Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@03:19:33 GMT

کشف حیوان خطرناک در بسته محصول بهداشتی! +فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۷۲۹۳

کشف حیوان خطرناک در بسته محصول بهداشتی! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگرچه خرید اینترنتی موجب سهولت در خرید وسایل مورد نیاز شده است اما برخی اوقات این نوع خرید می تواند با خطر همراه باشد. مانند اتفاقی که برای یک زن جوان اهل منطقه "ژیجیانگ"چین پس از ثبت سفارش یک محصول بهداشتی رخ داد.  "ژانگ"، مشتری یک شرکت محصولات بهداشتی پس از دریافت سفارش اینترنتی یک محصول بهداشتی نمی دانست با چه صحنه وحشتناکی روبرو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از باز کردن درب جعبه این محصول بهداشتی ناگهان با یک کروکودیل مرده تایلندی مواجه شد. این کروکودیل در حالی که دارای بارکد بود در داخل جعبه قرار داده شده بود. این زن بلافاصله با همسرش تماس گرفت و آنها سپس پلیس را در جریان این حادثه قرار دادند.

بیشتر بخوانید: ناکامی آدم‌ربا در ربودن دختر خردسال +فیلم 

پلیس پس از اسکن بارکدt به اطلاعات موجود در مورد این حیوان دست یافت. اطلاعات موجود نشان می داد که این نوع کروکودیل در مزارع چین پرورش داده می شود و خرید و فروش آن کاملا قانونی است. ظاهرا این کروکودیل به علت اشتباه در آدرس پستی به این زن تحویل داده شده بود.

گفتنی است؛ بنا به طب سنتی چین گوشت مغذی این نوع کروکودیل در درمان بیماری های تنفسی از جمله آسم بسیار موثر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

کشف کروکودیل در بسته سفارش اینترنتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین وحشتناک ترین ها چین حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی معتمدی پور با اشاره به اینکه امسال ۸۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته گفت: ۶۹ هزار هکتار از اراضی استان دیم و بقیه آبی است، ضمن اینکه سطح زیر کشت جو نیز ۲۸ هزار هکتار است. رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: تمهیدات لازم جهت خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان با اختصاص ۸ مرکز ویژه خرید تضمینی در استان در نظر گرفته و تجهیز شده است، همچنین خرید تضمینی کلزا نیز طبق دستور مقام عالی وزرات به بخش خصوصی واگذار شد. معتمدی پور با بیان اینکه ۷۰ درصد نیاز گندم مصرفی از داخل استان تامین شد و در سال زراعی جاری که با نام "جهش تولید با مشارکت مردم" توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، برنامه ریزی هدفمند جهت به کارگیری امکانات مورد نیاز برای برداشت به موقع و در کمترین زمان ممکن گندم به عنوان یک محصول راهبردی و شاخص‌ترین محصول در امنیت غذایی انجام گرفته است. این مسئول با بیان اینکه با هم افزایی و تلاش مضاعف در کنار هم در برداشت گندم و انجام مسئولانه رسالت تامین امنیت غذایی گام برداریم، گفت: در سال جاری حواله سوخت کمباین‌ها منوط به ارائه کارت معاینه فنی و همچنین معرفی نامه از مراکز جهاد کشاورزی با امضای کارشناس پهنه، به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی است.  

دیگر خبرها

  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • مواظب این موجود خطرناک باشید
  • مواظب این موجود خطرناک باشید!
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • شایعات خطرناک درباره جلال‌الدین ماشاریپوف؛ بوی پیراهن قرمز!
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • وزارت جهاد کشاورزی نرخ جدید شکر را سریع‌تر اعلام کند