Web Analytics Made Easy - Statcounter

الحاجی گرو مهاجم آبی پوشان که تاکنون تنها دقایقی برای این تیم به میدان رفته است، با پشت سر گذاشتن مصدومیت آماده حضور در میدان شد.به گزارش بلاغ،خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :الحاجی گرو مهاجم اهل کشور نیجریه که بعد از شروع فصل به تیم استقلال پیوست تا جانشین تیام در این تیم باشد، چندی بود با مصدومیت از ناحیه کشاله مواجه شده بود و به همین دلیل شفر ترجیح داد در بازی قبلی با وجود همه نیازی که با و داشت دست به ریسک نزده و این مهاجم را به میدان نفرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حال که آبی ها به روز بازی با فولاد نزدیک می شوند، این بازیکن مصدومیت را پشت سر گذاشته و آماده حضور در میدان است و احتمال استفاده از او در این دیدار بسیار زیاد است.

استقلال بعد از فولاد یک دیدار سنگین و حساس آسیایی با تیم السد قطر دارد و الحاجی گرو یکی از امیدهای استقلال در آن بازی است.

آبی پوشان از هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۲۰:۱۵ چهارشنبه ۳۱ شهریور در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. همچنین آبی پوشان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در بازی رفت میزبان تیم السد هستند که این بازی روز پنجم شهریور و از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۷۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شمس‌آذر قزوین بعد از کسب دو پیروزی متوالی مقابل ذوب‌آهن و فولاد حالا برای مسابقه با استقلال آماده می‌شود. سعید دقیقی و شاگردانش انگیزه زیادی دارند تا در بازی روز جمعه مقابل آبی‌پوشان تهرانی نیز عملکرد خوبی داشته باشند و موفق شوند.

از این رو با توجه به اینکه بازی شمس‌آذر و استقلال در تهران برگزار می‌شود ، سعید دقیقی تصمیم به برگزاری تمرینات تیمش قبل از مصاف حساس در ورزشگاه محل بازی‌ها گرفت.

یشمی‌پوشان قزوینی با توجه به شرایط خوب چمن ورزشگاه آزادی تمرینات یکی دو روز گذشته خود را روی چمن مناسب ورزشگاه سردار آزادگان انجام دادند تا با شرایط بهتری آماده مسابقه با استقلال شوند.

دیدار استقلال و شمس‌آذر ساعت 18 روز جمعه 31 فروردین ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • چند خبر ورزشی
  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • شوک به پرسپولیس: کاپیتان مصدوم شد
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در روزهای حساس لیگ
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدر، شمس اذر در تدارک غول کشی دوباره
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال