Web Analytics Made Easy - Statcounter

ومبلی میزبان یکی از بازی های خانگی اسپرز در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

طرفداری- درحالیکه انتظار می رفت ورزشگاه جدید تاتنهام در ماه سپتامبر آماده پذیرایی از بازی های این تیم باشد، اعلام شد افتتاح این ورزشگاه به تعویق افتاده است و حداقل تا اواخر اکتبر، هواداران این باشگاه باید برای حضور در ورزشگاه خانگی خود منتظر بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از اسکای اسپورتس، یوفا از 32 تیم حاضر در مرحله گروهی، پیش از آغاز لیگ قهرمانان اروپا می خواهد یک ورزشگاه مشخص را تا پایان دور گروهی معرفی کنند. از آنجایی که ورزشگاه خانگی تاتنهام آماده نیست و افتتاح آن به تعویق افتاده، بازی ابتدایی خانگی تاتنهام در هفته اول (17 سپتامبر) یا دوم (1 اکتبر) دور گروهی باید در ومبلی برگزار شود. از این رو باشگاه تاتنهام طی رایزنی هایی که با یوفا انجام داده است، نظر مثبت این نهاد را برای برگزاری دیدار اول خانگی اش در ومبلی جلب کرده است. بنابراین یوفا اجازه می دهد که بازی اول خانگی تیم پوچتینو در ومبلی و دو بازی بعدی خانگی در ورزشگاه جدید تاتنهام برگزار شود.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیانگلستانلیگ جزیرهتاتنهاملیگ قهرمانان اروپابرچسب‌ها: ومبلییوفاورزشگاه جدید تاتنهام دیدگاه‌ها مهدی عاشق چلسی 00 08/21/2018 - 02:22

بازیهای چمپیونز لیگ و لیگ اروپا چه زمانی قرعه کشی میشه؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۶۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم

به گزارش همشهری آنلاین، شب گذشته تیم فوتبال رُم در بازی خانگی هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا ۳ بر یک برابر بولونیا شکست خورد و کارش برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا سخت‌تر شد. تک گل رُم را سردار آزمون ۴ دقیقه پس از ورودش به میدان در دقیقه ۵۶ وارد دروازه بولونیا کرد.

آزمون پس از این شکست خانگی رُم گفت: گاهی فوتبال این‌گونه پیش می‌رود و اجتناب‌ناپذیر است. بولونیا خیلی خوب کار کرد و شایسته پیروزی بود. ما هم به دنبال کسب ۲ امتیاز بودیم اما گاهی پیروز و گاهی هم بازنده می‌شوید. با وجود این شکست سخت به راه‌مان ادامه می‌دهیم.

مهاجم رُم درباره ورودش به زمین به عنوان بازیکن تعویضی و گلزنی اظهار داشت: بازیکنی تعویضی که به میدان می‌رود باید به تیمش کمک کند. این وظیفه هر بازیکنی است که در خدمت تیم باشد.

سردار آزمون در پاسخ به پرسشی درباره سخت‌تر شدن کار رُم برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازی به بازی پیش می‌رویم و باید ببینیم در پایان چه چیزی پیش می‌آید.

کد خبر 846534 برچسب‌ها ویژه ورزشی سردار آزمون لیگ قهرمانان اروپا

دیگر خبرها

  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم