Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@13:49:37 GMT

نصب پرده جدید خانه خدا+فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۶۲۱۸

نصب پرده جدید خانه خدا+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش پارس نیوز، 

موسم حج از جمله سفرهای ماندگاری است که لحظات ناب آن را نمی توان با هر فیلم و عکسی ثبت کرد، از این رو گفتن حضور در سرزمین وحی برای کسانی که از این سفر الهی بازمانده اند کار آسانی نیست. سفری که  ثانیه به ثانیه آن پر از خاطرات نابی است که برای هر فرد گاهی یکبار بیشتر رقم نمی خورد، پس خوش به سعادت کسانی که از این حضور به نحو احسنت استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم به سهم خودمان سعی می کنیم با حجاج کشورمان ارتباط برقرار کنیم و از حال و هوای این روزها در سرزمین وحی برای شما گزارش کنیم.

شب گذشته با حرکت حجاج به سمت صحرای عرفات و مُحرم شدن آنها در مسجد شَجَره اعمال حج به شکل رسمی آغاز شد، درصورتی که سرزمین وحی در روزهای گذشته با حضور حجاج کشورهای مختلف سفیدپوش شده بود. این در حالی است که حال و هوای مکه شب گذشته با بارش رحمت الهی همراه بود و براثر وزش شدید باد و طوفان پرده کعبه کنار رفت و امروز مراسم آیین تعویض پرده انجام شد.

*با این اتفاق بسیاری از کاربران با انتشار فیلم و عکس این صحنه را ماندگار کردند و نوشتند:

«این هم از طوفان دیشب و پرده خانه خدا؛ که بعدش هم پرده عوض شد و پرده جدید نصب شد..»

        کد ویدیو دانلود  

* ههمچنین یکی از کاربران از حال و هوای حجاج گفت و یادی از سفر اربعین حسینی کرد:

      کد ویدیو دانلود  

«اون‌هایی که شب در موکب خوابیدن، کاملا میتونن اون حس و حال رو درک کنن.

بااین تفاوت که این جا همه مُحرِم هستند و لباس سپید بر تن دارند؛ و در اربعین، همه عزادار مُحَرَم هستند و جامه سیاه بر تن دارند.

اما در هر دو سفر، لبیک می‌گوییم و به سوی عشق حرکت می‌کنیم.

لبیک یا الله، لبیک یا حسین..

همچنان دعاگوی تان هستم»

 

      کد ویدیو دانلود  

* در نهایت گزارش امروز با التماسی به حجاج و پیام رهبر انقلاب اسلامی خاتمه می دهیم:

«حجاج عزیز! دعا برای مظلومان را فراموش نکنید؛ رهبرانقلاب، در #پیام_حج۹۷:

حجّاج عزیز! دعا برای امّت اسلامی و مظلومان را در سوریه و عراق و فلسطین و افغانستان و یمن و بحرین و لیبی و پاکستان و کشمیر و میانمار و دیگر نقاط فراموش نکنید و قطع دست آمریکا و دیگر مستکبران و ایادی آنان را از خداوند بخواهید. ۹۷/۵/۲۸»

                کد ویدیو دانلود     با دیدن این عکس ها برای ما که از قافله حج جامانده ایم، چیزی جز حسرت باقی نمی ماند، حسرتی که سعی می کنیم با گذاشتن  هشتک التماس دعا به حجاج، آن را جبران کنیم و به زائران یادآوری کنیم که به یاد ما جاماندگان از حج نیز باشند.»   انتهای پیام/  

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مسجد عشق رهبر انقلاب سوریه عراق فلسطین افغانستان یمن بحرین لیبی پاکستان کشمیر افغانستان بحرین سوریه عشق مسجد پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۶۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش نماینده رژیم صهیونیستی در جلسه شورای امنیت برای فتنه انگیزی بین کشور‌های اسلامی

«گیلاد اردان» نماینده اسرائیل در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت نهایت تلاش خود را برای فتنه انگیزی و نفرت پراکنی بکار بست و از سیاست مسئولان این رژیم در محافل عربی و اسلامی پرده برداشت. 

حبیب عزالدین گزارشگر شبکه المیادین با اشاره به اظهارات اردان که تصاویر ویدئویی از عبور موشک‌های ایران از فراز مسجد الاقصی را نشان می‌داد گزارش داد: نماینده اسرائیل طی سخنرانی در جلسه شورای امنیت که برای تحریک آفرینی علیه ایران تلاش می‌کرد، از مسائلی پرده برداشت که در منطقه روی داد و منطقه به مدت زیادی با آن دست و پنجه نرم کرد. خاک منطقه، خون مردم و آینده آن بهای سنگینی بود که در این راه پرداخته شد. نماینده رژیم اشغالگر از ایجاد فتنه‌ای با تأمین مالی برخی رژیم‌ها پرده برداشت که طی آن بسیاری جان باختند. تل آویو همواره گفتمان تحریک آمیز علیه گروه‌ها و مذاهب را اتخاذ کرده و پیراهن متحدان و اتباعش را بر آن پوشانده است. 

گزارشگر المیادین با اشاره به اظهارات نماینده رژیم صهیونیستی که ایران را با رایش سوم مقایسه کرد و مدعی شده بود ایران هیچ اهمیتی برای اسلام و مسلمانان قائل نیست و به هر طرفی که در برابر آن می‌ایستد، حمله می‌کند، گفت: چیزی که نماینده اسرائیل درباره آن سخن گفت، نشان دهنده طرح اصلی اسرائیل است که با فریبکاری در خصوص آن شعار می‌دهد. 

او افزود: اسرائیل که در طول ده‌ها سال، به مسلمانان و مسیحیان هتک حرمت و به مقدسات آنها توهین کرد، اکنون مدعی شده است که نگهبان مرز‌های آنهاست. این نمایش مسخره‌ای است که پشت پرده آن فاش شد. دستی که بند‌های عروسک نفرت پراکنی سازمان یافته آن را تکان می‌دهد و بر اساس اصل «تفرقه بینداز و حکومت کن» عمل می‌کند، رسوا شد. اسرائیل در گذشته این کار را انجام داده است و اکنون نیز به آن ادامه می‌دهد.

در انتها گزارشگر معتقد است نظریه پردازان اسرائیلی و آمریکایی درباره عمل برای فروپاشی جوامع اسلامی و عربی از درون و از طریق درگیری بین گروه‌های آنها سخن می‌گویند. این چیزی است که دستگاه‌های اطلاعاتی اسرائیل به شکل گسترده برای آن تلاش کردند؛ به طوری که شخصیت‌های سیاسی و دینی را برای این طرح به کار گرفت و نماینده رژیم اشغالگر، در شورای امنیت از آن پرده برداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده ماجرای انفجار در اصفهان چه بود؟
  • پشت‌پرده تغییر در جایگاه زنان با مردان در اتوبوس‌های بی‌آرتی مشخص شد! |تصویر
  • پشت پرده جواب منفی علی دایی به عادل فردوسی‌پور
  • افشاگری جلیل محبی از پشت پرده بازگشت گشت ارشاد به خیابان
  • هزینه حج بسیار سنگین است/بدلیل گرانی عده ای از استطاعت خارج شدند
  • پشت پرده سلاطین زباله تهران فاش شد | درآمد مافیا از هر زباله گرد ۵۰ میلیون تومان است
  • پشت پرده مافیای زباله فاش شد | درآمد مافیا از هر زباله گرد ۵۰ میلیون تومان است
  • پشت‌پرده سبوس‌گیری از آردها/ سلامت مردم قربانی سودجوها!
  • تخصیص ارز مبادله‌ای برای حجاج بدون مشکل انجام می‌شود
  • تلاش نماینده رژیم صهیونیستی در جلسه شورای امنیت برای فتنه انگیزی بین کشور‌های اسلامی