Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس‌ شورای اسلامی گفت:‌ احتمال تغییر زمان حضور رئیس جمهور در مجلس به علت فرا رسیدن گرامیداشت هفته دولت وجود دارد. ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰ استانها گیلان نظرات

اسدالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت:‌ با توجه به در پیش بودن گرامیداشت هفته دولت و دیدار اعضای دولت با مقام معظم رهبری،‌ احتمال تغییر زمان حضور رئیس جمهور در خانه ملت برای ‌ایراد سخنرانی و پاسخگویی به سئوالات نمایندگان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه مجلس عنوان کرد:‌ در حال حاضر ششم یا هفتم شهریور از سوی رئیس جمهور برای حضور در صحن علنی مجلس تعیین و به هیئت رئیسه اعلام شده است اما با توجه به مناسبت‌های ویژه پیش‌رو احتمال بروز و ایجاد یکسری تغییرات زمانی در این زمینه دور از ذهن نیست.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس در پاسخ به این سئوال که آیا حضور رئیس جمهور در مجلس راهگشا خواهد بود یا خیر افزود:‌ به اعتقاد بنده اگر هم رئیس جمهور و هم نمایندگان سئوال کننده بر اساس آمار،‌ ارقام و مستندات به ارائه مطالب خود بپردازند این جلسه برآیند مثبتی خواهد داشت.

عباسی با تأکید بر این مسئله که حاشیه‌پردازی و اتهام‌زنی در جریان حضور رئیس جمهور در مجلس نتایج مثبت لازم را به بار نخواهد آورد ابراز داشت:‌ امیدواریم مجموعه صحبت‌ها و گفتمان دو طرف علاوه بر حل و فصل بسیاری از ابهامات موجود به نفع کشور و تقویت انسجام ملی بیانجامد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس واکاوی مشکلات اقتصادی و معیشتی و ارائه راهکارهای عملی را ضروری خواند و تصریح کرد:‌ مشکلات موجود را به گردن هم انداختن و متهم کردن همدیگر به‌جای ارائه پاسخ‌های روشن و شفاف به مردم فقط به وخیم شدن اوضاع منجر می‌شود.

وی پذیرش برخی سوءعملکردها و بیان صادقانه و روشن دیدگاه‌ها به مردم توسط رئیس جمهور را مورد تأکید قرار داد و گفت:‌ از مجموعه رسانه‌ها نیز انتظار داریم در انعکاس درست و صحیح اخبار حضور رئیس جمهور در مجلس اهتمام داشته باشند تا آنچه که حق مردم است به‌درستی ادا شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس تعامل سازنده بین دولت و مجلس در شرایط فعلی را زمینه‌ساز رفع بسیاری از چالش‌های موجود کشور دانست و عنوان کرد:‌ ایجاد تنش و اختلاف بین قوا و حاشیه‌پردازی نه تنها هیچ سود و منفعتی برای کشور ندارد بلکه بر حجم معضلات پیش رو می‌افزاید.

انتهای پیام/‌م

R7877/P1486/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد

سید محمد رضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در سفر دور دوم هیأت دولت به استان سمنان سامانه تلفنی بیان مشکلات و درخواست‌های مردم در استان راه اندازی شده بود، تاکید کرد: در زمان حضور هیأت دولت و رئیس جمهور در استان ۴۷ هزار و ۵۰۰ درخواست مردمی توسط سامانه سامد به ثبت رسیده است.

وی از ثبت درخواست‌های مردمی برای ارجاع و پیگیری توسط دولت خبر داد و افزود: تمام درخواست‌های مردم بر مبنای موضوع و یا مشکلات بیان شده مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

استاندار سمنان با بیان اینکه پیش بینی می‌شد که تماس‌های مردمی با سامانه ۱۱۱ موسوم به سامد ویژه سفر استانی بسیار باشد در نتیجه ۶۰۰ اپراتور تلفنی در زمان حضور هیأت دولت به‌کارگیری شد، گفت: استقبال مردم از سامانه ارتباط مردمی دولت بسیار خوب بوده است.

هاشمی با بیان اینکه سامانه اینترنتی ۱۱۱ نیز در کنار سامانه تلفنی برای ثبت درخواست‌های مردمی طراحی شده بود که خوشبختانه مردم از این طریق نیز توانستند مطالبات خود را بیان کنند، افزود: ستادهای جمع‌آوری نامه‌های مردمی نیز در زمان حضور هیأت دولت به استان حضور داشته و فعالیت می‌کردند.

وی با بیان اینکه دولت مردمی خود را موظف به رسیدگی تمام درخواست‌های مردمی می‌داند، گفت: در مجموع درخواست‌های مردمی از دولتمردان در طول سفر هیأت دولت به استان از ۱۲۰ هزار مورد نیز بیشتر شده است.

کد خبر 6087204

دیگر خبرها

  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پردیس دانشگاه