Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@10:02:51 GMT

تعیین نرخ طرح ترافیک آژانس‌ها و خودروهای باری

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۷۹۲۵

 هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران فردا (سه‌شنبه 30 مرداد) از ساعت 9 تا 11 در تالار شورا برگزار می‌شود.

اعضای شورای شهر تهران در این جلسه دو فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص طرح جامع نحوه اخذ مطالبات شهرداری تهران را بررسی خواهند کرد.

همچنین یک فوریت لایحه دیگر شهردار تهران در خصوص الحاق 3 تبصره به ماده چهارم مصوبه تعیین نرخ عوارض تردد وسایل نقلیه در محدوده‌های مرکزی شهر را بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای شورای شهر تهران در ادامه یک نفر را جهت عضویت در هیئت تطبیق مصوبات از میان خود انتخاب خواهند کرد.

همچنین لایحه دیگر شهرداری تهران در خصوص اصلاحیه بند الف مصوبه اصلاحیه تعیین بهای خدمات و چگونگی اعمال نظارت بر جمع آوری و دفع پسماندهای پزشکی، صنعتی و کشاورزی در شهر تهران توسط اعضا بررسی خواهد شد و سپس گزارش کمیسیون محیط زیست و برنامه و بودجه در این رابطه قرائت خواهد شد.

در این جلسه اعضای شورای شهر تهران نامه رئیس کمیسیون محیط زیست در خصوص جا به جایی اعضای شعب کمیسیون تبصره ذیل بند 20 ماده 55 قانون شهرداری را بررسی خواهند کرد.

همچنین 2 نفر از صاحبنظران جهت عضویت در کمیته برنامه ریزی و نظارت موضوع بند 13 اصلاحیه مصوبه مقابله،‌ کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی انتخاب می‌شوند.

در پایان جلسه وضعیت 5 پلاک ثبتی که در جلسه گذشته به علت پایان یافتن آن بررسی نشد، بررسی خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای شهر تهران شورای شهر شهردار تهران شهرداری تهران لایحه وسایل نقلیه شهر تهران شهرداری کشاورزی محیط زیست برنامه و بودجه اعضای شورای قانون ترافیک شورای شهر تهران شهرداری کشاورزی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی: برای ایران چارچوب زمانی تعیین نکردیم اما بسیار خوب خواهد بود اگر ...

به گزارش همشهری آنلاین، او تصریح کرد گفت‌وگوها با ایران در سه مقوله ادامه دارند: مسائل پیرامون اجرای بازرسی‌ها، مسائل باقی‌مانده و اقدامات داوطلبانه اضافی که ایران باید انجام دهد.

مدیر کل آژانس گفت که خواستار آن است که «به زودی» شاهد انجام برخی اقدامات ملموس از سوی ایران باشد.

او گفت چارچوب زمانی مشخصی تعیین نکرده اما بسیار خوب خواهد بود اگر ایران نخستین گام‌ها را قبل از نشست شورای حکام آژانس اتمی در ماه ژوئیه بردارد.

گروسی اذعان کرد قبل از آنکه ایران گام‌های مد نظر آژانس را بردارد به رایزنی‌های بیشتری نیاز خواهد بود. او گفت که حسین امیرعبداللهیان به او گفته ایران آماده همکاری در خصوص انجام اقدامات ملموس است.

کد خبر 850237 منبع: فارس برچسب‌ها رافائل گروسی هسته‌ای - آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • قالیباف: هیئت تطبیق مصوبات می‌تواند ضامن اجرای قانون باشد
  • قالیباف: هر چقدر می‌توانیم برای پیشرفت کار دولت تسهیل‌گری انجام دهیم تا مردم ذی‌نفع نهایی باشند
  • گروسی: برای ایران چارچوب زمانی تعیین نکردیم
  • گروسی: برای ایران چارچوب زمانی تعیین نکردیم اما بسیار خوب خواهد بود اگر ...
  • شهرداری تهران کارهای ارزنده‌ای در ۳ سال گذشته انجام داده است
  • دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین آغاز شد
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب