Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت فرخ پور در گفت و گو با خبرنگار مهر از واژگونی یک دستگاه تریلر حامل قیر و آتش گرفتن آن و در پی آن مسدود شدن جاده ترانزیتی پلدختر - خرم آباد خبر داد.

وی اظهار داشت: یک دستگاه تریلر کشنده حامل قیر مایع که از پلدختر به سمت خرم آباد در حرکت بود در نزدیکی روستای «افرینه» با اصابت به کوه واژگون شد.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری پلدختر افزود: شدت تصادف به حدی بود که بلافاصله تریلر کشنده دچار آتش سوزی شد و جاده ترانزیتی را از ساعت چهار و ۱۰ دقیقه بامداد تا ساعت شش صبح امروز سه شنبه مسدود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرخ پور گفت: : نیروهای آتش نشانی شهرداری های پلدختر و معمولان به محل حادثه اعزام شدند و با تلاش فراوان موفق به رها سازی راننده تریلر گرفتار در میان شعله های آتش شدند.

وی افزود: راننده مجروح توسط اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی خرم آباد منتقل شد.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری پلدختر تصریح کرد : با تلاش نیروهای امدادی آتش نشانی شهرداری پلدختر و معمولان جاده بازگشایی شد اما انفجار دوم موجب شد تا جاده پلدختر - خرم آباد به مدت نیم ساعت مسدود شود.

فرخ پور تصریح کرد: هم اکنون جاده پلدختر - خرم آباد بازگشایی شده و رفت و آمد در آن جریان دارد.

وی گفت: علت این حادثه از سوی کارشناس پلیس راه ملاوی در دست بررسی است.

کد خبر 4380724

منبع: مهر

کلیدواژه: پلدختر خرم آباد سانحه تصادف مردم علیه احتکار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد احتکار روز خبرنگار مشهد بیرجند شیراز خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی یاسوج هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه آتش سوزی ساعت ۱۵:۴۲ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی گفت: این حادثه در شهرک صنعتی محمودآباد خیابان ۶ گزارش شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این آتش سوزی در انبار یک هزار و ۲۰۰ متری حاوی ضایعات پلاستیک و پلی اتیلن اتفاق افتاده است تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی از ۴ ایستگاه ۲۲، ۱۰،۲۶ و ۱۶، آتش نشانی شاهین شهر و اطفاییه پالایشگاه برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی گفت: عملیات اطفا همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6079103

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین
  • واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت
  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت
  • مهار حریق یک دستگاه خودرو و دکه در زرند
  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد
  • واژگونی مرگبار یک دستگاه اتوبوس در جاده اردبیل – آستارا
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت
  • اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت