Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-30@10:54:13 GMT

«کلاه قرمزی» عید قربان پخش می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۸۵۲۳

«کلاه قرمزی» عید قربان پخش می شود

به گزارش جهان نيوز، ویژه برنامه کلاه قرمزی روز چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه همزمان با عید سعید قربان ساعت ۱۲ به روی آنتن شبکه دو می‌رود، بازپخش این مجموعه نیز در همان روز ساعت ۲۳ از شبکه دو است.

گفتنی است؛ مجموعه پر مخاطب کلاه قرمزی کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو هر هفته جمعه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه دو پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«کلاه قرمزی و پسرخاله» دو عروسکی هستند که با همراهی ایرج طهماسب و حمید جبلی از سال ۱۳۷۳ جان گرفتند و تا امروز یکی از خاطره انگیزترین و دیدنی ترین مجموعه های تلویزیونی را به مخاطب رسانه ملی عرضه کرده اند.

در کنار «کلاه قرمزی» و «پسرخاله»؛ شخصیت‌های عروسکی همچون پسر عمه زا، فامیل دور، آقای همساده، ببعی، جیگر، دیبی، عزیزم ببخشید، دختر همسایه، گابی، بچه فامیل دور، گیگیلی، دوره جان، گدا، قوچ، ننجون، خانم مرغه و ... به همراه مهمانان و چهره‌های آشنا، اتفاقاتی دیدنی، جذاب و شیرین را رقم می‌زنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مستند پرتره «ابوجهاد، پدرِ جهاد» ساعت ۲۰ روز سه‌شنبه -۱۱ اردیبهشت ماه- برای نخستین بار پخش می‌شود و بازپخش آن روز چهارشنبه -۱۲ اردیبهشت ماه - در ساعت ۰۰:۳۰ و ۱۵.۳۰ خواهد بود.

احمد جبرئیل دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین، هم‌پیمان راهبردی ایران و سوریه، عضو بیشتر ائتلاف‌های فلسطینی و مخالف رویکرد سازش و مذاکره با رژیم صهیونیستی بود.

او از نظر رژیم صهیونیستی یکی از سرسخت‌ترین دشمنان این رژیم به شمار می‌آمده و به همین دلیل نیز بار‌ها برای ربودن و ترور او تلاش شده است.

مستند «ابوجهاد، پدرِ جهاد» به همت گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح تهیه شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • پخش مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق