Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@20:14:00 GMT

کادر فنی و بازیکنان تیم مس سونگون تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۷۷۹۴

کادر فنی و بازیکنان تیم مس سونگون تجلیل شدند

تبریز - ایرنا - باشگاه مس سونگون ورزقان طی مراسمی از کادر فنی و بازیکنان خود که موفق به کسب قهرمانی مسابقات فوتسال آسیا شده اند، تجلیل به عمل آورد.

به گزارش ایرنا، رضا علیزاده شامگاه دوشنبه در جشن قهرمانی تیم مس سونگون با بیان اینکه بازیکنان مس با درخشش در مسابقات آسیایی، ورزقان، آذربایجان و ایران را سربلند و سرافراز کرده اند، افزود: در گذشته گفته می شد ورزقان حق داشتن باشگاه ورزشی را ندارد و این ناحقی در قبال ورزقانی‌ها بود که خوشبختانه با ایجاد باشگاه مس سونگون ورزقان در این منطقه و درخشش تیم فوتسال این باشگاه در میادین ورزشی کشور و حتی آسیا، این گفته ها از بین رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیزاده با تاکید بر استقرار دائمی باشگاه مس در ورزقان، خاطر نشان کرد: امورات باشگاه مس سونگون ورزقان باید به خواست مردم ورزقان اداره شود چرا که استقرار باشگاه مس سونگون حق قانونی ورزقانی‌ها می باشد.
نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه هیات‌های ورزشی ورزقان از لحاظ امکانات و منابع مالی وضعیت خوبی ندارند، بیان کرد: انتظار می رود تا هیات های ورزشی این شهرستان مورد حمایت باشگاه مس سونگون قرار بگیرند.
علیزاده با اشاره به اینکه 25 درصد سرمایه طرح‌ های توسعه‌ ای مس سونگون که مربوط به پروژه ‌های ذوب مس، پالایش و اسید سولفوریک می باشد توسط چینی‌ها انجام می ‌گیرد توضیح داد: در این راستا 100 میلیون یورو ال‌ سی از چین باز شده و مقرر شده تا این پروژه ها از مهر ماه کلنگ زنی شوند.
نماینده مردم ورزقان و خاروانا در خانه ملت با تشکر از رییس جمهور و معاون اول ایشان که باعث تغییر نگرش در مدیران بلند پایه دولتی در این منطقه شدند اظهار کرد: مس سونگون با چتر حمایتی و محرومیت ‌زدایی خود باعث بهبود وضعیت مردم این منطقه شده است.
به گزارش ایرنا، مشاور شرکت صنایع مس ملی ایران هم در این مراسم از تشکیل تیم کاراته مس سونگون ورزقان خبر داده و گفت: به مسوولان باشگاه مس دستور می دهم تا ظرف دو هفته آینده تیم کاراته مس ورزقان را انتخاب و راه اندازی کنند.
حجت ‌الاسلام علی ‌اصغر توحیدی یادآور شد: من در سفر بعدی ‌ام به منطقه آذربایجان و ورزقان باید جوانانی را ببینم که کاراته کار می ‌کنند.
علی کفاشیان نایب رییس فدراسیون فوتبال نیز با حضور در این مراسم ضمن تجلیل از تیم مس برای کسب مقام قهرمانی مسابقات فوتسال باشگاه های آسیا گفت: در عرض یکی دو سال گذشته دو بار به شهر زیبای ورزقان سفر کردم که جا دارد از مسوولان ورزشی و شهری این خطه از استان آذربایجان شرقی تشکر کنم که با ایجاد بستر مناسب زمینه قهرمانی تیم شهرستانی ورزقان را فراهم کرده اند.
در حاشیه این مراسم ضمن ممهور تمبر قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون از کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال مس تجلیل به عمل آمد.
9853/6183

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش مس سونگون آسيا ورزقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:۲۶ کارگر نمونه استان با همکاری بسیج کارگری امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

اشرفی همچنین با اشاره به اینکه به مناسبت هفته کار و کارگر ۲۶ برنامه محوری در استان اجرا می‌شود افزود: ۱۲۰ برنامه در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از آرمان‌ها و میثاق شهیدان، عیادت از بیماران کارگر حادثه دیده حین کار، برپایی میز خدمت در مراسم نماز جمعه سراسر استان، تجلیل از کارگران ساختمانی، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری مانور روز جهانی ایمنی در واحد‌های تولیدی استان، تجلیل از مدال آوران در رشته‌های مختلف ورزشی حوزه‌های کارگری، برگزاری محفل انس با قران کریم، تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری جشنواره امتنان از جمله مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگری در استان است.

سرگرد توکلیان، مسئول بسیج کارگری خراسان جنوبی نیز در این جلسه از برگزاری رزمایش شیفت ایثار با شرکت ۵۰۰ نفر، اهدای کمک مومنانه، حضور در اماکن کارگری ساختمانی وصنعتی در هفته کار و کاگر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • هدایت تراکتور کادوی تولد 50 سالگی!
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • ورزقان علی‌رغم تمام ظرفیت‌های معدنی همچنان محروم است
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • آخرین وضعیت احداث کمپ فرهنگی ورزشی شهرستان ورزقان