Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@01:01:11 GMT

آزار شیطان خانم منشی در مطب دندانپزشکی در شهرک غرب +عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۷۵۰۳

حوادث رکنا: مرد مقیم کشور اروپایی با حمله به منشی یک مطب او را هدف آزار و اذیت قرار داد و گریخت.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی ، در توضیح این خبر گفت : روز 29 تیرماه سال جاری پرونده ای با موضوع "آزار و اذیت منشی خانم در کلینیک دندانپزشکی" از کلانتری 134 شهرک قدس به اداره 16 پلیس Police آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زن جوان پس از حضور در اداره 16به کارآگاهان گفت : مردی به عنوان بیمار به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کرد اما با سوء استفاده از خلوتی داخل کلینیک به سمت من حمله ور شد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد .

وی افزود : "ساعت 19:00 مردی حدودا 50 ساله به کلینیک دندانپزشکی مراجعه و درخواست کرد تا پزشک نسبت به معاینه ی ایشان اقدام کند ؛ به ایشان توضیح دادم که پزشک بعدازظهرها ویزیت ندارند و من نیز صرفا برای نوبت دهی به بیماران و پاسخگویی به تلفن ها در مطب حضور دارم . این شخص با اطلاع از تنها بودن من در داخل مطب ، ناگهان به سمت من حمله ور و دیوانه وار مرا مورد ضرب و شتم قرار داد و پس از آزار و اذیت از داخل مطب متواری شد ".

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل وقوع جرم Crime به بررسی تصاویر دوربین های مداربسته پرداخته و موفق به شناسایی پلاک خودرو متهم به شماره ایران 22/*** هـ 57 شدند . با شناسایی تصویر متهم به نام "مسعود" (54 ساله) از سوی شاکی پرونده ، کارآگاهان در بررسی های بیشتر اطلاع پیدا کردند که این شخص دارای اقامت در یکی از کشورهای اروپایی است و تا چند روز آینده نیز قصد خروج از کشور را دارد ؛ لذا در اولین مرحله و برابر هماهنگی با شعبه 12 دادگاه کیفری یک تهران ، اقدام قانونی جهت ممنوع الخروج شدن متهم انجام شد و در ادامه با انجام اقدامات ویژه پلیسی محل سکونت مسعود در شهرک قدس – خیابان زرافشان شناسایی و سحرگاه سه شنبه 23 مردادماه دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : متهم پس از مواجه حضوری با شاکیه و همچنین مشاهده تصاویر ضبط شده ی دوربین های مداربسته ی داخل کلینیک دندانپزشکی مجبور به بیان حقیقت شد و صراحتا به آزار و اذیت شاکیه اعتراف کرد ؛ نهایتا با اعتراف صریح متهم و انجام تحقیقات تکمیلی ، متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان Prison شد .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دست درازی مرد بی حیا در هواپیما به یک دختر در کنار همسرش+عکس

تصاویر گردن زدن یک زن با شمشیر در عربستان غوغا به پا کرد +عکس

وقتی فهمیدم زنم از من حامله نشده است دنیا روی سرم خراب شد !

در پارتی شوم حامله شدم !

تجاوز به زن شوهردار درحمام/ متجاوز دربرابر چشم مرد به زنش تجاوز می کرد+عکس

سوراخ شدن عجیب صورت پسر تهرانی به دست خود ! + تصاویر

گفتگو با سعید براتی بعد از آزادی از اسارت تروریست ها / 15 ماه در یک دخمه بودم + عکس

خودکشی مادر نازنین زهرا در بی اعتنایی پلیس مرند به فیلم شکنجه دیدن کودکش ! + عکس

مرد تهرانی در خانه زن ماساژور مُرد!

شوهرم یک زن را با 100 هزار تومان عقد موقت کرده است ! + جزییات

می ترسم شوهرم متوجه ارتباط شومم با همکلاسی ام شود ! / نمی توانم از او دل بکنم !

تجاوز به زن بیمار هنگام بیهوشی روی تخت بیمارستان

حامله شدن همزمان 16 پرستار یک بیمارستان ! + عکس

معجزه قرآن در نجات مرد اعدامی از چوبه دار

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه آزار و اذیت عکس مرد شوم تسلیم عکس زندگی زن ازدواج تصاویر ایران بیمارستان حوادث یک زن مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۷۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی‌پور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: اواسط فروردین ماه سال جاری در پی فقدان دختری حدوداً ۱۸ ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: پدر فرد فقدانی ماجرا را این‌طور توضیح داد، دختر ۱۸ ساله‌ام ۸ ماهه قبل با پسر جوانی که به مشروبات الکلی اعتیاد شدیدی دارد دوست شد و قصد داشت تا ازدواج کند که با مخالفت شدید من روبه‌رو شد؛ فرزندم به بهانه رفتن به سوپر مارکت از خانه بیرون رفت اما دیگر بازنگشت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با تحقیقات میدانی مشخص شد فقدانی به همراه مرد جوان از خانه فرار کرده و آنها در مسیر از مغازه خوراکی تهیه کردند و بدین ترتیب در ابتدا با بازبینی دوربین‌های مداربسته چهره این مرد جوان شناسایی و در نهایت با رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه وی شناسایی شد.

سردار ولی‌پور گودرزی متذکر شد: پس از اقدامات پلیسی نامحسوس و شبانه‌روزی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به‌همراه فقدانی به اداره چهارم پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متهم پس از انتقال به اداره چهارم هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج و مهاجرت اعتراف کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وبا صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، فقدانی تحویل خانواده‌اش شد و متهم برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.

کد خبر 6084321

دیگر خبرها

  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال در قشم
  • دوستی ۸ ماهه دختر جوان با مرد الکلی منجر به فرار شد
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • بازداشت مرد الکلی به دلیل اغفال و فراری دادن دختر ۱۸ ساله
  • دسگیری قاتل فراری در محله دربند تهران
  • شگرد روانشناس قلابی برای کشاندن زنان افسرده به خلوتگاه ترسناک