Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@00:41:18 GMT

عذرخواهی ۴ ورزشکار خطاکار ژاپنی از مردم

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۷۱۰۸

عذرخواهی ۴ ورزشکار خطاکار ژاپنی از مردم

۴ بسکتبالیست ژاپنی اخراج شده از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی، پس از بازگشت به کشورشان با برگزاری یک کنفرانس خبری از مردم کشورشان عذرخواهی کردند.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری" ان اچ کی" ژاپن، " یویا ناگایوشی"، " تاکویا هاشیموتو"، " تاکوما ساتو" و " کیتا ایمامورا" ۴ بازیکن تیم بسکتبال ژاپن به دلیل بروز خطای اخلاقی در حاشیه بازی‌های آسیایی اندونزی در دومین روز این بازی‌ها از اندونزی اخراج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آن‌ها هفته گذشته از دهکده بازی‌ها خارج شده و برای برقراری رابطه جنسی با روسپیان در ازای پول به هتلی در جاکارتا رفته بودند.

این ۴ بسکتبالیست ژاپنی امروز (دوشنبه) پس از بازگشت به کشورشان در یک کنفرانس خبری حاضر شده و از مردم ژاپن عذرخواهی کردند.

اخراج این بسکتبالیست‌های ژاپنی در حالی که این کشور ۲ سال دیگر میزبان رقابت‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۰ است، ضربه‌ای به حیثیت و پرستیژ بین‌المللی ژاپن محسوب می‌شود.

"تاکوما ساتو" یکی از این ۴ بسکتبالیست ژاپنی در سخنان خود در این نشست خبری گفت: من عمیقا از رفتارمان که نه تنها دل دوستداران تیم بسکتبال بلکه مردم ژاپن را نیز آزرده کرد، عذرخواهی می‌کنم. "

"ناگایوشی" یکی دیگر از این ۴ ورزشکار نیز در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره آینده ورزشی خود، گفت: فکر نمی‌کند دیگر بتواند به بازی بسکتبال در سطح ملی ادامه دهد.

رییس کاروان ورزشی ژاپن در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ امروز با برگزاری یک نشست خبری در اندونزی ضمن عذرخواهی از کمیته المپیک آسیا گفت: این ۴ ورزشکار پنج‌شنبه هفته گذشته برای صرف شام از دهکده بازی‌ها خارج شده و به هتلی رفته‌اند و در آنجا با پرداخت پول با روسپی‌ها همبستر شده‌اند.

بازگشت ورزشکاران اخراج شده ژاپنی به کشورشان ۴ بسکتبالیست ژاپنی در کنفرانس خبری در توکیو

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰

مجید درویشی گفت: این رقابت‌ها با حضور ۵۰ بسکتبالیست دختر منتخب از استان‌های غرب کشور از فردا پنجشنبه به میزبانی اسدآباد برگزار می‌شود.

او گفت: استان‌های ایلام، لرستان، مرکزی، کرمانشاه، زنجان، کردستان، چهارمحال بختیاری، منطقه آزاد آروند و همدان در این رویداد ملی حضور دارند.

رئیس هیات بسکتبال همدان گفت: این استان با توجه به شرایط میزبانی ۱۰ بسکتبالیست منتخب در این رقابت‌ها خواهد داشت که توسط کمیته فنی هیات از شهر‌های مختلف برگزیده شده‌اند.

درویشی گفت: این مسابقات به مدت ۲ روز به میزبانی شهرستان اسدآباد و زیر نظر کمیته فنی فدراسیون بسکتبال کشور برگزار خواهد شد.

اسدآباد از قطب‌های اصلی بسکتبال استان همدان و غرب کشور است.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • حضور یک ایرانی در تیم ملی والیبال ژاپن!
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • لحظات عذرخواهی ورزشکار ایرانی از سوپرمدل روس
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • ‏ژاپن برای شهاب لقب انتخاب می‌کند: معجزه‌گر، منجی
  • ژاپن برای شهاب لقب انتخاب می‌کند: معجزه‌گر، منجی