Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمدالله مرادی رئیس شورای هیات مذهبی شهرستان خرم‌دره با اشاره به فرا رسیدن روز عرفه، اظهار کرد: مراسم روح‌بخش دعای عرفه همزمان با سراسر کشور در شهرستان خرم دره نیز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه مزار مطهر شهدای گمنام شهرستان خرم‌دره میزبان دعای عرفه امسال شهرستان خرم‌دره است، تصریح کرد: دعای روح‌بخش عرفه روز سه‌شنبه 30 مرداد ماه ساعت 17 در مزار شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه نهم ذیحجه را روز عرفه یا نیایش گویند، عنوان کرد: این روز از روزهای مهم برای مسلمانان و از جمله شیعیان است اگرچه عید نامیده نشده اما همچون عید خوانده شده است.
این مسئول با تاکید بر اینکه روز عرفه، روز رحمت عام الهی است، تصریح کرد: دعا در این روز نیز، زمینه ساز تجلی مغفرت و آمرزش خدا نسبت به بندگان است.
مرادی با بیان اینکه روز عرفه مى‌تواند روز پيروزى انسان بر طاغوت نفس و نقطه درخشانى درتاريخ زندگى هر فردى باشد، عنوان کرد: روز عرفه روز تحول درونى و انقلاب معنوى با آن همه مزايا و ويژگى‌هاى ارزشمند براى هر مسلمان بيدار و آگاه است..
وی با بیان این مطلب که دلیل برتری این روز بر روزهای دیگر به این خاطر است که خداوند در این روز از بنده‌های خود می‌گذرد و آنها را مورد عفو و بخشش قرار می‌دهد، تصریح کرد: پروردگار عالم روزهایی را برای بخشش بندگان مشخص کرده است که روز عرفه نیز روزی است که خداوند به بهانه آن می خواهد بندگان خود را مورد بخشش قرار دهد.
این مسئول با اشاره به مضامین پربار دعای عرفه، گفت: اگر به تک تک مضامین دعای عرفه امام حسین(ع) توجه کنیم، یک گفت‌وگوی عاشقانه و عارفانه با خداوند متعال است که در آن سراسر اقرار به بندگی و عبودیت به نمایش گذاشته شده است. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خرمدره دعای عرفه مزار شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۷۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس حادثه ساز شد/ جزئیات

به گزارش خبرآنلاین، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان کرج به قزوین و برجا ماندن ۱۳ مصدوم خبر داد.

ایلنا در خبری نوشت: محمدباقر خلفی با اعلام این خبر گفت: ساعت ۵:۱۰ صبح امروز سه شنبه ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳، یک دستگاه اتوبوس در لاین جنوبی اتوبان قزوین-کرج واژگون شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر از پایگاههای شهدای مدافع حرم شهرستان ساوجبلاغ، فخر ایران شهرستان نظرآباد و پایگاه شهدای شهرستان چهارباغ به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز اظهار کرد: این حادثه ۱۳ مصدوم داشت که ۵ مصدوم توسط نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر و ۷ مصدوم آن توسط اورژانس به بیمارستان امام جعفر صادق انتقال داده شوند و یک نفر هم بصورت سرپایی مداوا شد.

۲۳۳۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1887970

دیگر خبرها

  • میزبانی مزار مولانا ابوبکر تایبادی از گردشگران + فیلم
  • حضور بیش از ۱۹ هزار مسافر در شهرستان تایباد
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • بازدید ۵۰ هزار زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام
  • طنین سرود اینجا ایرانه در ورزشگاه آزادی + فیلم
  • طنین شعار مرگ بر اسراییل در ضیافت امام حسنی‌ها
  • واژگونی اتوبوس حادثه ساز شد/ جزئیات