Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@22:57:53 GMT

عید قربان به آسایشگاه کهریزک دعوتید

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۶۸۱۸

عید قربان به آسایشگاه کهریزک دعوتید

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، یکی از بهترین مکان هایی که می شود که روز عید قربان را آنجا گذراند آسایشگاه کهریزک است که همه اقشار مردم بدون در نظر گرفتن طبقات اجتماعی و طرز تفکر در کنار 1750 سالمند معلول و بیماران میتلا به ام اس روز عید را جشن می گیرند.

محسن پزشکی، مدیر روابط عمومی آسایشگاه کهریزک با اشاره به اینکه همه پرسنل و مدیران برای برگزاری عید قربان از چند روز پیش آماده می شوند می گوید: برنامه های عید قربان در آسایشگاه از ساعت 5-4 صبح شروع می شود و نیکوکارانی که قبلاً به مکه مکرمه مشرف شده اند قربانیان خود را به آسایشگاه هدیه می کنند تا صرف نیازهای غذایی نیازمندان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هر سال استقبال مردم و اهدا کنندگان قربانی بیشتر می شود می گوید: بر اساس برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم از اقشار مختلف جامعه از جمله هنرمندان، ورزشکاران، اعضای انجمن ها، سازمان های مرذم نهاد و آحاد جامعه دعوت می کنیم تا در جشن عید قربان در کنار سالمندان و معلولان باشند و به همین بهانه از آنها عیادت کنند.

حج واقعی اینجاست

بدون شک بسیاری از سالمندان و معلولان کهریزک به سفر معنوی حج نرفته اند و شاید حسرت این سفر را داشته باشند به همین دلیل است که مسئولان آسایشگاه کعبه ای را طراحی و ساخته اند و سالمندان، معلولان و بیماران مبتلا به ام اس در روز عید قربان دور ماکت کعبه میچرخند و با جان و دل با خدای خود راز و نیاز می کنند.

محسن پزشکی گفت: مانندسال های گذشته طواف نمادین خانه کعبه را در برنامه خود داریم و تعداد زیادی از معلولان و سالمندان و برخی از فرزندان زوج های معلول و همچنین فرزندان همکاران کارکنان آسایشگاه این مراسم را با ذکر لبیک برگزار می کنند.

وی در مورد وجود پایگاه های جمع آوری نذورات مردمی افزود: برای دریافت نذورات و قربانی، دفاتری در سطح شهر داریم که به صورت همیشگی و دائم فعالیت می کنند و در روز قربان نیز گوسفندان قربانی را تحویل گرفته و به آسایشگاه منتقل می کنند.

ملاقات مردم از صبح روز عید آزاد است

پزشکی در پاسخ به این سوال که با توجه به احتمال شیوع بیماری "تب کنگو" وبرای جلوگیری آن از طریق دام هایی که به آسایشگاه هدیه می شود چه اقداماتی در نظر گرفته اید؟ گفت: ذبح گوسفندان زیر نظر کارشناسان دامپزشکی شهرستان شهرری انجام می شود. و در دو سال گذشته لاشه گوسفندان بعد از کشتار در کمتر از 24 ساعت به سردخانه منتقل می شود البته بر اساس مصرفمان بخشی را نگهداری می کنیم و بخش دیگر را که مازاد بر مصرف است، طبق برنامه ریزی های انجام شده به آسایشگاه های استان های دیگر که حوزه کاری آنها هم نگهداری از معلولان و سالمندان است ارسال می کنیم.

وی تاکید کرد: در روز عید قربان ملاقات عموم مردم از صبح روز عید آزاد است و بخش های مختلف آسایشگاه پذیرایی از مردم است.

انتهای پیام/

287 / 20 برنامه های عید قربان در آسایشگاه کهریزک عید سعید قربان تب کریمه کنگو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: عید سعید قربان تب کریمه کنگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۶۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای

به گزارش «نماینده»، شهریار حیدری در مورد عدم ثبات بازار مسکن، گفت: در واقع مسکن مطالبه جدی و نیاز عمومی مردم است؛ خواست مجلس، رئیس‌جمهور و برنامه دولت برای ساخت یک‌میلیون مسکن در سال است، بی تردید تولید مسکن در رونق اشتغال اثرگذار است و چرخه تولید را هم فعال می کند. متاسفانه مسکن در کشور ما یا رونق نمی‌گیرد و یا چنانچه رونق می‌گیرد که مردم قدرت خرید ندارند و دلیل اصلی آن به بی برنامگی در این حوزه است.

نماینده مردم سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قیمت مسکن متاثر از افزایش نرخ کالاهای دیگر است، تاکید کرد: افزایش بی رویه تورم، افزایش قیمت حامل‌های انرژی، رشد قیمت ارز و دلار، طلا و سکه و سایر کالاها بر افزایش قیمت مسکن موثر هستند. به همین دلیل سرمایه‌های عمومی به جای هدایت به سمت تولید و اشتغال به سوی سرمایه‌گذاری در بخش مسکن، ارز، طلا و سکه چرخش پیدا کرده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم عملیاتی شدن برنامه ریزی‌های دولت در بخش مسکن، افزود: آنچه که دولت برای تولید و ساخت مسکن ملی پیش‌بینی کرده تاکنون به میزان کمی تحقق پیدا کرده است؛ در واقع مجلس قانونگذاری و تسهیل قانون را انجام داده و بارها به دولت اعلام کرده که اگر این قانون نیاز به طرح و لایحه دارد با دو الی سه فوریت می‌توانیم آن را تسهیل کنیم تا بر مشکل مسکن اثر گذار باشد.

مجلس همراه دولت در تصویب قوانین گام برداشت

نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید به همراهی و همکاری‌های مجلس در خصوص تصویب قوانین لازم در حوزه مسکن، یادآور شد: علیرغم اینکه مجلس یازدهم در حوزه مسکن با دولت همکاری‌های مطلوب داشته،اما نه تنها شاهد رفع مشکلات موجود در بخش مسکن نبوده، بلکه به اهداف و برنامه‌ریزی‌های پیش بینی شده نیز نرسیدیم که دلیل آن نقص و ضعف در بخشی مدیریتی است.

حیدری با تاکید بر اینکه مسکن باید از جنبه سرمایه‌ای خارج و در بخش کالاهای مصرفی قرار بگیرد، گفت: در واقع این اقدام نیازمند به یک برنامه‌ریزی دقیق و کار کارشناسی دارد که دولت باید یکبار برای همیشه برنامه‌ریزی دقیقی در بخش مسکن انجام دهد و دستگاه‌های مسئول وذیربط را پای کار بیاورد، چرا که دولت صفر تا صد بحث مسکن و مدیریت آن را به عهده دارد.

هنوز رانت‌های کلان و مافیا در حوزه مسکن جولان می‌دهند

نماینده مردم در مجلس یازدهم در ‌ادامه با انتقاد از مدیریت مسکن در کشور ادامه داد: عدم کار مطالعاتی علمی و دقیق، آمایش جمعیتی و برآورد نیازمندی‌ها و وجود رانت‌های کلان و مافیا در حوزه مسکن باعث افزایش قیمت مسکن و جلوگیری از رونق آن شده است، به عنوان مثال در تهران و سایر کلانشهرهای کشور هزاران واحد تولید و بلا استفاده مانده است و نه تنها این واحدها در اختیار مردم قرار نمی‌گیرند بلکه با هدف احتکار به فروش نیز نمی‌رسند.

وی با انتقاد از حضور پررنگ دلالان در بازار مسکن، اظهار داشت: بدیهی است که جلوگیری از شکل گیری مافیا در بازار مسکن، نیاز به مدیریت دارد، به عبارتی تولید، تحویل و تامین منابع مالی ‌در بخش مسکن، نیازمند اشراف مدیریتی هوشمند است.

حیدری در پایان ضمن اشاره به اقدامات افراد فعال در حوزه ساخت مسکن خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی باید دولت تسهیلات در اختیار سازندگان واقعی قرار دهد و به صورت جدی بخش خصوصی را حمایت کند و نقش دولت تسهیل کننده و ناظر باشد تا نیاز مسکن در کشور مرتفع گردد.

دیگر خبرها

  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • «تهران ۲۰» به مطالبات مردم نزدیک‌تر می‌شود
  • به برنامه تحولی در شهر و روستاها نیاز داریم
  • دشمن درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن حجاب است
  • دشمن در حال برنامه ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
  • دشمن در برنامه‌ریزی خود به مردم توجه نداشت
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران