Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: دختر جوان برای رسیدن به آزادی از خانه پدری فرار کرد اما وقتی به خودش آمد خود را با پسر هوسران داخل یک خانه تنها دید.

مادرم زنی بسیار ساده بود که هیچ گونه اطلاعاتی درباره فضاهای مجازی نداشت من هم از این سادگی او سوءاستفاده می کردم و در منزل با گوشی تلفن او وارد فضاهای مجازی می شدم و به چت کردن و مکالمه با گروه‌های تلگرامی می پرداختم سپس برای آن که کسی به من مشکوک نشود همه مکالمه ها و چت هایم را پاک می‌کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دختر 17 ساله ای که بعد از 3 روز فرار Escape از خانه و با پیگیری‌های پلیس Police در خانه پسری غریبه پیدا شده بود درباره ماجرای فرارش به کارشناس اجتماعی کلانتری سناباد مشهد گفت: من آخرین فرزند خانواده 6 نفره هستم به همین دلیل از همه امکانات رفاهی برخوردار بودم با آن که در کلاس های آموزشی مانند شنا و نقاشی ثبت نام کرده بودم اما پدرم اجازه شرکت در کلاس موسیقی را نمی داد او از زمانی که بازنشسته شده بود محدودیت های زیادی برای من ایجاد می کرد به طوری که حق نداشتم از گوشی هوشمند استفاده کنم پدرم نظارت و کنترل شدیدی بر رفت وآمدهای من داشت و اجازه نمی‌داد تنهایی به خانه دوستانم بروم سخت گیری های پدرم به حدی بود که خودش مرا به کلاس های تابستانی می برد و بعد از اتمام کلاس نیز به دنبالم می آمد او تنها یک گوشی معمولی را در اختیارم گذاشته بود تا بعد از پایان کلاس های آموزشی با او تماس بگیرم ولی من لجبازتر از این حرف ها بودم و دوست داشتم آزاد باشم و هر طور که دلم می خواهد رفتار کنم این در حالی بود که مادرم نیز از لجبازی ها و خودسری های من به تنگ آمده بود و می‌گفت من با این کارها با آبروی خانواده بازی می کنم اگرچه پدر و مادرم همه امکانات رفاهی را برایم فراهم کرده اند ولی اجازه نمی دهند آزاد باشم و با دوستانم به مسافرت و تفریح بروم این بود که به طور پنهانی و با گوشی هوشمند مادرم وارد فضاهای مجازی می شدم و ساعت ها با اعضای یک گروه تلگرامی چت می کردم در این میان با چند پسر جوان نیز آشنا شدم که یکی از آن ها در آرایشگاه مردانه کار می‌کرد او به من پیشنهاد داد تا برای رنگ کردن موهایم نزد او بروم.

ولی آن روز وقتی تصمیم به فرار از خانه گرفتم آن جوان غریبه در محل کارش حضور نداشت و به همین دلیل مجبور شدم نزد یکی از دوستانم بروم که با مادرش به تنهایی زندگی می کرد آن جا منتظر بودم تا آن جوان به آرایشگاه باز گردد 3 روز بعد وقتی از طریق فضای مجازی با او چت کردم آن جوان مرا به خانه اش دعوت کرد ولی وقتی به آن جا رسیدم تازه فهمیدم که چه اشتباه بزرگی را مرتکب شده ام چیزی نمانده بود تا در دام یک شیاد و هوسران گرفتار شوم که برادرم از طریق بررسی های چت‌هایم آدرس یکی از دوستانم را پیدا کرده و از طریق او به شماره تلفن جوان غریبه دست یافته بود خوشبختانه زمانی پدرم به همراه ماموران انتظامی مرا در خانه آن جوان پیدا کردند که هیچ راه گریزی نداشتم حالا که در خلوت خودم به حرف‌های مادرم می اندیشم که اصرار داشت نماز بخوانم و به اعتقادات مذهبی پایبند باشم به این نتیجه می رسم که جز به رستگاری من نمی اندیشید.

امروز وقتی مشاور کلانتری از خطرات و آسیب های اجتماعی ناشی از فرار خانه برایم سخن گفت و نمونه های عینی آن را در پرونده ها دیدم به راستی تنم لرزید به پای پدرم افتادم و بسیار اشک ریختم نمی دانستم چگونه می توانم نگرانی و دلشوره های سه روزه آن ها را جبران کنم اگر تنها ساعتی دیرتر پلیس می‌رسید آینده ام به تباهی کشیده می شد .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ارتباط چندش آور پسر 18 ساله با خاله اش !

حامله شدن همزمان 16 خانم پرستار / هماهنگی برای یک رویداد عجیب ! + عکس

نوشته عجیب روی سینه زن جوان تهرانی / پلیس در خانه این زن با صحنه هولناکی روبرو شد

تجاوز به زن جوان تهرانی در خانه مجردی مرد شکلاتی! + عکس

آخرین خبر از پرونده تخلف اقتصادی شبنم نعمت زاده دختر وزیر

حامله شدن دختر 18 ساله تهرانی توسط پسر 15 ساله

حمله هولناک به گُنده لات مخوف آبادان ! + عکس

اعدام وحشتناک یک زن سعودی با شمشیر + فیلم 16+

مرگ معمایی مرد تهرانی زیر دست زن ماساژور + جزئیات

از تن فروشی توبه کردم و حالا ازدواج موفقی دارم

حکم جلب ساشا سبحانی پسر جنجالی سفیر صادر شد + فیلم توهین

پیشنهاد بی شرمانه 4 بسکتبالیست ملی به دختران جوان ژاپنی

لیلی 14 ساله پس از تجاوز مرد شوم به طرز فجیعی مُرد!

وقتی فهمیدم زنم از من حامله نشده است دنیا روی سرم خراب شد !

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اخبار حوادث فرار پسر دختر جوان دختر فراری پسر شیطان عکس زندگی ایران ازدواج زن تصاویر بیمارستان حوادث یک زن مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای مالیات بر عایدی سرمایه چیست؟/ ببینید وقتی قانون تصویب شود چقدر باید مالیات بدهید؟ (فیلم)

عصر ایران ؛ فرزانه احمدی _ اخبار مربوط به تصویب یک قانون مالیاتی حالا مردم را نگران کرده است. قانونی که به مالیات بر عایدی سرمایه معروف است و مجلسی‌ها به آن طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی می‌گویند.

گزارش را اینجا ببینید

ماجرایش این است که از این به بعد خرید و فروش ملک، طلا، خودرو و ارز، مالیات برمی‌دارد، البته شرط و شروط‌هایی هم دارد. اگر ملکی بخرید و در کمتر از یک سال بفروشید، 60 درصد از سودی که به دست می‌آورید را باید مالیات بدهید. بعد از دو سال، 40 درصد، بعد از سه سال 20 درصد و بیشتر از 5 سال، باید5 درصد مالیات بدهید. وقتی خودرو، طلا و ارز می‌خرید، اگر زیر یک سال بفروشید باید 30 درصد سودتان را به دولت بدهید. یک تا دو سال بعد 20 درصد و بعد دو سال هم 10 درصد. 

حالا چند روز است طلافروشان تبریز و تهران اعتصاب کرده‌اند. گفته شده با تصویب طرح مالیات بر عایدی، طلافروشان باید برای دارایی‌های طلای بالای 150 گرمشان مالیات بدهند و فاکتورهایشان را به طور مرتب در سامانه مودیان مالیاتی ثبت کنند. البته ارث، جهیزیه، مهریه، طلا تا 200 گرم و ارز تا 2400 دلار برای مردم عادی از مالیات معاف است. اگر هم نیتتان از خرید و فروش کسب سود نباشد، مالیات به شما تعلق نمی‌گیرد. مثلا اگر بخواهید خانه بزرگتر بخرید، لازم نیست مالیات بدهید. اما حالا کارشناسان شک دارند که بتوان این طرح را اجرا کرد.

چون هنوز مشخص نیست افرادی که باید این مالیات را بدهند چطور شناسایی می‌شوند. اگر فردی چندمین خانه‌اش را بخرد اما قصد فروش نداشته باشد، مشمول مالیات نمی‌شود، اما اگر فرد مجبور به فروش شد، از کجا مشخص می‌شود که نیتش چه بوده؟ هنوز جزییات دقیقی مشخص نیست. همین است که مردم را نگران می‌کند. کسی که برای پس انداز، ماهانه بخشی از حقوق خود را طلا یا ارز می‌خرد تا سال بعد بتواند هزینه گران شدن رهن خانه‌اش را بدهد، آیا می‌تواند با اطمینان، نگران از دست رفتن سودش نباشد؟  این طرح ممکن است دردسرهای دیگری هم درست کند.

این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اخطار به صاحبان خانه های خالی برای پرداخت مالیات نرخ مالیات بر عایدی سرمایه املاک، خودرو، طلا و ارز چقدر است؟

دیگر خبرها

  • اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • نقش مهم آموزش و پرورش در هویت بخشی به نسل نوجوان و جوان
  • کوه‌ها هم ترک برمی‌دارند!
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • ماجرای مالیات بر عایدی سرمایه چیست؟/ ببینید وقتی قانون تصویب شود چقدر باید مالیات بدهید؟ (فیلم)
  • نیاز آینده جامعه ما نسل جوان پرجسارت و متعهد است
  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • شیطان با نقاب خواستگار