Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@12:11:07 GMT

شفر در انتظار رای/جوانها در اردوی پیش از السد!

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۸۱۳۲

شفر در انتظار رای/جوانها در اردوی پیش از السد!

به گزارش ایسکانیوز، آقایی و صیادمنش به این بهانه به کمیته اخلاق فراخوانده شده بودند که در فیلمی که کانال باشگاه استقلال از شادی گل وریا غفوری منتشر کرده بود، به نظر می‌رسید این دو بازیکن شیطنت کرده‌اند.

یک مقام مسئول و آگاه در باشگاه استقلال که در روز مراجعه این دو نفر به کمیته اخلاق آن‌ها را همراهی کرده بود، در این‌باره اعلام کرد «آقایی و صیادمنش به مسئول کمیته اخلاق (قاضی تورک) توضیحات کامل دادند که به دلیل سُر خوردن روی چمن دست صیادمنش به کمر آقایی برخورد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم در جلسه بارها بازبینی شد و اتفاقاً مسئولان کمیته اخلاق هم تقریباً متقاعد شدند که این دو بازیکن هیچ شیطنتی انجام نداده‌اند».

در این‌باره باز هم از باشگاه استقلال پیگیر شدیم که چرا این دو بازیکن در سفر به جم تیم را همراهی نکرده بودند که گفته شد این موضوع هیچ ارتباطی به دستور موقت محرومیت نداشته و به دلیل اینکه با تیم تمرین نداشتند، شفر نخواسته آن‌ها را به اردو ببرد. ظاهراً او منتظر رأی صیادمنش و آقایی است تا بداند برای دیدار با السد یا فولاد می‌تواند روی آن‌ها حساب کند یا نه!

انتهای پیام/

118 / 165 استقلال شفر رای کمیته صیادمنش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال شفر رای کمیته صیادمنش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ

به گزارش "ورزش‌سه"، طی روزهای اخیر و پس از اتفاقات رخ داده در لیگ دسته اول ابهامات زیادی درباره محل میزبانی استقلال ملاثانی آبی پوش از سپاهان وجود داشت که امروز جلسه‌ای در استان خوزستان با حضور مسئولان باشگاه‌های ورزشی و مسئولان سیاسی برگزار شد و در پایان به این جمع بندی رسیدکه ورزشگاه فولاد آره‌نا میزبان مصاف استقلال ملاثانی و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بشود.

با این حال هنوز نامه رسمی از سوی خوزستانی‌ها به سازمان لیگ ارسال نشده و به همین دلیل هنوز به صورت رسمی نمی توان گفت که فولاد آره‌نا میزبان مصاف سپاهان و استقلال خواهد بود.

به همین دلیل باشگاه سپاهان در انتظار ارسال رسمی نامه از سوی مسئولان استان خوزستان و دریافت ابلاغ از سوی فدراسیون است تا ابهامات انها درباره محل برگزاری مسابقه از بین برود.

دیگر خبرها

  • ۴ سازه‌ تاریخی آب ایران در انتظار ثبت جهانی
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند