Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل هاشم شامگاه دیروز دوشنبه در مراسم بزرگداشت روز جهانی مسجد در تبریز با اشاره به ضرورت بحث و تبادل نظر سیاسی در مساجد گفت: مساجد باید درمسائل سیاسی پیشرو باشند. این توصیه به معنای ورود به دسته بندی های سیاسی نیست بلکه روشنگری و آگاهی عمومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس با بیان اینکه مسجد باید محور انسجام باشد، ادامه داد: روحانیت، انجمن های اسلامی، هیات امنا و پایگاه های بسیج باید با همدلی، مساجد را به کانون انقلاب اسلامی تبدیل کنند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه بیش از گذشته نیازمند جوانان انقلابی هستیم، گفت: این جوان انقلابی باید در بستر مسجد تربیت شود. مساجد باید مراکز آگاه سازی مردم باشد و مسائل سیاسی روز با استفاده از اساتید متخصص در این حوزه در مساجد تبیین شود.

آل هاشم با اشاره به اینکه مساجد باید مرکز وحدت امت و تربیت نیروهای انقلابی پرشور باشد، گفت: همچنین مساجد باید مهیای مبارزه با شبهات و خرافات شوند.

وی گفت: جوانان و نوجوانان باید با حضور، موجب تقویت نظام و اهداف آن شوند که در آینده این افراد می ‌توانند از هر جایگاه و منزلتی، پیام رسان انقلاب باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه متولیان مساجد درس اخلاق و صمیمت را در بین مردم رواج دهند، گفت: تزئین شهر و بالاتر از آن تبیین مسئله غدیر باید در برنامه های مساجد قرار گیرد.

آل هاشم همچنین گفت: قرن ‌های اخیر دشمنان اسلام، تلاش کردند تا جوانان از مسجد حذف شوند تا در نتیجه آن، این جوانان از اسلام زدوده شوند و دشمنان توطئه ‌های خود را به راحتی بتوانند اجرا کنند.

کد خبر 4380670

منبع: مهر

کلیدواژه: مسجد نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مردم علیه احتکار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد احتکار روز خبرنگار مشهد بیرجند شیراز خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی یاسوج هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در این دور ازمسابقات در اردوی تیم ملی این دوره ار مسابقات حمزه کیانی در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم و رده سنی نوجوانان و محمد محمدی پیرمحمدی در وزن منفی ۶۹ کیلوگرم و رده سنی جوانان و امیرحسین گودرزی در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم در رده سنی نوجوانان به مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ اعزام شدند.
سلیمی افزود: این ورزشکاران از ۱۱ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در ابوظبی به مصاف حریفان می‌روند.


دیگر خبرها

  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی