Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، اسامی معرفی‌شدگان‌ چند برابر ظرفیت‌ رشته‌های ‌تحصیلی دارای شرایط خاص آزمون سراسری سال 1397 شامل دانشگاههای شهید مطهری، شاهد، علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری، صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران ، علوم‌پزشکی بقیه‌الله(عج)، دکتری بیوتکنولوژی دانشگاه تهران، مدیریت بیمه اکو موسسه آموزش عالی بیمه اکو در دانشگاه علامه‌طباطبائی، دانشکده غیرانتفاعی رفاه، دانشگاه غیر انتفاعی امام رضا (ع)- مشهد و تمام کدرشته‌های تحصیلی‌ متمرکز دانشگاه فرهنگیان در پردیس‌های آموزشی و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی تهران (رشته‌های مخصوص داوطلبان بومی و دارای تعهد استخدام) اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اسامی مربوط به ۳۸ هزار و ۵۴۴ نفر است که ۱۷ هزار و۸۴۰ نفر آن‌ها مرد و ۲۰ هزار و ۷۰۴ نفر زن هستند.

تمام معرفی‌‌‌شدگان‌ لازم‌ است‌ برای‌ انجام‌ مصاحبه، معاینه و یا سایر مراحل مختلف‌ گزینش‌ همراه با مدارک لازم از قبیل اصل شناسنامه و کپی، اصل کارت ملی و کپی، اصل وکپی مدرک دیپلم و گواهی پیش‌دانشگاهی و... (توجه شود مدارک مورد نیاز برای هر دانشگاه در اطلاعیه‌ای که همراه اسامی درج خواهد شد مشخص شده است) در تاریخ‌های‌ مقرر به‌ نشانی تعیین‌ شده‌ از طرف مؤسسات (که در اطلاعیه اعلام اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت که به همراه اعلام نتایج درج خواهد شد) مراجعه‌ کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» در احکامی جداگانه اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه های مسجد» منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: «با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم، امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم.»

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093454

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن در سیستان وبلوچستان
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری پزشکی/افزایش ۱۲درصدی ظرفیت برای امسال
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • دفترچه­ سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول)
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری صلاحیت علمی دارند/ چرا سازمان ثبت اسناد و املاک بهانه‌تراشی می‌کند؟
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد