Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اردبيل - ايرنا- فرماندار پارس آباد از راه اندازي جايگاه سوخت گيري هواپيما در فرودگاه اين شهرستان در آينده نزديک خبر داد.

علي علايي سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در اين راستا با تلاش و پيگيري استاندار اردبيل قراردادي مابين استانداري و وزارت نفت منعقد و 80ميليارد اعتبار براي اين طرح مهم در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: با داير شدن اين جايگاه، مشکل سوخت گيري انواع هواپيما در اين فرودگاه حل و مقدمات ايجاد پرواز هواپيماهاي فوکر و باري در مسير پارس آباد به تهران و ساير مناطق کشور فراهم مي شود.
او با بيان اينکه فرودگاه پارس آباد در سال هاي اخير با اجراي طرح هاي توسعه اي، به امکانات و تجهيزات پيشرفته اي مجهز شده است، ادامه داد: با فعاليت جايگاه سوخت گيري، فرودگاه پارس آباد مي تواند در شرايط نامساعد جوي به عنوان جايگزين فرودگاه اردبيل نقش آفريني و مشکل لغو پروازهاي اردبيل را حل کند.
علايي اضافه کرد: هم اينک پرواز از فرودگاه اين شهرستان در روزهاي شنبه و سه شنبه در مسير تهران با استفاده از هواپيماي جديد ATR-72 شرکت هواپيمايي ايران اير انجام مي شود.
وي استقبال مردم منطقه از پروازهاي خط هوايي تهران– پارس آباد و برعکس را خوب توصيف کرد و گفت: اين فرودگاه نقش به سزايي در توسعه و پيشرفت همه جانبه اين شهرستان و مناطق همجوار دارد.
به گزارش ايرنا، فرودگاه پارس آباد مغان به عنوان قديمي ترين فرودگاه استان اردبيل در سال 1352 تاسيس و در سال 1381 از شرکت کشت و صنعت و دامپروري مغان منفک و تحويل شرکت مادر تخصصي فرودگاه هاي کشور شد.
پارس آبادمغان در شمالي ترين نقطه ي استان اردبيل و همسايگي جمهوري آذربايجان واقع است.
6016/3006
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد

ایسنا/اردبیل مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری پارس آباد گفت:لایحه تعیین کرایه تاکسی‌ها پس از بررسی کارشناسی و پیشنهاد هیأت مدیره، در شورای اسلامی شهر پارس آباد به تصویب رسید و ضمن تایید کمیته تطبیق فرمانداری شهرستان،‌ برچسب‌های افزایش قیمت در بین رانندگان توزیع می شود.

فرهاد عین اللهی، پنجم اردیبهشت در حاشیه بازدید از ایستگاه سطح شهر گفت: با عنایت و مساعدت اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار و در نظر گرفتن همه شرایط موجود از جمله استهلاک خودروها، افزایش هزینه‌ها، تامین معیشت رانندگان تاکسی و تسهیل در استفاده عموم شهروندان، میانگین افزایش کرایه تاکسی ۴۵ درصد در نظر گرفته شده است.

همچنین طبق مصوبه بخشداران و شهرداران تابع افزایش ۴۵ درصدی برای سواری‌های کرایه کش روستایی نیز مورد تایید و قابل اجراست.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری پارس آباد مغان گفت: نرخ کرایه تاکسی در مسیرهای مختلف به طور میانگین بین  ۴۵ درصد افزایش یافته‌است.

عین اللهی بیان کرد: برای آگاهی شهروندان از افزایش نرخ کرایه مصوب، برچسب‌ها بر روی شیشه جلو تاکسی‌ها در معرض دید شهروندان نصب می‌شود و از شهروندان خواست تا هرگونه تخلف و دریافت اضافه کرایه از نرخنامه مصوب را به شماره ۳۲۷۳۱۱۸۸و ۳۲۷۲۹۷۲۲و ۱۳۷ سازمان حمل و نقل شهرداری پارس آباد اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • قیمت پژو پارس امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد