Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تا به حال برای افراد زیادی پیش آمده است که بخواهند برای مدیر یا مافوق خود ایمیلی بنویسند و برای نوشتن آن از گوشی اندرویدی خود به جای رایانه شخصی استفاده کند اما مشکلی که در این میان به وجود می‌آید، این است که گاهی اوقات دکمه حروف اشتباهی استفاده می‌شوند و ما هم ایمیل خود را دوباره نمی‌خوانیم و ممکن است کلمه اشتباهی در ایمیل خود نوشته باشیم که در این صورت پس از فرستادن ایمیل کاری نمی‌توانیم برای ایمیل خود انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوگل در جدیدترین اقدام خود برای برنامه Gmail کاری کرده است که دیگر کسی نگران این اتفاق ناگوار نباشد.

اگر روی گوشی اندرویدی خود، برنامه Gmail ورژن 8.7 به بالاتر دارید، دیگر لازم نیست نگران این قضیه باشید. Gmail برای اندروید گزینه جدیدی را در هنگام ارسال ایمیل اضافه کرده است که با استفاده از آن، کاربران می‌توانند ارسال ایمیل توسط خود را لغو کنند و پس از آن، ایمیل را از Inbox دریافت کننده حذف کنند. پس از اینکه ایمیل خود را ارسال کردید، یک نوار مشکی رنگ در پایین اپلیکیشن Gmail باز خواهد شد که در سمت راست آن یک گزینه زرد رنگ به نام «Undo» دیده می‌شود. با لمس کردن این گزینه می‌توانید ایمیل خود را لغو کنید.

البته کسانی که از این گزینه استفاده می‌کنند باید بدانند که پس از ارسال ایمیل خود فقط هفت تا هشت ثانیه فرصت دارند که گزینه ذکر شده را لمس کنند در غیر این صورت نمی‌توانند ایمیل را از ارسال شدن باز نگه دارند. بلافاصله پس از این که این گزینه لمس شود، Gmail کاربر را به صفحه Compose خواهد فرستاد تا اگر مایل به تغییر بخشی از ایمیل بود، این تغییرات را اعمال کند.

گفتنی است، گوگل صفحه پشتیبانی خود را به تازگی برای افزوده شدن این قابلیت به Gmail اندروید، به روز رسانی کرده است.

انتهای پیام/

قابلیت جدیدی به Gmail اضافه شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: اهدای عضو شادروان سیدجواد سجادی ۴۴ساله ساکن طبس پس از تایید مرگ مغزی، به بیماران نیازمند پیوند عضو زندگی دوباره بخشید.


جوان افزود: با اعلام رضایت خانواده مرحوم سیدجواد سجادی، زنده یاد در روز یک شنبه 26 فرودین از بیمارستان مصطفی خمینی طبس به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی یزد منتقل شد و  روز گذشته تحت عمل جراحی عضو قرار گرفت.


وی گفت: کبد و کلیه‌ها مرحوم در بیمارستان یزد، فراهم آوری و پیوند شد. 

دیگر خبرها

  • شیائومی آپدیت HyperOS را برای سری ردمی نوت ۱۳، 5G منتشر کرد
  • نماهنگ نسخه طوفان + فیلم
  • مرز رسمی پرویزخان مهمترین مرز استان کرمانشاه با عراق
  • مهم‌ترین رسالت هیئت امنای مساجد چیست؟
  • زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندان بی سرپرست فراهم شود
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • نحوه به‌روزرسانی Android ۱۵ Beta ۱؛ برجسته ترین ویژگی‌ها و تلفن‌های واجد
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی