Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:04:11 GMT

ورزش چهارمحال و بختیاری نیازمند حامی مالی است

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۷۸۱۲

ورزش چهارمحال و بختیاری نیازمند حامی مالی است

شهرکرد - ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: مهمترین نیاز ورزش قهرمانی استان وجود حامی مالی(اسپانسر) است.

حمید کریمی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:هم اکنون 36تیم از استان در لیگ های مختلف حضور دارند و این تیم های نیازمند حامی مالی هستند.
وی تصریح کرد: اگر چه این تیم ها از نظر حامی مالی( اسپانسر) نسبت به استانهای دیگر ضعیف هستند، ولی برنامه های حمایتی برای حضور قدرتمند این تیم ها در لیگ های مختلف تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، سند راهبردی ورزش برای هیات های ورزشی چهارمحال و بختیاری طراحی شده است و برنامه های هیات ها نیز از امسال برنامه محور خواهد بود.
وی، چهارمحال و بختیاری را مناسبت ترین مکان برای اردوبام تیم های ملی و باشگاههای عنوان کرد و گفت: طرح اردوبام ورزشی برای استان تدوین شده است که مورد برخی از مدیران ورزشی نیز از جمله دبیرکل فدراسیون فوتبال و برخی از روسای فدراسیون ها نیز قرار گرفته است.
به گفته وی، هم اکنون تعدادی از ورزشکاران این استان در قالب تیم های ملی در مسابقات آسیایی 2018جاکارتا حضور دارند.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای نزدیک به 40هزار ورزشکار است که در برخی از رشته های ورزشی ، ورزشکاران این استان صاحب عنوان هستند.
2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ورزش قهرماني سازمانها چهارمحال و بختياري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت

رزم  در نشست مسئولان قضایی استان با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، از کاهش موجودی پرونده‌های قضایی استان طی سال گذشته خبر داد.

بیشتر بخوانید

آزادی زندانی محکوم به قصاص پس از ۱۰ سال حبس

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: موجودی پرونده‌های قضایی در فروردین پارسال بیش از ۵۰ هزار پرونده بوده که این رقم در اسفند ماه به ۴۳ هزار پرونده رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان حامی محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی ورزش باد و بارش رگبار در چهارمحال و بختیاری
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت