Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار سابق رئیس‌جمهور آمریکا در یک مصاحبه به هم‌حزبی‌های جمهوری‌خواه خود هشدار داد اگر همین امروز انتخابات میان دوره‌ای کنگره برگزار شود جمهوریخواهان قافیه را به دموکرات‌ها خواهند باخت.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «استیو بَنِن» یکی از چهره‌های کلیدی کارزار انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ دونالد ترامپ گفت که اگر همین امروز انتخابات برگزار شود، جمهوری‌خواهان کنترل اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا را از دست می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استیو بَنِن استراتژیست سابق رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با «آسوشیتدپرس» درباره وضعیت بد جمهوری‌خواهان در برابر دموکرات‌ها در انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا هشدار داد.

به گفته او اگر همین امروز انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا برگزار شود، جمهوری‌خواهان قافیه را به دموکرات‌ها خواهند باخت و بین ۴۰ تا ۵۰ کرسی از مجموع کرسی‌هایی که هم اکنون دارند را از دست خواهند داد.

 جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان کنونی آمریکا که ۴۳۵ کرسی دارد دارای اکثریت ۲۳۶ کرسی هستند و دموکرات‌ها ۱۹۳ کرسی دارند.

هشدار استراتژیست ارشد سابق ترامپ به جمهوری‌خواهان در حالی مطرح شده که قرار است ۱۵ آبان انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره برای تعیین همه اعضای مجلس نمایندگان و ۳۴ کرسی از ۱۰۰ کرسی مجلس سنای این کشور برگزار شود.

بنن با هشدار درباره وضعیت جاری حزب جمهوری‌خواه، از سران و اعضای تاثیرگذار این حزب خواست پشت سر ترامپ قرار گرفته و به مقابله با دموکرات‌ها برخیزند.

او گفت: «اکنون مساله قانع کردن هیچ کسی نیست چرا که برای این کار دیر شده است. ما ۹۰ روز تا انتخابات فاصله داریم. الان مساله، مساله مشارکت رای‌دهندگان است».

این مقام سابق دولت ترامپ همچنین به جمهوری‌خواهان درباره تلاش دموکرات‌ها برای استیضاح رئیس‌جمهور آمریکا در صورت کسب اکثریت کنگره این کشور توسط این حزب هشدار داد.

استراتژیست سابق ترامپ در کاخ سفید درباره انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری این کشور و رقبای احتمالی رئیس‌جمهور آمریکا هم اظهارنظر کرد.

به گفته وی، یکی از این افراد، «مایکل آوناتی» وکیل «استورمی دنیلز» بازیگر فیلم‌های مستهجن است؛ کسی که از ترامپ بابت دادن حق السکوت به او در رابطه با  ارتباط غیراخلاقی رئیس‌جمهور کنونی آمریکا به دادگاه شکایت کرده است.

استراتژیست سابق ترامپ، درباره آوناتی گفت: «او جنگجو است و مردم به دنبال جنگجوها هستند. او در رقابت‌های مقدماتی یکی از نیروها است و دلیل ساده این موضوع هم آن است که او بر خلاف دموکرات‌ها یک جنگجو است».

اظهارنظر بَنِن درباره وکیل این پرونده جنجالی علیه ترامپ در حالی مطرح شده که روند رسیدگی به شکایت از رئیس‌جمهور آمریکا در حال پیگیری است؛ پرونده‌ای که با مواضع و اقدامات اخیر «مایکل کوهن» وکیل شخصی سابق ترامپ جنجالی‌تر هم شده است.

کوهن که پیشتر متهم شده بود به نمایندگی از ترامپ قبل از انتخابات 2016 ریاست جمهوری به بازیگر فیلم‌های مبتذل 130 هزار دلار حق‌السکوت داده، اخیرا فایلی صوتی از صحبت‌های خودش و ترامپ منتشر کرد.

این فایل صوتی که اولین بار شبکه «سی. ان. ان» آن را منتشر کرد، کیفیت بالایی ندارد، اما بخش‌های قابل شنیدن آن نشان می‌دهد که ترامپ با وساطت کوهن تلاش کرده به «کارن مک‌داگل» مدل نشریه مستهجن «پلی بوی» حق‌السکوت بدهد. این فایل صوتی مربوط به سال ۲۰۱۶ و تنها یک ماه پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا است.

در بخشی از این فایل، کوهن توصیه می‌کند برای پرداخت پول یک شرکت صوری تأسیس شود و پول از طریق حساب این شرکت منتقل شود و ترامپ در پاسخ به او می‌گوید: «نقد بپردازید»

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استیو بانون آمریکا حزب دموکرات دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر دادگاهی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا به اتهام پرداخت حق السکوت، آغاز شد.

جلسه محاکمه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا روز سه شنبه به اتهام پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی در نیویورک درحال برگزاری است.

این جلسه دادگاه با وجود درخواست‌های متعدد بر پایه استدلال‌های حقوقی برای تأخیر یا لغو دادگاه و باوجود همه اتهام زنی ها علیه قاضی و مسئولان دادگاه، با انتخاب هیئت منصفه آغاز شد.

طبق قانون رئیس جمهور سابق آمریکا در این دادگاه که به دلیل اتهام به ارتکاب جرایم قضایی محاکمه می شود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6080119

دیگر خبرها

  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • تظاهرات هزاران نفر در آمریکا علیه حملات رژیم اسرائیل در غزه
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • درخواست ترامپ برای اجتناب از پیگرد قضایی بررسی می‌شود
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • محاکمه ترامپ در دادگاه نیویورک آغاز شد
  • پایان برتری زود‌هنگام ترامپ بر بایدن
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره