Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@23:08:57 GMT

ممنوعيت توقف خودروها در محدوده حرم مطهر رضوي

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۹۷۷۷

ممنوعيت توقف خودروها در محدوده حرم مطهر رضوي

خبرگزاري آريا- رييس پليس راهنمايي و رانندگي خراسان رضوي گفت:براي تسهيل تردد شهروندان تمهيدات ترافيکي و ممنوعيت توقف از ساعت 11 امروز در محدوده حرم منور رضوي اجرا مي‌شود.به گزارش خبرگزاري آريا از مشهد، سرهنگ محمد باقر سليمي از ممنوعيت توقف خودروها در محدوده حرم مطهر رضوي از ساعت 11 امروز به مناسبت روز عرفه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رييس پليس راهنمايي و رانندگي خراسان رضوي افزود: مراسم دعاي عرفه امروز سه شنبه با حضور گسترده زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوي برگزار مي‌شود.
وي بيان کرد: براي تسهيل تردد شهروندان تمهيدات ترافيکي و ممنوعيت توقف از ساعت 11 امروز در محدوده حرم منور رضوي اجرا مي‌شود.
سليمي گفت: همچنين در صورت نياز از ورود وسائل نقليه به معابر منتهي به حرم رضوي نيز جلوگيري خواهد شد.
وي ادامه داد: پليس راهور تا پايان مراسم در اطراف حرم و نزديک مساجد مستقر خواهد بود تا شهروندان با آسودگي بيشتري به انجام مناسک روز عرفه بپردازند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهروندان خراسان رضوي روز عرفه زائران مجاوران حرم مطهر رضوي ترافيک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده از این پس فقط ورزشکارانی که دارای شناسنامه ورزشی، کارت بیمه ورزشی و در فهرست ورزشکاران دارای سوابق و سازمان یافته قرار داشته باشند اجازه دارند در پیست اسکی شیرباد فعالیت کنند.
علیرضا تاج فیروز  افزود: بر اساس این تصمیم، پیست اسکی شیرباد در زمره اماکن ورزشی قرار داشته و تابع قوانین و مقررات اماکن ورزشی خواهد بود. 
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اجرای این طرح در راستای حمایت از مجموعه پیست اسکی و جلوگیری از اتفاقات همچون بهمن ماه سال گذشته است.
تاج فیروز افزود: خود مسئولان پیست باید نظارت کنند تا ورزشکاران سازمان یافته در پیست حضور یابند و در غیر این صورت دادستانی گلبهار ورود خواهد کرد.
وی گفت: جاده ورودی به پیست هم از شرایط مطلوبی هنگام بارندگی برخوردار نبوده و خطر آفرین است.

دیگر خبرها

  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • خودروها در چه شرایطی دچار تخلف ساکن می شوند