Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@16:34:00 GMT

اضافه شدن «ملکه سایه ها» به محله گل و بلبل ۳

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۶۴۶۳

اضافه شدن «ملکه سایه ها» به محله گل و بلبل ۳

به گزارش پارس نیوز، 

برنامه تلویزیونی «محله گل و بلبل ۳» مانند سری گذشته، مجموعه ساختاری نمایشی دارد و همه ماجرا‌های آن در یک محله خیالی متشکل از خانه‌ها، خیابان‌ها، کوچه‌ها، مغازه‌ها و شهروندانی که هر کدام دغدغه‌های متفاوتی دارند، پیگیری می‌شود.

از جمله تغییرات این سری اضافه شدن شخصیت‌هایی جدید مانند «ملکه سایه ها» است که در کنار رقم زدن داستان‌هایی جدید به تبع آن لوکیشن‌هایی نیز به مجموعه افزوده شده و حال و هوایی نو به برنامه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعات برنامه حول محور موضوعات اخلاقی و آموزشی ودغدغه‌های موجود در فضای مجازی بوده و با تدارک روایت‌هایی جذاب و روان می‌کوشد رفتار‌های صحیح در محیط خانواده و اجتماع و فضای مجازی را به کودکان بیاموزد.

در این محله خیالی، داریوش فرضیایی، بهنوش بختیاری، نعیمه نظام دوست، نادر سلیمانی، امیر نوری، محمد رضا داودنژاد، نصرا... رادش، ملیکا شریفی نیا، فرهاد بشارتی، آرش میراحمدی، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، جواد انصافی، مجید صیادی، مرضیه صدرایی و امیر محمد متقیان در نقش‌های مختلفی همچون عموپورنگ، خانم چمنی، آقای خوشحال و ... بازی می‌کنند.

این مجموعه از عید سعید قربان هر روز ساعت ۱۹ تقدیم مخاطبان شبکه دو سیما می‌شود.

محله گل و بلبل ۳ کاری است از گروه کودک و نوجوان به تهیه کنندگی مسلم آقاجانزاده، کارگردانی احمد درویش علیپور و نویسندگی محمد درویش علیپور که با اجرای خاطره انگیز داریوش فرضیایی در نقش عمو پورنگ روانه آنتن می‌شود.

از دیگر عوامل این مجموعه می‌توان به مجری طرح: محمدحسین خلیفه، مدیر نور و تصویر محمود صالحی، صدابردار: بهروز عابدینی. طراح گریم: شهرام خلج، طراح صحنه و لباس: سحرگوران، طراح دکور: ارغوان شیبانی، آهنگساز: مهرزاد نصرتی، تدوین: امید شهلایی، جلوه‌های ویژه بصری: علی زارع، عکاس: لیلا خوش کنار، مدیر تولید: علی رحیم زاده، صداپیشگان: شوکت حجت، نازنین حقیری، سامان مظلومی، عسل غروی، طراحی و ساخت عروسک: محمد اعلمی، عروسک گردانان: فروزان بهرام پور، عارفه عباسی، سینا رستگاری.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: خانواده فضای مجازی کودکان بازی کودک و نوجوان عروسک خانواده فضای مجازی کودک و نوجوان کودکان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»

کتاب «حسنا و ملکه‌های رنگی» به قلم نسیبه استکی با توجه به یکی از دغدغه‌های روز نوجوانان از سوی نشر جمکران منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در سال‌های اخیر، مهمان تازه‌ای به جمع بحران‌های نوجوانی اضافه شده است؛ مهمانی که روی مصرف بی‌جا و ریخت و پاش زیاد اصرار می‌کند و هرچه از در بیرونش می‌کنیم باز از پنجره برمی‌گردد. تجمل‌گرایی و پرداختن به امیال، مهمان تازه و البته ناخوانده نوجوان‌های ماست.

کتاب «حسنا و ملکه‌های رنگی» به قلم نسیبه استکی که به تازگی از سوی انتشارات جمکران به چاپ رسیده، با دغدغه پرداختن به همین موضوع نوشته شده است. در معرفی این اثر آمده است: «حسنا و ملکه‌های رنگی»، دنیایی را که نوجوان ما فکر می‌کند، ایده‌آل است نشانش می‌دهد و ذره ذره طعم بودن در این دنیا را به او می‌چشاند. دنیایی که در آن همه چیز حتی پله‌ها، صندلی و دیوارها برق می‌زنند. هزاران کمد لباس نو وجود دارد و فقط اگر سری به یکی از کمد جواهرات ملکه بزنیم دهانمان باز می‌ماند. اما واقعاً درون این دنیای پرزرق و برق همه چیز همین قدر بی عیب و نقص است؟!

«حسنا» که شخصیت اصلی داستان ماست، آیا می‌تواند بی‌ترس از حیله‌های ملکه و فکر دلتنگی خانواده‌اش اینجا بماند؟! اصلاً شاید حسنا هم ملکه شود و در این دنیای قشنگ، قصری برای خودش بسازد، شاید هم اسیر این چیزها نشود و یاد حرف‌های پدرش بیفتد که همیشه می‌گفته «با این چیزها دست و پای ذهنت رو می‌بندی، ذهنی که بسته شد، دیگه نمی‌تونه آزادانه رشد کنه».

ورود «شهر شکل‌ها 2» به کتابفروشی‌ها

کتاب «حسنا و ملکه‌های رنگی» که برای گروه سنی نوجوان نوشته شده، تلاش دارد تا با زبانی شیرین و ورود ماجراهای جذاب به متن داستان، دست مخاطب خود را بگیرد و به یکی از مهمترین دغدغه‌های نوجوانان امروز پاسخ دهد. دو راهی انتخاب بین علایق شدید وجودمان و ارزش‌های درست، محور اصلی کتاب است؛ محوری که خوراک نوجوان امروزی و مهمان‌های جدیدش است.

رمان نوجوان «حسنا و ملکه‌های رنگی» در 172 صفحه و با قیمت 105 هزار تومان به تازگی توسط انتشارات کتاب جمکران روانه بازار نشر شده است. در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

حسنا همین که می‌خواست به خانه برگردد، چیزی طلایی روی سنگ جلویش برق زد. حسنا عاشق جواهرات بود، از هر نوعش؛ بدل یا واقعی، انگشتر یا النگو مهم نبود.

یک قدم به جلو برداشت. پایش لیز خورد و نزدیک بود بیفتد توی دریا. باید زود برمی‌گشت. همین حالا هم بیش از اندازه دیر کرده بود، ولی نمی‌توانست بی خیال آن جسم براق شود. دوباره نفس گرفت و سر جایش ایستاد. بعد آهسته به جلو خم شد. همین که نوک دستش با آن شی براق تماس پیدا کرد، سنگ زیر پایش شروع به لرزیدن کرد. لرزید و لرزید و یک‌دفعه پایین رفت... .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگاه تلقیح مصنوعی ملکه ثبت اختراع شد
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • «آلاء» به تونس می‌رود