Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@11:20:50 GMT

اقرار قمار‌باز تهرانی به قتل پدر با سیانور + عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۵۸۹۸

اقرار قمار‌باز تهرانی به قتل پدر با سیانور + عکس

رکنا: پسر جوان که در جریان بازی قمار ۴۰۰‌ میلیون تومان از دست داده‌بود برای تصاحب اموال پدرش او را با خوراندن قرص سیانور به قتل رساند. متهم قصد داشت شریک پدرش و پسر او را هم قربانی نقشه شوم خود کند که در اجرای نقشه‌اش ناکام ماند و با هوشیاری بازرس به دام افتاد.

بامداد دوشنبه ۲۲‌مردادماه امسال قاضی Judge دشتبان، بازپرس ویژه قتل Murder دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس Police از مرگ مشکوک مرد میانسالی در بیمارستان امام حسین (ع) با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
تیم جنایی در بیمارستان با جسد مرد ۵۳‌ساله‌ای به نام ابراهیم روبه‌رو شدند که بررسی‌ها حکایت از این داشت وی بر اثر مسمومیت غذایی فوت کرده است. همچنین مشخص شد ابراهیم که مغازه بزرگ لوازم‌خانگی در خیابان جمهوری دارد ظهر روز یک‌شنبه ۲۱‌مردادماه همراه شریک و پسر شریکش پس از خوردن ناهار همگی مسموم می‌شوند که آن‌ها پس از انتقال به بیمارستان به صورت سرپایی درمان می‌شود، اما ابراهیم به خاطر شدت مسمومیت چند ساعت بعد به کام مرگ می‌رود. 
غذای ما مسموم شده بود 
مأموران در نخستین گام از پدر و پسر شریک ابراهیم تحقیق کردند. 
مرد میانسال گفت: من و ابراهیم چند سالی با هم شریک هستیم و لوازم خانگی می‌فروشیم. پسرانمان نیز به عنوان شاگرد با ما کار می‌کنند. معمولاً ما همیشه برای ناهار از خانه‌مان غذا می‌آوردیم و در مغازه می‌خوریم. روز حادثه Incident محسن پسر ابراهیم غذا را در آشپزخانه مغازه گرم کرد. او گفت که دندانش درد می‌کند و غذا نمی‌خورد و ما سه نفر شروع به خوردن کردیم که من و پسرم پس از خوردن دو قاشق متوجه مزه بد‌غذا شدیم و احساس کردیم غذای ما مسموم شده و نخوردیم. من بلافاصله با همسرم تماس گرفتم و بابت غذایی که درست کرده بود اعتراض کردم که او گفت: شام دیشب بوده و مشکلی ندارد. بهر حال من و پسرم نخوردیم، اما ابراهیم گفت: بوی بد غذایش کم و قابل تحمل است و تا آخرین قاشق خورد. ساعتی بعد در حالی که محسن از مغازه بیرون رفته بود من و پسرم دل درد گرفتیم به طوریکه هر چه خورده بودیم بالا آوردیم و دقایقی بعد هم ابراهیم حالش بد شد و بالا آورد که بلافاصله با اورژانس تماس گرفتیم و عوامل اورژانس ما را به بیمارستان منتقل کردند. من و پسرم به صورت سرپایی مداوا شدیم، اما ابراهیم حالش بدتر شد تا اینکه چند ساعت بعد فوت کرد. 
هوشیاری بازپرس جنایی دست قاتل The Murderer را رو کرد 
بدین ترتیب بازپرس به محسن، پسر مرد فوت شده مشکوک شد و احتمال داد وی به دلیلی غذای پدرش و شریک و پسر شریکش را مسموم کرده و به بهانه دندان درد از غذای مسموم نخورده است. بنابراین تیم جنایی برای بررسی راهی مغازه آن‌ها شد. مأموران در ابتدا فیلم دوربین‌های مداربسته را بررسی کردند که متوجه شدند روز حادثه دوربین‌های مغازه خاموش بوده و اصلاً هیچ تصویری ضبط نکرده است. همزمان با ادامه تحقیقات مأموران محسن را به عنوان مظنون حادثه به دستور بازپرس جنایی در روز چهارشنبه ۲۴‌مردادماه بازداشت کردند. 
متهم ابتدا منکر جرم Crime خود شد، اما یک روز بعد وقتی با دلایل و مدارک روبه‌رو شد به جنایت Crime هولناکی اعتراف کرد. 
متهم صبح دیروز پس از انتقال به دادسرای امور جنایی تهران به قتل پدرش اعتراف کرد. 
به گفته سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس‌آگاهی تهران بزرگ، متهم به دستور قاضی دشتبان برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. 
گفت‌وگو با متهم 
خودت را معرفی کن؟ 
محسن هستم ۳۵‌سال سن دارم. 
متأهلی؟ 
بله یک‌پسر خردسال دارم. 
چه مدتی است در مغازه پدرت کار می‌کنی؟ 
از دوران کودکی. 
چقدر درس خواندی؟
دیپلم دارم. 
معتادی؟ 
نه.
با پدرت مشکل داشتی؟ 
نه.
چرا تصمیم به قتل او و شریکش گرفتی؟
اشتباه کردم. قصد قتل نداشتم. 
بیشتر توضیح بده؟
من مدتی است قمار می‌کنم که نزدیک به ۴۰۰ میلیون تومان کم آوردم و بدهکار شدم. خیلی تلاش کردم بدهی را بدهم، اما پولی بدست نیاوردم و معامله‌هایی هم که انجام می‌دادم سودی نداشت. به همین دلیل خیلی ناراحت بودم تا جایی که تصمیم گرفتم به زندگی خودم پایان دهم که تصمیمم عوض شد. 
چرا؟ 
تصمیم گرفتم پدرم را با سم مسموم کنم و ارثیه را تصاحب کنم و بدهی‌ام را بپردازم. 
چرا غذای شریکش و پسر او را مسموم کردی؟ 
تصمیم داشتم پس از اینکه آن‌ها را مسموم کردم پول‌های گاوصندوق و لوازم داخل مغازه راسرقت کنم. 
از کجا سم تهیه کردی؟ 
صبح روز حادثه به خیابان ناصر خسرو رفتم و ۱۵ هزار تومان دادم قرص سیانور خریدم. 
بعد چه کار کردی؟ 
ابتدا دوربین‌های مغازه را قطع کردم تا رد پایی از خودم به جای نگذارم و بعد‌ازظهر به پدرم و شریکش گفتم غذا‌های آن‌ها را گرم می‌کنم. هنگام گرم کردن غذا قرص را پودر کردم و با غذا‌های آن‌ها مخلوط کردم و بعد روی میز گذاشتم و از آن‌ها خواستم قبل از سرد شدن بخورند که آن‌ها هم شروع به خوردن کردند و من به بهانه اینکه دندانم درد می‌کند، نخوردم. شریک پدرم و پسرش دو قاشق بیشتر نخورند، اما پدرم خورشت بادمجانش را که خیلی دوست داشت تا آخر خورد. 
فکر می‌کردی دستت رو شود؟ 
هرگز. 
حرف آخر؟
پشیمان هستم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

گوینده محبوب رادیو در گذشت +عکس

از تن فروشی توبه کردم و حالا ازدواج موفقی دارم

عروس غیرتی با شمشیر داماد خائن را ناقص کرد

دلیل بدن پر از خالکوبی امیرتتلو چیست!؟

پیشنهاد بی شرمانه زن شیطان صفت به پسر 15 ساله همسایه! / وقتی شوهرش نبود به خانه اش رفتم + عکس

حکم جلب ساشا سبحانی پسر جنجالی سفیر صادر شد + فیلم توهین

پیشنهاد بی شرمانه 4 بسکتبالیست ملی به دختران جوان ژاپنی

دست درازی مرد بی حیا در هواپیما به یک دختر در کنار همسرش+عکس

لیلی 14 ساله پس از تجاوز مرد شوم به طرز فجیعی مُرد!

تجاوز همایون به مهسا در اتاق پر از شکلات ! + عکس

پسر 18 ساله به خاله اش نظر داشت! / دایی و خاله ام در وضعیت نامناسبی بودند!

تصاویر گردن زدن یک زن با شمشیر در عربستان غوغا به پا کرد +عکس

وقتی فهمیدم زنم از من حامله نشده است دنیا روی سرم خراب شد !

خودکشی مادر نازنین زهرا در بی اعتنایی پلیس مرند به فیلم شکنجه دیدن کودکش ! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اخبار حوادث قتل پسر جوان سیانور قمار عکس ایران زندگی زن ازدواج بیمارستان تصاویر حوادث مرد یک زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: این آتش سوزی ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه اعلام شده بود که با حضور شش گروه از آتش نشانان پس از حدود سه ساعت مهار شد.

محمدامین لیاقت افزود: این مغازه دوطبقه بوده که طبقه فوقانی آن انبار بود و به علت اینکه پشت این مغازه نیز پارکینگ عمومی بود، شدت گرمای آتش موجب خسارتی به شماری از ماشین های متوقف در پارکینگ شد.

وی گفت: این آتش سوزی خسارت جانی نداشت و خسارت مالی و علت حادثه در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید؛ فوت دو تن بر اثر تصادف در بندرعباس

پیشتر در فضای مجازی گفته شده بود در این حادثه چندین مغازه آنش گرفته که آتش نشانی این خبر را تکذیب کرد.

دیگر خبرها

  • در دومین دادگاه تتلو چه گذشت؟
  • اگر سر نترس دارید این کسب و کار پرسود است
  • برگزاری دومین جلسه رسیدگی به اتهامات تتلو
  • مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس
  • تصاویری از عملیات تطفای حریق در بازار بندرعباس
  • لحظه آتش سوزی در بازار بندرعباس | چندین مغازه در آتش سوختند | ویدئو
  • غذای دریایی پیرلو و شاگردانش را مسموم کرد!
  • سند دار شدن هزار باب از مغازه‌های بازار کاشان
  • (ویدیو) لحظه انفجار مغازه عطرفروشی در ارومیه
  • سقوط مرگبار مرد جوان در ارتفاعات دربند