Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری رسمی سوریه از بازگشت صد‌ها نفر از غیرنظامیان سوری به مناطقِ محل سکونت خود در حومه جنوبی حلب از روز گذشته تاکنون خبر داد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری سانا، روند بازگشت آوارگان سوری به خانه و کاشانه خود در مناطق مختلف سوریه ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، از روز گذشته تاکنون ده‌ها خانواده و صد‌ها آواره سوری به خانه و کاشانه خود در حومه جنوبی حلب بازگشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق اعلام منابع سوری، این افراد از طریق گذرگاه مرزی «ابوالضهور» به مناطق محل سکونت خود بازگشته اند.

گفتنی است، بازگشت این افراد پس از پاکسازی کامل مناطق محل سکونتشان از لوث تکفیری‌ها توسط ارتش سوریه، صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بازگشت صدها آواره سوری حومه حلب محل سکونت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمى: بازگشت حسن يزدانى به تشک کشتی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالى كه قرار بود حسن يزدانى از ديروز بعد از غيبت شش ماهه به دليل عمل جراحى كتف به خانه كشتى برگردد و در اردوى تيم ملى حاضر شود، او با هماهنگى كادرفنى حضور خود در خانه كشتى را به اردوى بعدى موكول كرد.

با وجود اينكه غيبت ادامه دار يزدانى شائبه هايى را در خصوص آمادگى او و بهبود مصدوميتش به وجود آورده بود، نابغه جويبارى كشتى ايران با انتشار فيلمى در استورى اينستاگرامش نشان داد كه كاملا آماده بازگشت به دوران اوج است.

حسن يزدانى در اين ويديو به مرور فن به شكلى كاملا جدى با مهدى يگانه جعفرى همشهرى خود است و هيچ مراعات و ترسى در حركاتش ديده نمى شود.

به نظر مى رسد غيبت يزدانى در اردوى تيم ملى با وجود رسيدن به آمادگى كامل به دليل بالاتر بردن ميزان آمادگى اش در همان جويبار و سالنى است كه به نام خودش افتتاح شده است.

بايد ديد با انتشار اين فيلم و بعد از ديدن شرايط آمادگى يزدانى در اردو همچنان كادرفنى مصمم به برگزارى انتخابى بين حسن يزدانى و كامران قاسمپور در وزن ٨٦ كيلوگرم قبل از المپيک هست یا خیر.

دیگر خبرها

  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • ایروانی: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • ایروانی:تن‌ها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه هستیم
  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه  هستیم
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده اسرائیل است
  • حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم
  • رسمى: بازگشت حسن يزدانى به تشک کشتی(عکس)
  • مجنون گیلانی که ده‌ها سال آواره‌ی دریا بود/ عشق لیلا با «کاجامه‌ خوس» چه کرد؟