Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@08:13:30 GMT

دورنـــما

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۶۳۰۲

دورنـــما

تاگس اشپیگل (آلمان) حزب دموکراتیک آلمان از دولت این کشور خواسته‌ است، با وجود همه اختلاف‌هایی که با دولت ترکیه دارد شقایق امیری خبرنگار

ایران آنلاین /در شرایط خاصی که برای ترکیه بروز کرده باید امکان همکاری‌های اقتصادی با آنکارا را بررسی کند زیرا ضربه به اقتصاد ترکیه، ضربه به اقتصاد آلمان است.

  یو‌اس‌ای‌تودی (امریکا): بعد از رسوایی کشیش‌های متجاوز امریکایی این سؤال برای مردم این کشور و جهان مطرح است که چرا چنین گناهی باید از برخی کشیش‌ها سربزند؟ این روزنامه می‌گوید، علت آن مقاومت کلیسا مقابل ایجاد برخی اصلاحات در قوانین مربوط به آزار و اذیت کودکان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  حریت دیلی نیوز (ترکیه): بر حسب آمار جهانی که به مناسبت روز جهانی بشردوستی از سوی سازمان ملل منتشر شده، 2 میلیارد نفر در سراسر جهان در فقر به سر می‌برند که در این میان 753 میلیون نفر در فقر مطلق زندگی می‌کنند و 201 میلیون نفر در 134 کشور نیز نیازمند کمک‌های انسانی هستند.    

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۶۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط‌عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروهD مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حضور پرتعداد و عجیب مهاجران آفریقایی در آلمان!
  • بورل: شهرهای غزه بیشتر از شهرهای آلمان در جنگ جهانی دوم ویران شدند
  • بورل اوضاع غزه بدتر از ویرانه‌های آلمان در جنگ جهانی
  • در هوای مهاجرت ۷۰ میلیون ایرانی!/کلاه‌ها را به احترام ایران از سر بردارید/خطر دوقطبی شدن در موضوع تعطیلات
  • رشد جنون آمیز قیمت کاکائو در جهان؛، شکلات از طلا سبقت گرفت!
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • شادترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۴؛ رتبه ایران و افغانستان چند است؟
  • هزینه‌های نظامی در جهان به بالاترین میزان خود در ۱۵ سال گذشته رسید
  • بلندترین توربین بادی جهان به ارتفاع ۳۶۵ متر در آلمان