Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر گفت: در هفته دولت بیش از یک‌هزارمیلیارد تومان پروژه عمرانی، طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در استان بوشهر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود. ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان دشتی، مجید خورشیدی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی با تبریک عید سعید غدیر خم و قربان اظهار داشت: عید غدیر تکمیل دین خدا و به نام امیرالمؤمنین(ع) مزین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نهج‌البلاغه امیرالمؤمنین(ع) منشور حکومت دینی و امید است به آموزه‌های آن امام همام بیشتر توجه کنیم، افزود: امیرالمؤمنین(ع) در نهج‌البلاغه در برابر تمام عبادات و مسئولیت‌های اجتماعی انسان هم اشاره می‌کند و می‌فرمایند انسان باید نسبت به جامعه مسئولیت‌پذیری بالایی داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر به ترفندهای دشمنان پرداخت و خاطرنشان کرد: در شرایطی هستیم که تلاش دشمنان متأسفانه به حداکثر خودش رسیده و بنا دارند نگذارند انقلاب به 40 سالگی خودش برسد.

وی افزود: متأسفانه برخی در کشور هم پای ترامپ به رئیس‌جمهور گستاخی کرده‌اند که تنها خودشان را به انزوا برده‌اند.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به عهد شکنی ترامپ در برجام بیان کرد: ترامپ وقتی اشکالی بر برجام وارد نکرد با عهدشکنی از برجام خارج شد تا ایران هم مقابله‌ به‌مثل کند و از برجام خارج شود ولی ایران ذکاوت به خرج داد تا آمریکا خودش منزوی کند.

وی برجام را نشان از حقانیت مردم ایران دانست و تصریح کرد: در شرایط کنونی قطعاً فشارهای اقتصادی به ایران وارد می‌شود ولی باید صبر و تحمل کرد.

خورشیدی با تاکید بر توجه به اطلاع رسانی در ارائه خدمات نظام خاطر نشان کرد: باید اذعان کنیم روابط عمومی ادارات در انعکاس خدمات دولت ضعیف عمل می‌کنند.

وی از خدمات بخشدار سابق شنبه و طسوج تقدیر کرد و افزود: اخلاقی از موفق‌ترین بخشداران بودند و خدمات آن قابل‌تقدیر است که از تجارب و دانش وی باید استفاده شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر به برنامه‌های هفته دولت و افتتاح طرح‌ها پرداخت و  گفت: در هفته دولت بیش از یک‌هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی، طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در استان بوشهر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

در این نشست رضا مقاتلی به‌عنوان سرپرست بخشداری شنبه و طسوج و خدیجه ندرتی به‌عنوان بخشدار مرکزی دشتی منصوب و احسان رزمی نیا نیز با حکم استاندار بوشهر به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی منصوب شد.

انتهای پیام/م

R41363/P1486/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۹۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری

مصطفی گل شکن ، معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان  گفت:  بهداشت و درمان رسالت اول دانشگاه علوم پزشکی است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۱۲۰۰ نیرو پیمانی دارد گفت: در پرداخت حقوق این دانشگاه از بین ۶۷ دانشگاه رتبه ۱۱ کشور رل دارد.‌

 گل شکن افزود: ۱۶۸ پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی در دست اجرا دارد که از این مجموع۴۳ پروژه افتتاح شد و ۸۱ پروژه آماده افتتاح است و با حضور ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.‌ ‌ 

وی با بیان اینکه پروژه عمرانی بهداشت و درمان بسیار است، خاطر نشان کرد: برای ۸۱ پروژه ۳۱۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان به  بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی لاکان رشت اشاره و خاطر نشان کرد : این بیمارستان   ۸۶ درصدپیشرفت فیزیکی دارد.

گل شکن  اظهار داشت: با راه اندازی این بیمارستان ۱۳۰۰ نفر نیرو جدید جذب خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان