Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رویترز، طبق اعلام نشریه سان، تیراندازی در ایستگاه متروی کینگزبری انگلیس ۳ زخمی بر جای گذاشت.

نیرو‌های پلیس خیابان‌های اطراف محل تیراندازی را مسدود کرده و از مردم خواسته‌اند از محل دور بمانند.

طبق اظهارات سخنگوی پلیس تاکنون مظنونی در این باره بازداشت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

تیراندازی در متروی انگلیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس تروریسم اتحادیه اروپا حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۶۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای سنگ اندازی برای واردات واگن های متروی تهران چیست؟​

تین نیوز

سید محمد آقامیری درباره ماجرای سنگ اندازی یک مقام ارشد در وزارت کشور برای واردات اتوبوس های برقی و واگن های متروی چینی اظهار کرد: دو سیستم برای واگن های مترو شامل AC , DC وجود دارد و واگن ها باید بر اساس آنالیزور سیستم های الکتریکالی که روی آنها نصب است، ساخته شود تا کارایی داشته باشند.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم،  آقامیری ادامه داد: بر این اساس، شرکت های چینی به ایران آمدند و از سیستم قطارهایی که مدنظر ماست نمونه برداری کردند تا طراحی بر اساس آن انجام شود؛ بنابراین آنالیز سیستم قطارهای مترو به شرکت چینی داده شده و امر واگن سازی در حال انجام است. 

وی تصریح کرد: خللی در ساخت واگن ها وجود ندارد اما به دلیل اینکه پک پای قرارداد مربوط به دولت است، طرف چینی اعلام کرده که سیستم های فنی که در قرارداد شهرداری تهران پیوست شده، باید به تأیید دولت هم برسد.

آقامیری افزود: تأیید سیستم فنی که درخواست شرکت چینی بود، به وزارت کشور رفته اما نیروهای فنی که بخواهد آن را خوب بررسی کند، در اختیار نداشته اند که باعث شده کار مدتی معطل بماند. 

آقامیری با اشاره به اینکه خللی در تولید و قرارداد ایجاد نشده است، گفت: در این راستا گلایه هایی مطرح شد و پیگیری هایی در حال انجام است که زودتر پاسخ شرکت چینی مبنی بر تأیید سیستم فنی قطارها داده شود.

به گزارش تسنیم، پیش از این، مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران نسبت به ممانعت از ورود واگن های مترو و اتوبوسهای برقی وارداتی از چین به داخل کشور انتقاد کرده و گفته بود: "متأسفانه فردی که در وزارت کشور مسئولیت دارد برای ورود واگن ها و اتوبوس ها چالش ایجاد کرده است!"

این واگن ها مربوط به قرارداد 791 واگنی است که زاکانی سال گذشته برای عقد قرارداد آن عازم چین شد. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سگ های راهنما در متروی کشور همسایه و حسرت ما در مترو تهران
  • مگا پروژه 22.5 میلیاردی متروی ریاض/ درهای عربستان به روی جهان باز می‌شود؟ (فیلم)
  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی
  • مگا پروژه 22.5 میلیاردی متروی ریاض/ درهای عربستان به روی جهان باز می‌شود؟
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو/ یک کودک ۸ ساله کشته و ۱۰ تن زخمی شد
  • ۱۱ کشته و زخمی به علت تیراندازی در شیکاگو آمریکا
  • یک کشته و ۷ زخمی بر اثر تیراندازی در شیکاگو
  • ماجرای سنگ اندازی برای واردات واگن های متروی تهران چیست؟​
  • ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟