Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام محمد قمی از سوی رهبر معظم انقلاب به سمت «ریاست سازمان تبلیغات اسلامی» را تبریک گفت.

متن پیام دکتر محمود واعظی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای محمد قمی

انتصاب شایسته جناب‌عالی از سوی رهبر معظم انقلاب به سمت «ریاست سازمان تبلیغات اسلامی» را که نشان از تعهد، انگیزه و روحیه با نشاط شما برای خدمتگزاری است، تبریک و تهنیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و مدیریت هوشمندانه و خلاقانه جنابعالی، شاهد ارتقاء نقش و جایگاه این سازمان مهم و تأثیرگذار دینی و تبلیغی در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه اجتماعی و فرهنگی باشیم.

محمود واعظی       

رئیس دفتر رئیس‌جمهور

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب رهبر معظم نظام مقدس جمهوری اسلامی اجتماعی و فرهنگی اجتماعی و فرهنگی تبلیغات تبلیغات اسلامی حضرت ولی عصر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۶۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، استاندار کرمان در جلسه شورای اداری از فرمانداران ودهیاران درخواست کرد با توجه به برگزاری کنکور سراسری وبارندگی ها ،تمام تدابیر لازم برای دانش آموزان فراهم شود تا زحمات یک ساله داوطلبان هدر نرود.

 آقای فداکار تاکید کرد: اطلس مراکز آزمون به سرعت در اختیار استانداری قرار گیرد تا برای خدمات رسانی بهتر تدابیر لازم صورت گیرد.

  وی افزود :دستگاه‌های زیرساختی تجهیزاتشان آماده باشد و ارتباطات هم قطع نشود.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان هم با اشاره به متون دینی گفت :هر کس که مسئولیتی را دارد در پیشگاه خداوند مورد سوال قرار می‌گیرد بنابراین اگر فردی در مسئولیتی قرار می‌گیرد باید ماموریت خود را به نحو احسن انجام دهد و مسئولان در ادارات و نهادها هم باید به مسائل شرعی و اخلاقی توجه داشته باشند.

 وی همچنین از اقدام افتخارآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم قدردانی کرد و به ملت ایران تبریک گفت.

حجت الاسلام والمسلمین موسی پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات کشور هم از تاسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توسط حضرت امام خمینی (ره)در سال ۵۹ خبر داد و افزود : وظایف  آن هم در دولت مشخص شده که به موجب این مصوبه ۵ وظیفه سیاستگذاری، ساماندهی ،برنامه‌ریزی ،نظارت و راهبردی را برای مناسبت‌های سیاسی  ملی مذهبی و انقلابی به عهده این نهاد واگذار گردیده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسی پور افزود: با حضور به موقع شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسائل و مشکلاتی که از سوی دشمنان برای کشور رخ داده با حضور به موقع مردم توطئه‌های دشمنان خنثی شد و مردم به صحنه آمدند و نقش و مشارکت مردم به فرموده رهبر انقلاب بی نظیر بود.

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • موحدی‌راد، رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان شد
  • رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • رئیس‌ کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • جشنواره حضرت خدیجه (س) در کردستان برگزار می‌شود