Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:25:48 GMT

پریسا جوادی در تکواندو حذف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۷۱۳۷

پریسا جوادی در تکواندو حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر از اندونزی، در ادامه رقابتهای تکواندو در این دوره از بازیها امروز سه شنبه ۳۰ مردادماه مبارزات اوزان ۵۷- و ۶۷+ کیلوگرم گروه زنان و ۸۰+ کیلوگرم مردان پیگیری می‌شود که پریسا جوادی، زهرا پوراسماعیل و سعید رجبی تکواندوکاران کشورمان هستند.

در گروه زنان، پریسا جوادی در وزن ۵۷- کیلوگرم در اولین ۱۵ بر ۱۰ نتیجه را به «مارژان تولپبرگنوا» از قزاقستان واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مسابقات امروز زهرا پوراسماعیل در وزن ۶۷+ کیلوگرم باید «اسوتلوا اوسیپوا» ازبکستانی را از پیش رو بردارد و پس از آن با برنده دیدار سریلانکا و کامبوج پیکار کند. ضمن اینکه در گروه مردان، در وزن ۸۰+ کیلوگرم نیز سعید رجبی نماینده ایران است که در نخستین دیدار به مصاف «سئونگ وان لی» از کره جنوبی دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ و نایب قهرمان بازی های یونیور سیاد ۲۰۱۷می‌رود.

تیم تکواندو ایران تا کنون توسط کوروش بختیار و مرجان سلحشور دو مدال نقره در بخش پومسه و یک مدال برنز توسط فرزان عاشورزاده کسب کرده است. روز گذشته شیدایی و میرحسینی از دور مسابقات حذف شدند. 

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی به میزبانی اندونزی در جاکارتا جریان دارد. 

کد خبر 4380593

منبع: مهر

کلیدواژه: بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تکواندو تیم ملی تکواندو مردم علیه احتکار بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تیم فوتبال امید ایران باشگاه تراکتورسازی تبریز بازی های آسیایی بازیهای آسیایی جاکارتا وینفرد شفر کشتی فرنگی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تیم فوتبال تراکتورسازی تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال برنز کاراته کای قمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در ادامه رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، مهدی مرادی کاراته کای قمی وزن منهای ۷۰ کیلوگرم در رده سنی جوانان پس از صعود به جمع چهار نفر برتر، در بازی نیمه نهایی مغلوب حریف خود شد و با قرار گرفتن در جایگاه سوم کشور، صاحب نشان برنز شد.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ملی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد و در روز‌های اول و دوم این رقابت‌ها محمود و مرتضی نعمتی در رده سنی بزرگسالان، دو مدال طلا و نقره را برای قم به ارمغان آوردند.

دیگر خبرها

  • کسب مدال برنز کاراته کای قمی
  • ۶ مدال بانوان مازندران در مسابقات کشوری کوراش
  • مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا
  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • ۶ مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان