Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حالی برگزار می‌شود که در مهم‌ترین دیدار‌ها تیم فوتبال استقلال تهران به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رود و پرسپولیس تهران مقابل صنعت نفت آبادان صف آرایی می‌کند.

استقلال تهران - فولاد خوزستان؛ چهارشنبه ساعت ۱۹:۴۵ تیم فوتبال استقلال با هدایت وینفرد شفر توانسته در لیگ برتر یک پیروزی،٢ تساوى، یک باخت، ۵ گل زده و ٣ گل خورده را در کارنامه ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
شاگردان وینفردشفر با کسب ۵ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند. استقلالى‌ها در هفته چهارم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر مقابل پارس جنوبى جم شکست خوردند و بدون شک در دیدار برابر فولادخوزستان به کسب ٣ امتیاز نیاز دارند. شاگردان شفر براى کسب ٣ امتیاز و ارتقاى جایگاه خود در جدول رقابت‌ها به دنبال این هستند تا برابر فولاد خوزستان به پیروزی برسند. فرشید باقرى به دلیل درگذشت پدرش و آماده نبودن و سجاد آقایى و صیادمنش به دلیل محرومیت نمى توانند استقلال را برابر فولادخوزستان همراهى کنند. تیم فوتبال فولاد خوزستان توانسته در هجدهمین دوره لیگ برتر با کسب ٧ امتیاز رده پنجم جدول را از آن خود کند. فولادى‌ها با سرمربیگرى سیروس پورموسوى ٢ پیروزی، یک تساوى، یک باخت، ۴ گل زده و ۵ گل خورده را ثبت کرده اند. شاگردان پورموسوى در هفته چهارم لیگ برتر برابر تیم نساجى مازندران موفق شدند بازى را با نتیجه ٢ بر یک به پایان برسانند. فولادى‌ها در نظر دارند از باخت هفته گذشته استقلالى‌ها استفاده کنند و در بازى مقابل این تیم ٣ امتیاز را بدست آورند و جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند.

ماشین سازى تبریز -ذوب آهن؛ پنج شنبه ساعت ١٩:٣٠ بازیکنان تیم فوتبال ماشین سازى تبریز با سرمربیگرى فیروز کریمى تا پایان هفته چهارم لیگ برتر بدون پیروزی و باخت، ۴ تساوى، ۴ گل زده و ۴ گل خورده را ثبت کرده اند و در جایگاه دهم جدول حضور دارند. شاگردان کریمى هفته چهارم مقابل پیکان با تساوى یک -یک متوقف شدند و براى ارتقاى جایگاه خود در جدول رده بندی به پیروزی مقابل ذوب آهن نیاز مبرم دارد. تیم فوتبال ذوب آهن با سرمربیگرى امید نمازى موفق شده تا به اینجاى رقابت‌ها یک پیروزی،٢ تساوى، یک باخت، ۴ گل زده و ۴ گل خورده را در کارنامه ثبت کند. شاگردان نمازى با کسب ۵ امتیاز رده هشتم جدول را از آن خود کرده اند. بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن در هفته چهارم رقابت‌ها برابر سپاهان بازى را با نتیجه ٢ بر یک واگذار کردند و براى جبران باخت و ارتقاى جایگاه خود در جدول به کسب ٣ امتیاز برابر ماشین سازى تبریز نیاز دارند.

نساجى مازندران -نفت مسجد سلیمان؛ پنج شنبه ساعت ۲۰:۱۵ تیم فوتبال نساجى مازندران تا هفته چهارم رقابت هاى لیگ برتر با کسب ٢ امتیاز رده پانزدهم جدول را بدست آورده است. شاگردان جواد نکونام همچنین تا به اینجاى رقابت‌های لیگ ٢ تساوى،٢ باخت،٣ گل زده، ۵ گل خورده را به ثبت رسانده اند. بازیکنان تیم فوتبال نساجى مازندران هفته گذشته برابر فولاد خوزستان شکست خوردند و در نظر دارند هفته پنجم با کسب ٣ امتیاز برابر نفت مسجد سلیمان جایگاه خود را ارتقا دهند. تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با هدایت عبدالله ویسى توانسته ٣ تساوى، یک باخت،٢ گل خورده و بدون گل زده جایگاه چهاردهم جدول رده بندی را بدست آورد. شاگردان ویسى بدون شک درصدد هستند تا در مقابل نساجى مازندران ۳ امتیاز را بدست آوردند و وضعیت خود را در جدول تغییر دهند. بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هفته گذشته برابر پرسپولیس بازى را با نتیجه صفر -صفر به پایان رساندند.

صنعت نفت آبادان - پرسپولیس؛ پنج شنبه ساعت ۲۰:۱۵ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با سرمربیگرى "سرجیو" توانسته با ٣ تساوى، یک باخت،٣ گل زده، ۴ گل خورده در جایگاه سیزدهم جدول قرار بگیرد. شاگردان سرجیو به دنبال پیروزی مقابل پرسپولیس در هفته پنجم رقابت‌ها هستند تا بدین ترتیب جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند. بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هفته گذشته برابر استقلال خوزستان به نتیجه ٢ -٢ رسیدند. تیم فوتبال پرسپولیس با هدایت برانکو ایوانکوویچ توانسته تا به اینجاى رقابت هاى لیگ برتر ٢ پیروزی،٢ تساوى، ۴ گل زده و بدون باخت رده سوم جدول رده بندی را از آن خود کند. شاگردان برانکو با کسب ۸ امتیاز هفته گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان به تساوى صفر -صفر رضایت دادند و براى تصاحب رده هاى بالاى جدول نیاز به پیروزی مقابل صنعت نفت دارند. پرسپولیسى‌ها در صورت پیروزی برابر صنعت نفت آبادان مى توانند صدرجدول از پس بگیرند.

پدیده - پیکان؛ جمعه ساعت ۱۹:۴۵ بازیکنان تیم فوتبال پدیده موفق شدند تا هفته چهارم رقابت هاى لیگ برتر ٣ پیروزی، یک باخت، ۵ گل زده،٢ گل خورده را در کارنامه به ثبت برسانند. پدیده با سرمربیگرى یحیى گل محمدى توانسته با کسب ٩ امتیاز صدرنشین لیگ برتر نام بگیرد. پدیده اى‌ها هفته گذشته مقابل سپیدرودرشت موفق به کسب پیروزی ٢ بر صفر شدند و در دیدار مقابل پیکان به دنبال کسب ٣ امتیاز هستند تا جایگاه خود را در رده اول جدول تثبیت کنند. تیم فوتبال پیکان با هدایت مجید جلالى توانسته با کسب یک پیروزی،٣ تساوى، ۴ گل زده، یک گل خورد در جایگاه ششم جدول رقابت‌ها قرار بگیرد. شاگردان جلالى برابر گسترش فولاد به نتیجه یک -یک رضایت دادند و قصد دارند براى ارتقاى جایگاه خود در جدول و کسب ٣ امتیاز به دنبال پیروزی مقابل تیم فوتبال پدیده هستند.

سپاهان -تراکتورسازى؛ جمعه ساعت ۲۰ تیم فوتبال سپاهان با امیر قلعه نویى توانسته ٢ پیروزی،٢ تساوى، ۸ گل زده،٢ گل خورده و بدون باخت در رده دوم جدول قرار بگیرد. سپاهانى‌ها هفته پنجم رقابت هاى لیگ برتر براى کسب رده اول جدول رده بندی به دنبال پیروزی مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی هستند. تیم فوتبال تراکتورسازى موفق شده با هدایت توشاک یک پیروزی،٢، تساوى، یک باخت،٢ گل زده و ۴ گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند. تراکتورسازان با کسب ۵ امتیاز رده نهم جدول را بدست آورده اند. شاگردان توشاک هفته گذشته موفق به شکست سایپا با نتیجه یک بر صفر شدند و درصدد هستند در دیدار مقابل سپاهان ٣ امتیاز را کسب کنند.

سایپا -پارس جنوبى جم؛ جمعه ساعت ۲۰:۱۵ تیم فوتبال سایپا با هدایت على دایى موفق شده یک پیروزی، یک تساوی،٢ باخت،٣ گل زده و ۴ گل خورده را به ثبت برساند و با کسب ۴ امتیاز رده یازدهم جدول را از آن خود کند. بازیکنان تیم فوتبال سایپا هفته گذشته برابر تراکتورسازى شکست خوردند و به دنبال این هستند تا مقابل پارس جنوبى جم در هفته پنجم باخت را جبران و ٣ امتیاز بازى را کسب کنند. تیم فوتبال پارس جنوبى جم با هدایت مهدی تارتار موفق شده در هفته چهارم رقابت هاى لیگ برتر استقلال تهران را شکست دهد تا با روحیه اى بالا در هفته پنجم به مصاف سایپا برود. شاگردان تارتار با کسب ٢ پیروزی، یک تساوى، یک باخت، ۵ گل زده و ٣ گل خورده موفق شدند تا به اینجاى رقابت‌ها رده چهارم را از آن خود کنند.

استقلال خوزستان -سپید رودرشت؛ جمعه ساعت ۲۰:۱۵ تیم فوتبال استقلال خوزستان با هدایت داریوش یزدى توانسته ٣ تساوى، یک باخت، ۴ گل زده و ۵ گل خورده را در به ثبت برساند و با کسب ٣ امتیاز رده دوازدهم جدول رقابت‌ها را بدست آوردند. بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان برابر صنعت نفت آبادان به تساوى ٢-٢ رضایت دادند و به همین دلیل در نظر دادند با پیروزی مقابل سپیدرودرشت جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند. بازیکنان تیم فوتبال سپیدرودرشت بدون پیروزی، یک تساوى،٣ باخت،٢ گل زده و ١٢ گل خورده در قعر جدول قرار گرفته اند. بیات مدیرعامل باشگاه سپیدرود پس از جدایی خداداد عزیزی، مهاجرى را به عنوان سرمربى سرخپوشان معرفى کرد. سپیدرودى‌ها به دنبال پیروزی مقابل استقلال خوزستان در هفته پنجم رقابت‌ها هستند تا بتوانند جایگاه خود را در جدول تغییر دهند.

انتهای پیام/

برنامه بازی‌های هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رقابت های لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۷۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، درهفته بیست ونهم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور، تیم استقلال آبی پوشان ملاثانی، عصر پنج شنبه (١٣ اردیبهشت) در ورزشگاه وحدت آستارا به مصاف تیم شهرداری ابن شهر رفت با یک گل بر میزبان خود تیم شهرداری آستارا غلبه کرد.

شاگردان سیاوش اکبرپور با کسب این پیروزی با ۳۶ امتیاز درمکان دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی جم، امشب درورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان در برابر هم صف آرایی کردند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با ثبت این نتیجه نفت مسجدسلیمان با ۵۵ امتیاز درمکان چهارم جدول رده بندی باقی ماند.

نوزدهم اردیبهشت ماه تیم‌های نفت مسجد سلیمان و استقلال آبی پوشان ملاثانی در هفته سی ام مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور به ترتیب به مصاف داماش گیلانیان و شاهین بندرعامری می‌روند.

۱۸ تیم درمسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور به  رقابت می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • جدول لیگ برتر| همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها
  • (عکس) جدول لیگ برتر؛ همه چیز به کام استقلال
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز