Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-04@21:31:05 GMT

غرق شدن ۲ اراکی در دریای مازندران

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۶۴۵۷

دو جوان ۱۲ و ۲۳ ساله اراکی گرفتار امواج سهمگین دریای شهرستان نور شدند و جان خود را از دست دادند. به گزارش بلاغ، با وجود نصب تابلوهای شناممنوع در برخی نقاط ساحلی مازندران که خارج از طرح سالم‌سازی دریا هستند اما باز هم عده‌ای وارد این مناطق شده و حتی در شرایط نامناسب جوی به هشدارهای ناجیان غریق توجه نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: دو جوان ۱۲ و ۲۳ ساله اهل اراک عصر روز گذشته در منطقه بخش خصوصی شهرک ایزدشهر شهرستان نور غرق شدند.

وی افزود: پیکر بی‌جان بانوی 22 ساله از آب بیرون کشیده شد و تلاش برای احیا فایده‌ای نداشت، ضمن اینکه هنوز از دیگر غریق این حادثه یعنی خانم 12 ساله تاکنون اطلاعی در دست نیست و تلاش برای یافتن او ادامه دارد.

این مسئول با بیان اینکه شنا دریای طوفانی و خارج از محدوده طرح دریا ممنوع است و این غریق بدون توجه به این موضوع اقدام به شنا در دریا کرده بودند، افزود: جستجو برای یافتن پیکر این دو غریق ادامه دارد.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران افزود: با توجه به طوفانی بودن دریا امکان جستجو برای قایقرانان و جت اسکی وجود ندارد.

کریمیان به مسافران و گردشگران توصیه کرد از شنا در شب و خارج از محدوده طرح دریا خودداری کنند و خانواده‌ها در هنگام غرق یکی از بستگان خود در دریا اقدام به نجات گروهی نکنند و از قایقرانان، جت رانان وعوامل امدادی مستقر در سواحل استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سقوط کمد منجر به مرگ کودک هفت ساله در قائمشهر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی با اشاره به حادثه غم انگیز منزل مسکونی در شهرستان قائمشهر رخ داد افزود: پسر ۷ ساله این خانواده که برای برداشتن اسباب بازی در کمد تلاش می‌کرد با سقوط کمد منجر به مرگ وی شد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: خانواده‌ها توصیه کرد که اگر دارای فرزندان خردسال در خانه هستید، تلویزیون و مبلمان، قفسه کتاب و کمد را محکم به دیوار بچسبانی و وسایلی مانند اسباب بازی‌ها و خوراکی‌ها و کنترل دستگاه‌ها را در جایی که بچه‌ها وسوسه می‌شوند بالا بروند تا به آنها برسند، نگهداری نکنید، اقلام سنگین‌تر را در قفسه‌ها و کشوهای پایین‌تر نگهداری کنید تا احتمال واژگونی کمدها کاهش یابد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کرمان / مرگ کودک ۹ ساله در بازی با کلت کمری قتل هولناک پسربچه ۷ ساله در شکنجه‌ گاه نامادری

دیگر خبرها

  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • شهرستان تکاب میزبان اولین اردوی ۴ روزه آماده سازی تیم نجات غریق آقایان
  • طرح توسعه راه زمینی به جزیره کیش
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • نجات کودک ۱۰ ساله خوسفی با تلاش نیرو‌های هلال احمر
  • دو مفقودی ارتفاعات کوه «شاه‌حسن» بام و صفی‌آباد نجات پیدا کردند
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • اقتصاد دریا در مازندران مورتوجه قرار نگرفته است
  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی