Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:03:13 GMT

پریسا جوادی و زهرا پوراسماعیل در تکواندو حذف شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۷۲۰۳

پریسا جوادی و زهرا پوراسماعیل در تکواندو حذف شدند

به گزارش خبرنگار مهر از اندونزی، در ادامه رقابتهای تکواندو در این دوره از بازیها امروز سه شنبه ۳۰ مردادماه مبارزات اوزان ۵۷- و ۶۷+ کیلوگرم گروه زنان و ۸۰+ کیلوگرم مردان پیگیری می‌شود که پریسا جوادی، زهرا پوراسماعیل و سعید رجبی تکواندوکاران کشورمان هستند.

در گروه زنان، پریسا جوادی در وزن ۵۷- کیلوگرم در اولین ۱۵ بر ۱۰ نتیجه را به «مارژان تولپبرگنوا» از قزاقستان واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین زهرا پوراسماعیل در وزن ۶۷+ ۶ بر ۳در همان مبارزه نخست خود برابر «اسوتلوا اوسیپوا» ازبکستانی بازنده و حذف شد. 

در ادامه این مسابقات در گروه مردان، در وزن ۸۰+ کیلوگرم نیز سعید رجبی نماینده ایران است که در نخستین دیدار به مصاف «سئونگ وان لی» از کره جنوبی دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ و نایب قهرمان بازی های یونیور سیاد ۲۰۱۷می‌رود.

تیم تکواندو ایران تا کنون توسط کوروش بختیار و مرجان سلحشور دو مدال نقره در بخش پومسه و یک مدال برنز توسط فرزان عاشورزاده کسب کرده است. تیم های پومسه مردان و زنان، زهرا شیدایی و ملیکامیرحسینی، زهرا پوراسماعیل و پریسا جوادی هم از دور مسابقات حذف شدند. 

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی به میزبانی اندونزی در جاکارتا جریان دارد. 

کد خبر 4380593

منبع: مهر

کلیدواژه: بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تکواندو تیم ملی تکواندو مردم علیه احتکار بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تیم فوتبال امید ایران باشگاه تراکتورسازی تبریز بازی های آسیایی بازیهای آسیایی جاکارتا وینفرد شفر کشتی فرنگی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تکواندو تیم فوتبال تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۷۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز(۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در شهر جیاینگ یئن چین آغاز شده است.


در روز نخست این پیکارهای زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در‌ فرم گوئن‌شو موفق شد با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکارها دست یابد و نخستین مدال کاروان ووشو کشورمان را به ارمغان بیاورد.

در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیازهای ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.
تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو ( ۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است.
در این پیکارها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور دارند.

دیگر خبرها

  • انتخابی جام‌جهانی ووشو-چین / ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام‌جهانی ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن