر محصولات صادراتی از ترکیه به آمریکا قرار داد. آنکارا نیز چندی پیش اعلام کرد که از واشنگتن به این نهاد شکایت خواهد کرد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۵۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ترکیه برای پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا، هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد: «تصمیم گرفته ایم به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم اسرائیل در دادگاه لاهه بپیوندیم.»
فیدان با اشاره به لزوم تشکیل کشور فلسطین و راه حل دو دولتی افزود: چند کشور غربی نیز به این مطلب اذعان کرده اند که چاره ای جز پذیرش راه حل دو دولتی وجود ندارد.
وزیر امور خارجه ترکیه با بیان اینکه اسرائیل به جنایتهای خود علیه مردم فلسین ادامه می دهد تآکید کرد این جنایت نه تنها علیه مردم فلسطین بلکه علیه بشریت است و مجامع جهانی باید جلوی این جنایتها را بگیرند.

دیگر خبرها

  • اردوغان: دادوستد با اسرائیل را خاتمه دادیم
  • دادوستد با اسرائیل را خاتمه دادیم
  • تصمیم ترکیه برای پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی
  • ترکیه به شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل می‌پیوندد
  • ورود ترکیه به عنوان حامی در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • کره شمالی تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران را غیرقانونی و غیرانسانی خواند
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • نگرانی از کاهش سطح دینداری و افزایش بی اعتمادی در جامعه در یادداشت عباس عبدی
  • خود را مکلف به دفاع از حقوق عامه کسانی می‌دانیم که زبان شکایت ندارند