Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مصدومیت دو ماهه روزبه چشمی و کمبود بازیکن استقلال در پست‌های دفاع وسط و هافبک دفاعی، هر دو با هم کار شفر را برای چینش خط دفاعی مستحکم برای تیم سخت کرده است. روزبه چشمی چند روزی هست که به تمرینات تیم اضافه شده است. همین موضوع باعث شده آبی‌پوشان برای ترمیم خط دفاعی تیم پیش از بازی‌ با السد به حضور این بازیکن امیدوار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوب اصغرخانی، پیشکسوت استقلال در همین رابطه می‌گوید: «هنوز مشکلاتی در سیستم دفاعی به چشم می‌خورد که قطعا بعد از اضافه شدن روزبه چشمی به تیم این مشکلات از بین خواهد رفت. نمی‌دانم شرایط روزبه چطور است اما امیدوارم او تا قبل از بازی با السد به آمادگی کامل برسد و شرایط خوبی پیدا کند تا در آن بازی بزرگ با مشکل مواجه نشویم.»

درست است که هنوز ابهاماتی در پست بازی چشمی وجود دارد اما چه او در پست هافبک دفاعی بازی کند و چه دفاع وسط، در هر دو صورت حضورش کمک بزرگی برای استقلال خواهد بود. استقلال در پست دفاع وسط تنها منتظری و دانشگر را در اختیار دارد، فرشید باقری و علی کریمی هم دو هافبک دفاعی آبی‌ها هستند و استقلال در این دو پست بازیکن تعویضی ندارد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال روزبه چشمی السد قطر وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با قرار گرفتن دوباره مهرداد محمدی در ترکیب اصلی استقلال و البته مصدومیت دردناک مهدی مهدی‌پور، جواد نکونام ترجیح داده جلال‌الدین ماشاریپوف را یک خط عقب‌تر به میدان بفرستد.

هافبک ازبکستانی استقلال که از ابتدای حضور در ترکیب تیمش توانسته بود با گلزنی حضور در پیراهن آبی را جشن بگیرد، در این بازی‌ها نشان داده می تواند در پست هافبک پشت مهاجم و بازیساز تیمش هم به خوبی بازی کند.

ستاره ازبکستانی که آخرین تاثیرگذاری مستقیم او در نتایج استقلال به پاس گل برابر استقلال خوزستان برمی‌گردد، امیدوار است در این پست هم بتواند از بازی برابر شمس آذر قزوین دوباره تاثیرگذاری مستقیمش را مجسم کند.

دیگر خبرها

  • روزبه چشمی: مدیریت باید کمک کند؛ هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است! / فیلم
  • کارِ سخت جواد؛ ترکیب تیم استقلال مقابل شمس‌ آذر قزوین برای بازی امروز 31 فروردین
  • ترکیب استقلال مقابل شمس‌آذر (احتمالی)
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • ترکیب گل‌گهر برای بازی با استقلال خوزستان
  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید