Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مرد شیطان صفت با تجاوزهای پی در پی به زن شوهردار او را باردار کرد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، مجید، ۲۴ ساله ای که به اتهام تجاوز دستگیر شده بود به بازپرس پرونده گفت: در یکی روزها که در مغازه دوستم بودم زن جوانی وارد کافی نت شد و در حالی که گوشی تلفن هوشمندش را به دوستم نشان می داد، گفت: گوشی تلفن من هنگ کرده است، شما می توانید آن را درست کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این لحظه من گوشی را از او گرفتم و به خاطر آشنایی ام با سیستم های رایانه ای خیلی زود متوجه شدم که گوشی او «ویروسی» شده است.

متهم ادامه داد: آن روز من به بهانه تعمیر، گوشی تلفن او را به خانه ام بردم که ناگهان هنگام بررسی حافظه آن متوجه عکس های آن زن شدم. وسوسه شده بودم تا با تهدید او را به خانه مجردی خود بکشانم، بنابراین روز بعد گوشی تلفن را به مغازه دوستم بردم تا آن را تحویل مشتری بدهد.

وی ادامه داد: چند روز از این ماجرا گذشت و من که نمی توانستم از وسوسه های دست یابی به آن زن که نامش مریم بود رهایی یابم برای او چند عکس از خودش را ارسال کردم، او که بسیار متعجب شده بود که چطور تصاویر خصوصی او در اختیار من است هویت مرا پرسید اما من خودم را معرفی نکردم و از او خواستم تا به خانه من بیاید تا آن تصاویر را منتشر نکنم.

مجید ادامه داد: از آنجایی که من خودم را یک زن معرفی کرده بودم آن زن فکر نمی کرد که خطری او را تهدید کند، بالاخره روز موعود فرارسید و او به خانه من آمد، بلافاصله در را قفل کردم و آن زمان بود که او متوجه شده بود در دام افتاده است.

وی افزود: زن جوان به من التماس می کرد که با او کاری نداشته باشم و او شوهر دارد اما من توجهی نکردم و به زور او را داخل حمام بردم و...

مجید گفت: پس از آن از اقدامات خودم با آن زن فیلم گرفته بودم و هر بار با تهدید اینکه فیلم ها را برای شوهرت میفرستم او را به داخل خانه می کشاندم و نیت شومم را روی او عملی می کرد. این روند 7 ماه طول کشید تا اینکه آن زن ادعا کرد حامله شده است و نمی تواند به این روابط تن دهد اما من همچنان با تهدید از او می خواستم که بچه اش را سقط کند و به خلوت من بیاید.

وی ادامه داد: مدتی گذشت تا اینکه شوهر آن زن متوجه شد آن بچه مربوط به او نیست و حاصل تجاوزهای من به همسرش است به همین دلیل از من شکایت کرد و من دستگیر شدم.

بازپرس پس از شنیدن اظهارات این مرد شیطان صفت او را به پلیس آگاهی سپرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ارتباط چندش آور پسر 18 ساله با خاله اش !

حامله شدن همزمان 16 خانم پرستار / هماهنگی برای یک رویداد عجیب ! + عکس

نوشته عجیب روی سینه زن جوان تهرانی / پلیس در خانه این زن با صحنه هولناکی روبرو شد

تجاوز به زن جوان تهرانی در خانه مجردی مرد شکلاتی! + عکس

آخرین خبر از پرونده تخلف اقتصادی شبنم نعمت زاده دختر وزیر

حامله شدن دختر 18 ساله تهرانی توسط پسر 15 ساله

حمله هولناک به گُنده لات مخوف آبادان ! + عکس

اعدام وحشتناک یک زن سعودی با شمشیر + فیلم 16+

مرگ معمایی مرد تهرانی زیر دست زن ماساژور + جزئیات

از تن فروشی توبه کردم و حالا ازدواج موفقی دارم

حکم جلب ساشا سبحانی پسر جنجالی سفیر صادر شد + فیلم توهین

پیشنهاد بی شرمانه 4 بسکتبالیست ملی به دختران جوان ژاپنی

لیلی 14 ساله پس از تجاوز مرد شوم به طرز فجیعی مُرد!

وقتی فهمیدم زنم از من حامله نشده است دنیا روی سرم خراب شد !

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اخبار حوادث فتا زن حساب بانکی ردیابی دستبرد عکس زندگی زن ازدواج تصاویر ایران بیمارستان حوادث یک زن مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد

آفتاب‌‌نیوز :

تصویری جدید از بهرام رادان جلوی آیینه گوشی سامسونگ خود در شبکه‌های مورد توجه قرار گرفت و آیفون نبودن آن باعث تعجب مردم شد. بنابر آنچه در برخی از صفحات فضای مجازی نوشته شده مدل گوشی بهرام رادان، سامسونگ S ۲۴ هست که در بازار ۶۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه آمریکایی
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • طلاق از شوهر به‌خاطر خیلی خوب‌بودن!
  • تبلیغ گوشی موبایل در امریکا توسط دختران با حجاب | تصویر
  • تحسین احمدی‌نژاد از خوانندگی مریم امیرجلالی!
  • وداع با یکی از بهترین‌ معلمان رسانه/ راز محبوبیت اسکویی چه بود؟
  • التماس کودکان فلسطینی برای یک کاسه غذای گرم
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • (تصاویر) التماس کودکان فلسطینی برای یک کاسه غذای گرم