Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بُرنا در  هرمزگان ؛مهندس سلیمی در  نشست ویدیو کنفرانس وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مدیران کل استان ها  افزود: در استان هرمزگان تقریبا تمامی تسهیلات اشتغال روستایی به جزء نهادهای حمایتی پرداخت شده است.

وی در ادامه بر جایگزینی نیروی داخلی به جای اتباع خارجی در بخش دریایی تاکید و اضافه کرد: با توجه به فرصتهای شغلی در بخش دریایی، ​جایگزینی نیروی داخلی به جای اتباع خارجی ضروری است که در این خصوص نامه نگاریهایی با مرکز شده که نیازمند هماهنگی از ستاد مرکز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان نیز با اشاره به اینکه طرح اشتغال فراگیر یکی از برنامه های مهم وزارتخانه در خصوص ایجاد اشتغال در این مناطق است، پیشنهاد افتتاح این طرحها به صورت آنلاین و الکترونیکی توسط ریاست محترم جمهوری و مقام عالی وزارت در کشور و همچنین در استانها نیز با حضور نمایندگان مجلس و استانداران و پوشش خبری مناسب در این خصوص شد.

"اسماء کریمی" افزود: بازگشایی مجدد سامانه کارا هم با توجه به استقبال خوبی که در زمینه تسهیلات اشتغال فراگیر شده را باید فعال کرد .  

وی بیان داشت: با توجه به نوسانات ارز و رفع فقر مطلق، بسته های حمایتی که برای افراد آسیب دیده اجتماعی و مددجویان بهزیستی در نظر گرفته شده بایدتمهیداتی در نظر گرفته شود که تعاملاتی با سازمان جمع اوری و فروش املاک تملیکی بمنظور تسریع در توزیع این بسته ها و افزایش رضایتمندی جامعه هدف صورت گیرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارز اشتغال پوشش وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر گردش نوروزی در ائل‌ گلی تبریز

دیگر خبرها

  • گشایش در‌های تالار تیموری اصفهان پس از ۵ سال
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • دهیاران در روستاها منابع درآمدی ایجاد کنند
  • برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن
  • (تصاویر) گردش نوروزی در ائل‌ گلی
  • تصاویر گردش نوروزی در ائل‌ گلی تبریز
  • برخورداری بیش از 5500 مددجو از خدمات اشتغال و حرفه‌آموزی
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی
  • تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است